Jump to content

Recommended Posts

Съвсем ясно съм написал.... но да - "принципно" за "марката".....и то от преди много години.

Може би после имам само още един експеримент с по-нестандартна марка гуми (Тойо) и повече такива марки не съм купувал.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 231
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според ревютата и потребителските коментари изглежда за момента, японците да са направили конкурентна гума...но ще видим, ако не е така догодина са в OLX и ще трябва да взема PS4S понеже само тя и CS6 са твърдо пред нея по тестовете, а конти съм се зарекъл, че на мой автомобил няма да взема...лошото е, че тоя Мишлен идва с близо 200лв отгоре на гума след отстъпките...но ако се стигне до там ...това ще е :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб може да е оправдано да търсиш алтернативи, но аз винаги съм се стремял към стандартни размери гуми, където разликите между по-традиционните и по-евтините марки е пренебрежима.....като че ли гумите се очертават най-скъпия консуматив...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавата гума си е хубава и след 1-2-3 г а китайските са си боклук от нови а за след 3г не ми се мисли.За моя размер разликата между Континентал и Нексен е към 150-200лв за четирите и няма сила която да ме накара да ги купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирах японците/Фалкен фк510/ произведени са в Япония, не в Турция за щастие, явно в 19" са оттам и за момента мога да кажа само положителни неща, гумата е тиха при все, че не вярвам на етикета от 69дб...но е впечатляващо тиха...Изглежда с доста големи канали, то може би за това на вода по тестовете бие лидерите :)

 

IMG_20170515_142524.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам от гуми, но няколко аверчета какъв хой ядоха с тия умрели Фалкени не е истина. Предполагам проблема идваше от това, че техните размери на гумите бяха по-малки - 15 и 16, 195-ци и 205-ци мисля, съотношението не го помня. Умопомрачаващо е каква голяма разлика има между различните размери гуми от един модел и колко много може да се промени представянето на гумата в различните ѝ размери.

На мен ми харесва гумата, която си избрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/4/2017 at 9:28 PM, GLS said:

Сега ме объркахте. Кое да поръчвам? N8000, SU1 или SU4?

Монтирах най-накрая Nexen SU1 225/45 17 XL. DOT 4816. Замениха Michelin Primacy 3 същия размер DOT **12

За сега съм доволен от покупката. Най-много се притеснявах да не са шумни. Определено не са по-шумни от Мишелина. Даже ми се струва, че са една идея по-тихи. На сухо се държат добре в завой. На мокро не съм ги карал още.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, s7r3l0k написа:

Не разбирам от гуми, но няколко аверчета какъв хой ядоха с тия умрели Фалкени не е истина. Предполагам проблема идваше от това, че техните размери на гумите бяха по-малки - 15 и 16, 195-ци и 205-ци мисля, съотношението не го помня. Умопомрачаващо е каква голяма разлика има между различните размери гуми от един модел и колко много може да се промени представянето на гумата в различните ѝ размери.

На мен ми харесва гумата, която си избрал.

Предполагам говориш за съвсем други модели, предвид, че FK510 e UHP гума модел от края на 2016, който се предлага само в " sizes ranging from 17 to 21-inch.:verweis:

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е така, защото определено не бяха 17, а по-малки. Мислих да заложа на тях миналата година, но именно драмите с гумите на тези хора ме спря.

Някой да има опит с Нексени на 2-3 години, за да изкаже мнение какво се случва с тях след първия сезон? Като ги гледам моите си мисля, че да ги карам 3 сезона ще е огромен компромис, особено третия сезон, въпреки че колата прави малък пробег лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес ми обуха на кабриото новите NEXEN N Fera SU1 225/45/17 94Y XL ДОТ 0517 Made in Korea
Поръчах ги в Мергел и ми ги доставиха от Германия за 2 седмици (10 раб. дена) Цена 124 лв/бр.
Изненадах се, но и ме зарадва много това, че са правени в Корея, а не Китай или Словения :)
Доста попрочетох преди това и се спрях на SU1 вместо SU4, дават ги малко-по добри. Дори сайта на производителя дава SU1 по-добри от SU4.
Впечатления още нямам, понеже не съм ги карал много, но след първите 2000 км, ще споделя. надявам се да са ОК

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, като понавъртя малко километри, ще пиша. При мен обаче е субективно, защото съм с кабрио и дори със затворен гюрук шумовете са по силнички ;)

На теб при колко км са ти по шумни да знам, кога да се ослушвам. Днес до към 80 я карах не усетих неприятни шумове. Шарката на 8000 и SU 1 според гумаджиите съвпадала почти напълно.Според мен обаче не е така имат си разлики, които могат да се видят в сайта като се сравнят 2-те гуми.
Интересно, че по каталог ги дават 69 децибела :nixweiss: т.е тихи.

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

над 100 км/ч започва да шуми повечко и на някои настилки има дразнещ нетипичен звук. Шарката е близка но има и съществени разлики между двете - виж страничните грайфери. Според мен сместа вътре е основната разлика. Ще чакам с интерес да пишеш :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм имал възможност да покарам по магистрала с различни скорости и да се ослушвам. За сега само из града и ми прави впечатление, че са "меки" и приятни за каране.

Ако забележиш в сайта на производителя са дадени, като "всесезонни", а SU4 и N8000 са летни. Един фернд ми обасни, че въпреки лятната шарка има разлика в смесите, която да позволява да се карат и на по- ниски температури от летните.

Предполагам имат повечко силика и затова се усещат и по "меки" въпреки, че са XL. Това последното са си мои съждения и може да не съм прав. С оглед на сезоните, през които карам кабриото за мен са по-добре поне на хартия, как се казва :)

Иначе хубавото е че имат предпазен борд за джантата това пропуснах да го напиша погоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/2/2017 at 11:47 PM, esox hunter said:

производителя са дадени, като "всесезонни"

може ли линк? Според мен са си баш летни и трите модела ;) Иначе не забравяй да споделиш като покараш повечко извънградско.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка го има в по горно мое мнение, но ето пак NEXEN

 ...и после цък върху All Season или Summer :)

 

 

 

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезно инфо мерси ;) Верно СУ1 я водят в категория всесезонни, но дали имат предвид, че става и за зимно шофиране по сняг? Може би си заслужава да направя едно кръгче, като/ако падне сняг след 5-6 месеца да видим става ли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих рискувал  :hilezh: По скоро, както писах вече заради смесите позволяват да се карат на по-ниски температури отколкото позволяват безаварийно  летните модели, шарката си е лятна и това за сняг и лед няма, как да става според мен ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 5.06.2017 г. at 13:55, HannoSLM написа:

 Иначе не забравяй да споделиш като покараш повечко извънградско.

Така, преди малко се прибирам, след като им навъртях 2000 км по разнообразни пътища и настилки (асфалти от всякакъвтип, бетон, макадам) у нас и повече в чужбина ;)  Вече мога да споделя първи впечатления от СУ1.

Накратко много съм доволен от гумите. Според мен изобщо не са шумни, дори напротив. Карах ги без гюрук и с гюрук с различни скорости също и в тунели и спокойно мога да го твърдя. Първите около 300 км имаше някакъв шум, но като се "поучупиха" всичко изчезна. Държат стабилно в завои, както с високи скорости така и по остри изкачвания. Спират мн. добре чак се изненадах. На дъжд ги карах сравнително малко, но за сметка на това яко проливно, пътя не се виждаше почти. За експеримента със 120-130 не мръднаха, няма и помен от аквапланинг. Понатам, ще дам повече отзиви за на мокро при планински остри. Карах ги при температури  от 20 С до 42 С  (на високите градуси 6 ч без спиране)

На този етап гумите се държат страхотно, ще видим след повече употреба и време.

Щом жена ми, която се возеше само и знаеше единствено, че гумите са нови , без нищо да й казвам на няколко пъти, каза че колата се държи и движи страхотно с новите гуми, значи всичко е ОК :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

И аз съм мноо доволен от моЙте, ма и не очаквах друго !

Оообаче, утре ше влети Спийди Гонзалес да ни обясни кви сме смотове, че не сме си Зели Конти и как ше се пребиеме некой ден за неколко санта спирачен път !!! :hilezh:

Редактирано от birdman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-Auto-Bild-50-Summer-Tyre-Shootout.htm

wet and dry braking from 100kph 

4th: Continental Sport Contact 5
Total: 82.9 / Dry: 35.4 / Wet: 47.5

14th: Nexen N Fera SU1
Total: 85.4 / Dry: 37.2 / Wet: 48.2

70 санта на мокро...ама ще се вкоченят на 2-рата седмица макс и ще стане двойна разликата/поне/...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...