Jump to content

Мнения за конкретна обява


Recommended Posts

ха-ха-ха... Стига с тея тъпни. Под тая цена няма смисъл, над оная цена няма смисъл. Как ги определяте тея работи ? 

 

Лятото един колега си взе Б6-ца 1.9тди 2002-ра. Босе, нави, подгрев, шибидах за 7000 лева.

Колата си е много добре. НО щом некой преценява, че под 90 000 лева няма смисъл да се гледа - ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за толкова пари толкова...... на мен ми харесва, добро изпълнение, с хладилна жабка и цветен дисплей, но това само от снимки.....километрите незнам, салона ми се струва изяден, а и няма снимки, копчето за фаровете също си мисля ,че е бая протрито(или не се вижда добре) , жабката отвътрешната страна ми се вижда обелена(явно доста е ползван хладилника).... ако ти е наблизо иди я виж ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега... ако наистина ти харесва отиди и я виж. Разбира се, че може да се разочароваш, но мо0же и да не се!!!  Разбира се че са глупости изказвания от сорта на "под десет бона не купувай":) То е ясно, че за повече пари, повече кеф....ама колкото има-толкова:) От няма месец и половина имаме а4 комби 1.9 2004 година.... няма да уточнявам цената.... колата е супер! Поне на мен много ми харесва. Няма почти никакви глезотии за екстри освен базовите, но намерихме много пазена кола. Аудитата от тия години са много красиви като интериор както знаеш....  конкретно мотора 1.9 е достатъчно мощен за да не изпреварваш само на магистралата и същевременно е невероятно икономичен. Цифри няма да напиша , че тук има хора твърдящи че е невъзможно, но прави чудеса с разхода ако караш спокойно. аз не смятам че за тия пари кой знае колко по добра кола може да се вземе, така че....... гледай я:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега огледай за 1.8Т , освен ако не си фен на дизела.Аз и колегата Kosio85 взехме преди няма и две седмици 1.8T за около 7К лева, моето дори по-евтино но е базов модел (разбира се с козметични външни забележки, които ще отстраня, но го взех в автентичния му вид, а не напудрена, със сервизна книжка и фактури за доста сериозни ремонти(по 1к, 2к. лева) от Аутотехника).Вчера се видяхме да сверим часовниците дето се вика, ами и двете работеха еднакво и са доста добре смея да твърдя.Сега зимата ми дава разход в София 12/100 бензин, че ще се слага газ е ясно.Избрах бензина поради това че се карат по-малко заради разхода, мотора работи доста тихо, много по-приятно от дизела.Не се натрапвам избора е твой, но дизелите са си на бая километри, което не е проблем ако са магистрални повечето.

Май много се отклоних, успех в търсенето, но внимавай с дизела, повече изненади от бензина могат да поднесат.

П.П. да вметна само че набира доста повече от дизеларката, още не мога да и се нарадвам :).

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мнения прочетох във форума и взех за себе си решение да пробвам с дизела, въпреки че освен служебни коли никога не съм имал дизел.По принцип търсих с 6-скорости но ми казаха че няма голяма разлика в разхода.Да се надявам че е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поне според производителя няма разлика в разхода или вървежа! 

Ето с 5 скорости:

http://www.auto-types.com/audi-a4-avant-19-tdi-130pk-5-doors-stationwagon-5-speed-manual-7218.html

 

Ето и с 6 скорости:

http://www.auto-types.com/audi-a4-avant-19-tdi-130pk-5-doors-stationwagon-6-speed-manual-7219.html

 

 

Нямат разлика нито във вървежа нито в разхода..... даже като се зачетеш внимателно в цифрите за разхода ще се изненадаш коя гори по-малко..... разбира се разликата е малка и може да не се дължи на скоростната кутия:)))   въобще....на 100 грама разход на 100 км мисля няма нужда да се задълбава:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола нали знаете, че е S-line, ама от китайските и е с 5 скорости, отделно е със само предни ел.стъкла, с изтрити и боядисани копчета и това за светлините направо е цялото намазано черно. Фаровете и  не ми вдъхват доверие, не виждам вътре или вън са изпотени. На подлакътника има нещо, като видя отворената жабка колко е притрита вътре и липсата на детайлни снимки отзад и на всички пластмаси си представям за какво иде реч. Снимките са правени, така че да не се вижда захабено, а само нещо, което би привлякло, като малката навигация и ченджъра в жабката като салон, в багажника също (предполагам тези две екстри едно време са стрували колкото колата сега  ).

 

Естествено, ако се абстрахираме от морално остарялата и остъргана пластмаса, може мотора и окачването да са супер, така че колата да си заслужава парите, все пак колата вече е на 12 години.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Fireblood нима мислиш че инженерите са измислили 6-степената кутия само за хората които обичат да сменят повече предавки. Каталожните данни може и да са верни, но са за извънградско със скорост от 90км и затова 6-степената кутия идва с по голям разход. Просто при тази скорост оборотите падат много ниско. Но ако се направи сравнение при по големи скорости ще се види преимуществото на 6-те скорости. А специално за 1.9 мотора с 5 скорости мотора е 285Nm, а с 6скорости е 310Nm.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Да бе колега..... при да кажем 160 км. в час разбира се че 6-тата предавка е плюсче, никой не оспорва:) Дори визирания аз:) Ставаше въпрос като цяло за разхода на колата, човека не пита с максимална скорост. Друг е въпроса къде е разрешено да се кара с нея. Иначе.....теста за извънградски разход не е при 90 км в час..... има си формула която се спазва...или по-точно цикъл.....ама да не задълбаваме. С две думи прав си че при бая високи скорости 6-тата предавка е добре да я има;)

И за въртящия момент си прав, колега Vladimirnn! в единия случай сa 285 нютон метрите но ги имаш в диапазона 1750 - 2500 об. В другия са 310, но са пикови - при 1900 об. Та танту за кукуригу е като цяло. При мен са 310.....ама все тая! Там има и екологични норми..... тези с 285 са евро 4, а тези с 310 са евро 3.....само немога да ти кажа дали през целия цикъл на производство е така, или от даден момент на там. Със сигурност 2003-2004 е така....за по-назад някой по-компетентен ще каже:)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-икономичен е мотора при максималния въртящ момент - около 2000 оборота.

Аз ако съм под 110км/ч не карам на 6-та.

Понеже имам разходомер и съм установил, че при 90км/ч на 5-та харчи по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,вече като собственик на ауди А4.Колата се оказа със доста забележки повечето от които колегата audiceco позна.А и малко по-късно намерих и нови но мотора мина преглед и нямаше проблеми както и ходовата част.Естествено при корекция на цената реших че си заслужава и взех колата.Въпреки забележките колата много ми допада  и след като се повозих останах много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да ти е честита!!! Хубаво е, че има какво да ни ентусиазира понякога в скучното ежедневие:)   Ако имаш мерак и заделяш по някой лев, с времето ще изчистиш забележките.....или поне не прави нови :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито тогава!Новите Аудита са в Порше!Сега я обслужи и карай.Другото/забележките/ с времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...