koky Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Здравейте,вчера колата ми направи проблем.След като цял ден я карах,вечерта опитвайки се да я запаля изгасна веднага така 2-3 пъти.Все пак запали на края,подкарах я но... премине ли 30км/ч гасне все едно не и достига гориво.Лека полека е прибрах,междувременно започна да мига постоянно лампата за подгрева.Днес е закачихме на компютъра и даде следните грешки:Може ли да ми ги разтълкувате.Човека от сервиза се зае да погледне гор.филтър(той е на 8к км.)от него изтече вода,да вода!Сменихме го.След което източи и нафтата от резервоара,изтече това:Основно зареждам на Ромпетрол.Колата е 2,5TDI автоматик,код на мотора BAU.Грешките не се появяват за сега.Възможно ли е водата да ги е предизвикала или много лесно искам да мина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Предполагам може и от водата да натрупа грешки, защото електрониката се шашка от нередовна горивна смес. Ти ме разби с тази боза, още повече, че е от РОМПЕТРОЛ. Тяхната нафта я сочат много хора за еталон по нашите географски ширини. Ето защо дизелите в БГ се прецакват и после ревем колко кофти бил 2.5 ТДИ , ТДС на баварците и Опел-ите примерно, както и ЦДИ-тата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Ромпетрол че е еталон на нашия пазар няма спор но явно това ти се е събирало в резервоара от дълго време и просто сега си го оставил по празен от преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 20 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Това в резервоара се е събирало дълго време така е,за първи път чистя резервоар,но източената нафта е 17 л.не е съвсем на минимума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 А само преди няколко дни някакъв разбирач тук ми обясняваше, как рабира се било невъзможно в нафтата да слагат вода Та провери добре.....да не се окаже лимонада? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgpetrol Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 При получаване на гориво във бензиностанциите през различните сезони се получава температурна разлика (през зимата горивото в камиона е с ниска температура, а в земята е на по топло- през лятото е обратното) и при разстоварвяне се получава конденз който се утаява във цистерната на бензиностанцията. Във всяка цистерна се образува количество вода от конденза и се наблюдава от служителите на бензиностанцията и когато това ниво се покачи и наближи нивото на смукателния клапан в цистерната,служителите трябва да уведомят управителя, а той да уведоми фирмата която се грижи за това и да дойдат и да се дренира или изсмуче този конденз.Колкото е по оборотна една бензиностанция толкова по често се образува вода в цистерните защото по често се разстоварва гориво. Проблема е в това че никой не го интересува този факт и всички ние продължаваме да си съсипваме колите.нормално е да се получи и обратното (при зареждане на резервоар на нагрята кола със студено гориво от земята ), но пропуснах да отбележа че на 50к. литрова цистерна се образува от 3-7 см за около година,и то при положение че се разтоварва по 5-10к литра на 7-8 дена.Така че в резервоара на колата доста време трябва да мине за да се събере вода която да се засмуче от помпата, ако водата не попадне принудително там. И според моите скромни познания няма добро и лошо гориво (ГОРИВОТО ИДВА ОТ ЕДНА И СЪЩА РАФИНЕРИЯ) а има лошо стопанисвано гориво (превозвачи,бензанджий,управители на обекти,собственици и т.н.) ТОВА ГО ПИША НЕ ЗА ДА ТЪРСЯ МНЕНИЯ ИЛИ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВЪПРОСИ,А ЗА ДА ИНФОРМИРАМ ХОРАТА КОЙТО СЕ ИНТЕРЕСУВАТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Не отричам всякакви възможни причини за вода в нафтата Явно в България температурните разлики са по-сериозни и.... много вода се събира . Аз не просто съм чул, че от цистерните се точи известно количество и се допълва с вода...... познавам човек, който го правеше!!! Казвам го в минало време, защото от години не поддържам контакт с него..... И.... аз също съм работил на бензиностанция! И понеже това също е минало, аз ще бъдя прям и няма да разправям глупости на хората: при нас се случваше да се оплакват хора от вода в бензина и дизела!!! И то не малко такива случаи имаше....... даже някъде там на някого от тях да е имало конденз, уверявам ви, че вода в горивото си имаше......доста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Колега леко си се оттървал да ти кажа - вода в нафтата направо прави помпата на сол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 21 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Дано,колега.Все пак по категорично мнение за грешките някой може ли да каже,че ме е страх да я карам за сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Грешките са симптоми а не причина - никои нищо не може да ти гарантира. Караш малко и пак закачаш на компа. За всеки случей добави малко двутактово масло към нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Допуска ли се профилактично да добавим спирт в дизеловото гориво, за да разтвори водата? Евентуално какъв да е спиртът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 така сагата с колата продължава. в Петък колегата успя да стигне до нашия сервиз и колата умря. няма палене. закачихме я и имаше грешка 01376 Rev signal for injection pump-Defective датчик обороти в ГНП-то. изтрих грешката и въпреки че повече не се появи колата не пойска да запали. оставихме я за няколко часа и след това запали от раз. сякаш нищо не е имало. в началото си мислех че нафтата и пада но след толкова дълъг престой да запали така, не е от нафтата. На другия ден сутринта също палене от раз, карах я около 10 км в града, с постоянно палене и гасене. няма проблеми. и изведнъж пак умря. както си работи идеално и гасне. закачихме я и пак същата грешка.Но най-странното е че грешката се трие и въпреки че не излиза повече колата не пали. тази сутрин колата само припалва и гасне. като имобилайзер, само дето нее. няма въздух в нафтата, гнпто няма други грешки. възможно ли е самия датчик за обороти да се е развалил. лошото е че не се продават отделно датчици. иначе свалянето му е лесно.Някой нещо жокер. че не ми се ще да го пращам колегата да му ремонтират ГНП- без да съм пробвал всичко. че ремонта е цифра.Най0странното е че явно авансатора си работи, също и транзистора е здрав щом пали и работи като часовник когато реши. каде може да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Като чета има доста умрели такива помпи, сигурно някои колеги тук си имат такива експонати.Щом се сваля лесно този датчик може да намериш от някоя повреден помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 30 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Да разкажа как се реши проблема...ами след опитите за евтин вариант се стигна до 750лв за рециклаж на VP-44,електроника и някакъв клапан.Сега(за сега) всичко е ок.Благодаря на колегата toshkov81 за желанието да помогне и коректното му отношение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dieselserviz Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Здравейте,вчера колата ми направи проблем.След като цял ден я карах,вечерта опитвайки се да я запаля изгасна веднага така 2-3 пъти.Все пак запали на края,подкарах я но... премине ли 30км/ч гасне все едно не и достига гориво.Лека полека е прибрах,междувременно започна да мига постоянно лампата за подгрева.Днес е закачихме на компютъра и даде следните грешки:greshki.JPGМоже ли да ми ги разтълкувате.Човека от сервиза се зае да погледне гор.филтър(той е на 8к км.)от него изтече вода,да вода!Сменихме го.След което източи и нафтата от резервоара,изтече това:voda.JPGОсновно зареждам на Ромпетрол.Колата е 2,5TDI автоматик,код на мотора BAU.Грешките не се появяват за сега.Възможно ли е водата да ги е предизвикала или много лесно искам да мина?Колега имаш проблем в клапан на ГНП- то.Ако не е повредило и механичната част, то клапанът не е скъп.Можеш да го намериш за 60-70.00лв и ще го смениш за много кратко време!Прилича на датчикът на хол. Ако не можеш да се ориентираш, драсни едно ЛС да ти помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 4 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Благодаря колега,но както писах по-горе,всичко е на ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване