Jump to content

Искам да купя: Ауди А4 (В5) 1.8 Турбо |quattro|


Recommended Posts

тоя па кое и личи че е баракудник обоснови се.Колата е с напълно ремонтиран мотор и боядисана с Glasurit боя в сервиз от професионалисти а такива думи от смешници като теб са чак кумични

 

Колко повече минуси да изреждам за конкретния модел ? Не се обиждай ама нищо хубаво освен куатрото няма да види някой ако я вземе...

 

Снимките не са хубави, но на мен ми изглежда изморена, това че има нова боя "Глазурит"  :hilezh:  не е нищо.         

Редактирано от piaggio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Верно ли му предложи Б5-цата за 8к ? Доста са паднли цените щом твоята я даваш на 8...

 

По принцип му давах кола ... която е наредена на 80% на това което иска.

Има едно прехвърляне и сяда да кара.

 

Ако намери по-добра ... Фейслифт - Седан - 1.8Т куатро - с нормални екстри и накрая дръпне чертата и излезе под 8000лв. аз съм трамвай ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тая какво и е адаш http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392303567261911&f1=details&slink=5wn9pi

освен, че е с 300 лв по скъпа? А тая http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11385485309251315&f1=details&slink=5wnay7 е и под 8 к.

 

Колкото и да ни се иска, всичко над 4-5 к. за Б5 е фантазия.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една нова обява:ходи я погледни

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11394402649478788&f1=details&slink=5wpf00

Редактирано от Bobo Quattro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо им нема адаш.

Голи като пушки (В6)-ци ... с ужасно изхабен интериор,на първата даже и снимки няма.

И да продължавам ли - няма смисъл ... да вярно (В6) е модела,мен лично не ми харесва,нито външно нито вътрешно представяйки си как в един момент средната конзола и т.н стават една бяла пластмаса ...

Колегата излишно е упоменал че търси (В5) - Фейслифт 99-01 година ... а тука продължават да му се показват (В6)-ци или (В5)-ци 95-97 година за по 3000-4000лв. - незнам ... мен лично пазара не ме интересува какво налага ...

 

Споменах по-горе,че читава (В5) Фейслифт от 2000г. - Седан - 1.8Т куатро - с нормалните екстри без да изреждам - нов внос под 5000лв. стартова цена,крайна няма да споменавам - едва ли ...

Мойта не я коментирам - предлагам я щото ми е омръзнала ... не казвам че е перфектна има си забележки тук-там ... но спрямо тоя пазар дето ми го поднасяте постоянно е поне 2 пъти по-добра от него.

 

п.п Не искам да спамя в темата да изреждам само нещата дето съм сложил във времето са 4000лв.+ (дето и колегата иска да реди на неговата евентуално)

Отделно колата както си дойде с екстрите и състоянието.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

направо се чудя и аз на тоя умрял пазар в България колите вече са два пъти по евтини от в Германия,търсенето е нулево

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То човек може и 100000лв да вложи, никога няма да си ги върне... Така че не превръщайте курниците в нещо кой знае какво, това са 15 годишни таралясници на по половин милион км, и 5000лв им е много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за компетентното изказване ...

Са кажи,че твоя курник е 2.5ТДИ нa който цената за Нов Внос е по-ниска от на Голф 3 97-ма година и всичко ще приключи :huh:

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя курник е същия, без значение мотора ;) Ако мислиш, че 15 годишен трошляк струва 8 бона, значи не живееш в реалността :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам къде колегата" Тошето" е упоменал че търси точно Б5 фейслифт!Затова му показах обява на Б5 преди фейса.То и без това прословутия фейс е едни фарове и стопове,които се сменят.Нормална цена за хубаво Б 5 1.8 T quattro фейслифт в момента е между 4-6 хиляди,и то казвам нещо наистина добро до колкото може да е добро състоянието на кола на 15г.Да не говорим,че модела скоро ще стане на 20г.Всичко по нагоре като цена е мечта на продавача. И да пазара диктува цените,и аз за моя Туарег съм дал към 23000лв преди 2г а сега цените им започват от 13000лв.И ако му искам сега 20000лв дали ще го купи някой нищо,че е в топ състояние.

Редактирано от Bobo Quattro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не живеят в реалността хора,които си избират автомобил за евентуална покупка- по това което определя пазара.

- Не по състояние
- Екстри
- Конкретен модел,марка,мотор,задвижване

 

п.п С една дума,да знаеш какво точно искаш да купиш,а не да ти е все тая.
Ако нямаше разлика от състояние,мотор,задвижване,екстри и т.н то нямаше какво да определя пазара ... всичко щеше да е едно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То човек може и 100000лв да вложи, никога няма да си ги върне... Така че не превръщайте курниците в нещо кой знае какво, това са 15 годишни таралясници на по половин милион км, и 5000лв им е много...

Това че самоопределяш твоята кола като курник е съвсем друг въпрос това не значи че всички са такива брато,а твърдението колкото по нов по добре няма връзка с реалността изобщо това че пише 150к км 2005г(примерно) не е никакъв определящ фактор нито е на тия километри нито пък е толкова здрав като производство айде ся се качвай на курника си и го карай за скрап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото е по нова колата,по-голяма е възможността да е на по малко км.Наскоро купих на майка ми корсичка на 3г която беше на 102000км проверени.Нали се сещаш на 15г на колко км ще е.Не курник а за скрап направо ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото е по нова колата,по-голяма е възможността да е на по малко км.Наскоро купих на майка ми корсичка на 3г която беше на 102000км проверени.Нали се сещаш на 15г на колко км ще е.Не курник а за скрап направо ще е.

Тука няма как да не се съглася с теб но мога да ти покажа кола на 20 години под 300к км(реални с пълна историа)другите на 3 4 години над 200к си ги виждал в немското mobile всяка втора кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че самоопределяш твоята кола като курник е съвсем друг въпрос това не значи че всички са такива брато,а твърдението колкото по нов по добре няма връзка с реалността изобщо това че пише 150к км 2005г(примерно) не е никакъв определящ фактор нито е на тия километри нито пък е толкова здрав като производство айде ся се качвай на курника си и го карай за скрап.

 

мадафака (колко интелектуален ник...), колкото и да се пенявиш, курника си е курник (моя също)- за скрап ще отиде, когато му дойде времето... само че, за разлика от теб, аз не мисля, че карам Ферари и мисля трезво, ти си карай твоето и се възнасяй колкото щеш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 да ти покажа кола на 20 години под 300к км(реални с пълна историа

А можеш ли да ми покажеш 5 такива коли, а 10, 15?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си купих мойта сравнително гола Б5ца 1.8Т на предно с обикновен салон, но много запазена, и я покарах малко ми омръзна и бях решил да я продам. Даже един приятел беше навит да я купи, но не можах да си намеря Б5ца каквато искам. Дори не съм слагал цената във филтрите. Искам да е със спортните седалки, S волан и скоростен лост, 1.8Т quattro, табло с МФА. Първо, че само няколко коли имаше отговарящи на тези критерии и второ бяха в невероятно окаяно състояние. Толкова зле, че просто не си струваше да се закупуват за цена над 1000лв да кажем. Лош интериор и външен вид, рапидки насам натам и тн. Просто се убедих след няколко месеца търсене, че намирането на Б5ца с това оборудване и сносно състояние е невъзможно и се отказах. Мисля като наближи следващата смяна на консумативи да се огледам и евентуално да продам тогава мойта А4ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, дано излезе късметлийка.

 

И ще ти кажа едно нещо, видях го на подпис и ми хареса - "Мъжете не трябва да се сърдят на колите и жените си, те сами са си ги избирали". :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...