bkolev Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 От тази зима и аз започнах да го чувам това 'хъркане'. Вчера ходих на майстор, който ми обясни, че според него проблема идва от уестгейта. Какво бихте казали за тази идея ? Дайте да се хванем и да измислим решение на този проблем, че направо не мога да си карам колата с този звук, бърка ми в мозъка всеки път като превключвам скоростите. При мен се проявява до 3та (включително), особено ако тръгна да набирам рязко (на 3та скорост) от 1500-1600 оборота и стигна до 1800-1900 оборота и изведнъж пусна газта се чува най-отчетливо. Ако не съм в движение и форсирам, нищо не се чува. Прерових всички форуми и никъде няма решение на този скапан проблем. Дори един човек беше писал за чисто новата му А4ка, че на 12 500 км се е появил същия шум, вкарал си колата гаранционно в сервиза на Ауди, там му сменили турбината - отишъл, взел си колата, всичко било точно до следващата сутрин, когато отново чул звука ... Катализатора дали е възможно да бъде замесен и той ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Факта, че не ти го прави когато си на място, а само в движение според мен означава, че няма общо с турбото. При повечето от нас се чува при превключване и ускорение в диапазон 1500-2000 оборота, когато върт. момент е най-голям. Според мен си е от акс. лагер на съединителя или нещо друго по задвижването (маховик, съединител, лагер и ск. кутия). Ааа и до колкото знам нашите TDI-та нямат wastegate клапан, защото са с променлива геометрия. Moже и да греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 В движение турбото е много по-натоварено от случая когато си на място и е напълно логично да го чуваш в единия вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Точно защото го няма въпросният клапан, турбаната изпада в "помпаж" при рязката промяна на натоварването.А на място не ти го прави, защото не е натоварена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 При мен се чуваше при внезапно освобождаване от скорост (натискане на съединителя при ~1850-1900 оборота), но до 3та(включително). След 3та всичко си е тихо и спокойно. Зимата направо шума ме побъркваше, не можех да стоя спокойно на седалката като го чуех този звук. Преди 3 седмици ходих до Варна и продухах хубаво колата, от тогава при превключване на скоростите почти не се чува това хъркане. В момента този противен звук най-хубаво се чува при описанието ми по-горе. Геометрията си я чистих миналата година - лятото. Ще открием от къде идва тая гад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 И при мен го няма хъркането когато на място давам газ, а само в движение от 1500-2000 об/мин. Като че ми се струва че и в момента на прехъркването леко забавя ускорението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Напълно сте прави симптомите са едни и същи зимата е по зле от лятото. Аз карам колата вече 6 г. още като я взех го имаше но много слаб, а сега тази зима се чува много силно което ме притеснява. По принцип съм сменил маховик и съединител имам лек шум от аксеалния лагер, но за мен проблема е от турбината или нещо свързано с нея. Тези дни започна да ми прави впечатление, че като я запаля първите км не го прави после започва докато загрее и пак спира или поне утихва. Започнах да го чувам и като подавам газ нас 1800 оборота по рязко и отнемам . Звука ми прилича на перка която се допира на интервали в нещо метално ....Всеки ден се чудя дали да я отварям за профилактика поне да видим дали ще помогне или да не се занимавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 В събота съм си запазил час и ако има яснота ще пиша!Писна ми да ми хърка и ако е нещо поносимо финансово ще го оправя и съответно ще докладвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 И при мен го има шума.Не веднъж съм писал и питал във форума,но така и не получих ни отговор ни предположение.Явно вече форума се понапълни с В 6-ци и започнаха да си показват магариите.При мен започна да се чува още преди 3-4 години,но рядко.По-осезателно беше зимата,къде ли не ходих никой не откри нищо.Накрая се разделих с близо 4 стотака,защото майстор на когото що годе имах доверие ми каза че е от лагера на главината.Без да се замислям му казах да смени и на двете колела,но шума си остана.Колата беше на 200-220к тогава,сега е на 260к и май се чува по-често да не кажа постоянно.Аз си мислех,че е от аксиален лагер или нещо по кутията или скоростите,но щом всички казвате турбо може и така да е.Преди няколко дни си взех спрей за почистване на ЕГР и Турбо,незнам дали би имал някакъв ефект в/у този шум ако е от зацапана геометрия но ще разбера.Но честно казано първите ми изгледи са добри от спрея като че ли двигателя започна да работи по-тихо и равномерно,преди като работеше на обороти за секунда оборотите падаха все едно иска да изгасне и след момент се нормализираха,по-лесно пали и го няма това тракане особено като е по-студено./е то вече е топло,ама друг въпрос/Най-важното спря да ми изключва,или по-точно да влиза в авариен режим след 3000 оборота.Откакто го пръсках преди няколко дни пробвах няколко пъти ,но дори и при 3-3500 не изключи.И за това изключване имаше много мнения и предположения,но добре че не тръгнах да сменявам дебитомер,вакуум регулатор и т.н.Колега от форума ми се обади и сподели че при него проблема е бил от зацапана геометрия,каза че имало ефект от от тази добавка,но аз нямам DPF филтър пък и цената малко ме отказа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Колеги само искам да споделя, че тези дни покарах около 300км извън града по магистралата и колата се отпуши . Според мен турбото натрупва някакви гадости или зацапва геометрията като се кара само градско на малки разстояния . Вече 3ти ден в града не чувам никакво хъркане направо е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 При мен също почти изчезна шума след като напръсках със спрея.Най-вероятно се е поизчистила геометрията и на тоя етап не стърже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Моите майстори свалиха турбината днес, като на прима виста няма масло в маркучите, тя и не харчи масло де...Има много нагар и според тях геометрията не работи на 100%Има малък луфт турбината около 1 мм казват и май не се налагал рециклаж за момента ... Луфта го гледаме на свалена и разглобена турбина иначе на място не се усеща...Ще ми е интересно и вашето мнение колеги, луфта нормален ли е според вас и как да постъпя дали да не я рециклирам превантивно или само проблеми ще си докарам ....Като я изчистят и сложат ще докладвам дали стърже и ще му мисля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!От моя майстор съм чувал, че този луфт стига да е малък е нещо нормално май за нашите мотори.Както и попиването на масло и омасляване около ЕГР клапана.Ако не се лъжа всички тези неща са навързани. Редактирано 31 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Доколкото съм чувал аксиалният луфт е недопустим, радиален може да има минимален. Колко е вярно - не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Не съм много технически запознат но усетих луфта на живо... Остта се движи леко нагоре-надолу ( радиален луфт ако не греша),но не и напред-назад (аксиален).Ще взема колата в понеделник и ще пиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Колата е при мен вече с изчистена турбина, че била много замърсена ... И пак си хърка като преди, като според майсторите хъркането идва от планката движеща геометрията.При мен луфтовете са едва забележими и според тях няма никакъв начин хъркането да идва от оста и ми казват че турбината според тях си е в идеално здраве...и да не си давам парите за нова или рециклаж...Сега като е изчистена турбината ми се струва, че по-леко върви колата и като че реагира по-бързо на педала на газта.Това е от мен колеги... Не успях да го преборя това хъркане Не знам дали си струва риска да купя нова турбина и ако ми се разхърка след 10-20 хил. км. да се гръмна от яд... От друга страна пък си поддържам колата и се дразня ама "мерак с пари се гаси"- както е казал мъдреца...Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 (Редактирано) Дай си парите за друго, карай си колата така. Като тръгне да издъхва турбото ще го разбереш със сигурност. Първата ми Б6-ца(1.9 131 кс) беше с този симптом като я карах аз, продадох я на приятел преди 2 години и още не е сменял турбо. Редактирано 31 Март 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 А дали няма някакви добавки чистещи турбото? то със сигурност има,но имам впредвид такива дето да свършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Ей това го използвах и мога кажа,че съм доволен./струва 15лв/Като,че ли колата се отпуши и спря да изключва след 2800-3000 оборота.Мисля да взема и тази,казаха ми че се допълвали и резултата бил още по-добър./цената мисля беше около 10лв повече/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 С подобни препарати може да си създадете сериозни проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Ами с нафтата по българските бензиностанции проблемите може да са още по-големи! :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Като "дигне"тази добавка боклуците в резевоара друга песен ще запееш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Втората не съм я слагал от същите опасения,само тази в която се пръска в EGR-а./първата/Преди години с подобна добавка за прочистването на инжекторите на бензин имах проблеми със старото Ауди 80.Беше пълна инжекция и все още е,сложих я в резервоара и вместо да почисти закара всички боклуци в инжекторите.Известно време попрекъсваше,но се оправи без да се вадят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 ще взема да пробвам с тази която се пръска в егр-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Какво и е на колата та си решил да пръскаш подобни неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване