emil bonev Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Колеги помагайте, че ще я насека със секирата В събота цял ден се опитвам да разбера от къде тропа предницата и съм демонтирал и монтирал обратно всеки един носач плюс накрайниците и биалетките, и съм ги прегледал едва ли не под лупа. Всички ябълки са стегнати, даже някои много стегнати, всички тампони са перфектни....И Тропа яко.Проявява се главно при ниска скорост- на първа или втора, по съвсем равен път без значение дали ускорява или караш съвсем бавно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Някакви предположения да имате ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TIHOTI Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 амортисьор или тампона над него.По добре вдигни колата на крик и не сваляй гумата-така провери дали имаш разбито окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Благодаря, ще пробвам Редактирано 1 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 или кормилен накрайник - външен или вътрешен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Външен кормилен накрайник отпада - проверен.Сега се изрази едно мнение за някакви водачи на спирачните апарати, само да дойде събота и съм ги разглобил.Успешен ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Тампони на стабилизиращата щанга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Перфектни са и те, като свалих биалетките, щангата доста трудно се движи в тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Пробвай като върви да натиснеш с левия крак спирачката съвсем леко. Целта е накладките да стиснат минимално дисковете, като по този начин ако спре да клопа, значи най-вероятно водачите са износени. Или леглата им. Докато упражняваш спирачно усилие (минимално!) с десния крак си даваш газ и си пътуваш. Кажи какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Пробвай като върви да натиснеш с левия крак спирачката съвсем леко. Целта е накладките да стиснат минимално дисковете, като по този начин ако спре да клопа, значи най-вероятно водачите са износени. Или леглата им. Докато упражняваш спирачно усилие (минимално!) с десния крак си даваш газ и си пътуваш. Кажи какво е станало.Благодаря, много добра идея.В събота ще тествам, че колата сега не ми е под ръка и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 и при мен го има това със спирачните апарати. дрънка все едно ще падне всеки момент. щом докосна спирачката и изчезва. какво точно се сменя по апаратите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 тук колега е обяснено по-подробно: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=413895 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 (Редактирано) .............. дрънка все едно ще падне всеки момент. щом докосна спирачката и изчезва. какво точно се сменя по апаратите ?скобата Жоре,извади я и я натегни ,трябва да я сложиш трудно,мн радко се разбиват гумените втулки на паратите Редактирано 1 Април 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 И така, развитие по темата.Пробвах както посъветва един колега в движение леко да натисна спирачката, но по никакъв начин тропането не намалява. Следователно спирачните апарати нямат отношение, но въпреки това аз ги разглобих за проверка. Моите се оказаха от варианта с гумена втулка и водач с шестограмна глава (не знам дали е по-добрия вариант). Втулката е здрава, и водача върви стегнато. Пружината на апарата също е супер стегната.Тук почва интересното......Оказа се, че тампоните на горните два носача и от двете страни по някакъв начин лагеруват в болтовете си, колкото и стегнати да са те. Изобщо не бяха хлабави, но аз ги пристегнах зверски, и проблема си остава.Предницата е рециклирана при един наш форумен майстор преди няма и 3 хиляди километра.Ще съм благодарен на всякакви идеи, щото вече съм в шах с пешката,Хубав ден ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 това за лагеруването за пръв път го чувам. някой знае ли дали е така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Рейка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Не не, направо са си тампоните. Хванах един приятел да клати, аз държа тампоните един по един и направо си лагеруват в болтовете.И понеже са стегнати и прави пук пук....Освен ще сменя само тях вече ги намерих по 6 лева бройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Колега , това тропане или вибрации само по предницата ли са ?Да не би да е висящ лагер на кардана ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Не трябва да мърдат тампоните спрямо болтовете.Да не са отлепени втулките на на тампона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Колата е само на предно, кардана отпада.Остава единствено да са превъртели втулките, както каза колегата. Вече съм сигурен, че от тези тампони е пукането.Веднага щом разбера ще пиша... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
c2h5oh Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 колега погледна ли тампоните на макферсона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 14 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Колеги номера е ясен !Понеже съм с наскоро рециклирана предница и се оказа, че шарнирите е са направени прекалено стегнати и когато се движат направо пукат, проблема е само при горните.Вътре в купето се чува като ужасно тропане, отвън е същото.Мислех да сипя масло в маншона, но те пък нали са обратно монтирани и мисля да пробия дъното с едно много тънко свредло, да сложа масло и да запечатам после.Какво е вашето мнение ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 14 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 То е ясно, че най-добре е нови, но за сега бих предпочел да отложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Извинявайте че ползвам темата... при мен има подобен проблем но не точно... в движение направо няма тропане няма нищо.. но примерно влизам рязко в завой със скорос 20км примерно и се чувя някво хърр хъррррр се едно нещо ще се счупи... туй нещо от какво може да е про положение че по предницата всичко е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 външно каре, лагер на главина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване