sex_niki Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) Колеги имам едно ЕКУ старото от колата,но като го сложа немога я запаля какво точно трябва се програмира и прочие? Понеже като купих колата ми дадоха и оригиналния компютър който имам сложен чип и за това искам го слона...Ако има някой от Варна може да помогне ако знае какво трябва се направи! Редактирано 25 Януари 2014 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Имобилайзера най-вероятно колега ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Имобилайзера на тези модели не е ли в таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) На първите модели не,после са в таблото. Не знам колегата с каква точно е ,но признаците водят на там Редактирано 25 Януари 2014 от Str.AhiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Обратното - на първите модели е отделен модул (бяла кутиийка), а от 97-ма или 98-ма е в таблото. За смяна на чипа е достатъчно на оригиналния компютър да се запои цокъл и да се прехвърли чипа.Във вагком документацията има процедура за обучение на ново табло (за по-новите модели), предполагам, че за обучение на нов имобилайзер е подобна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Просто трябва PIN-кода на таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 25 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) Добре де той чипа си е в компа просто човека е купил друго еку и го е сменил като си мислил,че му е правил проблем! За това искам си върна старото еку на колата ми а4 б5 98г е? Има ли колеги от Варна който знае как става понеже едно приятелче има вагком ама незнае как става? Редактирано 25 Януари 2014 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) Просто трябва PIN-кода на таблото...Трябва, ако имото е в таблото, инак не Редактирано 25 Януари 2014 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 По принцип при смяна на ЕКУ на мотора би трябвало да стане и без пин, само с адаптации и фабрични настройки... При някои се получава, при други - не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 25 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 от къде трябва се изкара този пин код и къде точно трябва се запише в програмата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 27 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Хайде де колеги кажете точно какво трябва се направи с ВАГ-КОМ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Трябва ти Ваг Тахо или Ваг Командер. Виж тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155702&hl= Редактирано 27 Януари 2014 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andry_z Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Здравейте колеги, Използвам темата, за да попитам има ли някой в София, който може да помогне с адаптацията на ECU с имобилайзера? Колата е A4 B5 98 , код на двигателя AEB. Компютъра е с двете големи букси. Имам друг компютър и ми се ще да го подкарам на мойта кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Не се мъчи с непонятни неща sex_niki, за такава тънка работа кошник се носи при Тони (Келеша), така знаеш че си дал парите на майстор и ще получиш най-доброто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 [select][17 - Instruments][Adaption - 10]Leave channel at "00"[Read][save][Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06][Exit]Turn ignition OFF for 15 seconds. Start vehicle. Това работи, поне при автомобили 1996, лично пробвано.Опитай, нищо не губиш. п.п. При всяка смяна на ECU се прави същата процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Не се мъчи с непонятни неща sex_niki, за такава тънка работа кошник се носи при Тони (Келеша), така знаеш че си дал парите на майстор и ще получиш най-доброто. Дано да се е оправил за една година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Дано да се е оправил за една година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Аз мога ако искаш пиши на лс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване