hysterics Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Ами да почнат да слагат 2.0 TDI и на А8 и Q7 тогава, къде е проблема?! Ами не е като да няма S250 CDI с 4 цилиндров дизелов мотор. Ауди няма да останат по-назад. Ако живея в Испания където ограничението е 110 км/ч защо ми е кола 500 коня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Търсиш инжинерна логика а тези коли да ти обясня че се правят вече от икономисти. Каквото прецени маркетинговия отдел това се прави, инжинерите са длъжни само да го изпълнят. Благодаря за обяснението. Сега ако успееш и да си докажеш твърдението, ще е хубаво. Работиш в Ауди ли? Имаш познати които работят в Ауди? Наистина ми е интересно как ще подкрепиш твърдението си с факти. Не се заяждам, питам. Редактирано 11 Май 2014 от AntiBMW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Не се заяждам, питам.А според мен ти изобщо нямаш интерес да купуваш каквото и да било.Мисля, че темата се изчерпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Ами да почнат да слагат 2.0 TDI и на А8 и Q7 тогава, къде е проблема?! Гледам, че Q5 си има с този двигател (кой знае какво дърво е)Всъщност не е. Много добре се придвижва в пространството в комбинация с многостепенната автоматична кутия. Тя си ги реди нагоре-надолу и държи двигателя в оптимални обороти. На теб, предвид каква машина притежаваш, като нищо може да ти се стори мудна, но на 95% от хората динамиката ще им е напълно достатъчна и ще бъдат също така доволни от разхода.80-120 някакви спрели ванове ги правят за 6,5-7,0 секунди. Говоря за 2-литрови дизели. Горе-долу това е времето, което може да донесе и удоволствие от ускорението. То е съществена част от цялостното усещане за автомобила, има отношение към безопасността и създава настроение. 4Ф-ките са много комфортни и според мен 200+ конски сили са абсолютно задължителни за повечето купувачи. Колата има значителен комфорт, сдържана е акустично и малката тяга разваля удоволствието. Това е според мен, не го натяквам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) На тъп въпрос как да ти отговори човека, правят ги тези коли заради такива хора като тебе - няма пари за а 6, ама зорлем да вземеш там нещо с емблема а 6 отзад, пък какво има под ламарината, кой го интересува, важното е , че е а 6 нали, то 100 - 200 коня кой ти ги гледа, а отделно на запад се вземат доста служебни коли - и там вече се търси икономия. Редактирано 11 Май 2014 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Аз пък немога да схвана какъв е проблема да се произвежда а6 2.0тди...всеки сам си преценява възможностите дали може да си позволи 2.0 или 3.0!!!Защо трябва да си кисел гъзар ако караш 2.0...много важно че двойката няма няколко екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) А според мен ти изобщо нямаш интерес да купуваш каквото и да било.Мисля, че темата се изчерпа.Имам интерес, иначе нямаше да пускам тема. На тъп въпрос как да ти отговори човека, правят ги тези коли заради такива хора като тебе - няма пари за а 6, ама зорлем да вземеш там нещо с емблема а 6 отзад, пък какво има под ламарината, кой го интересува, важното е , че е а 6 нали, то 100 - 200 коня кой ти ги гледа, а отделно на запад се вземат доста служебни коли - и там вече се търси икономия. Много лесно си правиш изводи за хората. Нито ме познаваш, нито знаеш колко взимам.Така че не ме обиждай. Взимам достатъчно, вероятно повече от теб, но в момента имам и други разходи, еквивалентни на още една кола. Затова не искам да плащам ремонти, които струват колкото колата - това е. Искам А6, защото А4 е удобна само за ниски хора. А не заради чуждото мнение.Колко време си живял на запад и си гледал служебни коли? Или някой ти е разказвал? Аз се возя в колата, а не се състезавам. Не ме кефи да карам бързо. Редактирано 11 Май 2014 от AntiBMW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Навлизате в някакъв много тъп спор. Нито някой, който си купува А6 2.0 е комплексар, който иска да кара А6-ца (въпреки, че и според мен е безсмислено такъв двигател на толкова голяма кола, но то си е до човека, купува се - произвеждат я), нито някой, който кара бързо по магистрала избива комплекси - това също се прави за удоволствие. Някой хора така предпочитат да се возят в колата си, други предпочитам да си джиткат със 100 и така... Редактирано 11 Май 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Темата се изчерпа. Моля да бъде заключена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Благодаря за обяснението. Сега ако успееш и да си докажеш твърдението, ще е хубаво. Работиш в Ауди ли? Имаш познати които работят в Ауди? Наистина ми е интересно как ще подкрепиш твърдението си с факти. Не се заяждам, питам. Няма нужда да работя в Ауди/Мерцедес/БМВ или която се сещаш марка за да е ясно това което написах са всеки що годе средно интелигентен човек. Има и стари коли пълни със стара електроника които карат по 15+ години без проблеми. Сега една луксозна кола натъпкана с електроника още на 5-тата година почва да се появяват разни странни дребни проблемчета. Инжинерите могат да направят една кола доста "по-здрава" ама цената не се харесва на същите тези икономисти. Пак същите икономисти казват че след 3-4 год трябва да има по-добър модел от който да вземат други пари. Ако ти си си доволен от старата кога точно ще купиш новия модел. Нали не мислиш че западняка е тъпанар и ще си купува всеки модел дето се пръкне за да е модерен. Там кола се купува според това какво можеш да си позволиш като разходи. Като се дигнат твърде много разходите за поддръжка той я разкарва, е кога ще я разкара ако колата е здрава...... Редактирано 11 Май 2014 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Между другото по темата, всяка една марка могат да направят моделите си в пъти по-здрави и надеждни, но това което излиза на пазара е резултат на конкуренция и пазар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntiBMW Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Няма нужда да работя в Ауди/Мерцедес/БМВ или която се сещаш марка за да е ясно това което написах са всеки що годе средно интелигентен човек. Има и стари коли пълни със стара електроника които карат по 15+ години без проблеми. Сега една луксозна кола натъпкана с електроника още на 5-тата година почва да се появяват разни странни дребни проблемчета. Инжинерите могат да направят една кола доста "по-здрава" ама цената не се харесва на същите тези икономисти. Пак същите икономисти казват че след 3-4 год трябва да има по-добър модел от който да вземат други пари. Ако ти си си доволен от старата кога точно ще купиш новия модел. Нали не мислиш че западняка е тъпанар и ще си купува всеки модел дето се пръкне за да е модерен. Там кола се купува според това какво можеш да си позволиш като разходи. Като се дигнат твърде много разходите за поддръжка той я разкарва, е кога ще я разкара ако колата е здрава...... Звучи логично, мерси за обяснението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Тук вече изби рибата. Нарочно правят трошляци?! Е как пък си го измисли това... Просто автомобилостроенето се развива и се залага все повече на софтуера. Това съответно влече със себе си и негативи, но се съмнявам, че някой иска да се връща в годините, когато обикаляш цялата кола за да отключиш всички врати. А това за немците е също тотално невярно - още от ерата на Голф 2 се вкарваха тук хиляди коли. Защо не си ги карат още (като в Босна)? Редактирано 11 Май 2014 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Тук вече изби рибата. Нарочно правят трошляци?! Е как пък си го измисли това...Много близко е до има как в днешни дни се е стигнало до там - в пъти по-сложни коли, гони се цена, зверска конкуренция, маркетинг, търговия с части и поддръжка и т.н.Преди над 25 години германците са можели да направят на 80-ките табло, което е безсмъртно, не се отлепя, не се драска, а днес вече не могат. Наистина ли?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Преди над 25 години германците са можели да направят на 80-ките табло, което е безсмъртно, не се отлепя, не се драска, а днес вече не могат. Наистина ли?? Има и някои издънки, но да се твърди, че колите са пълни трошляци е несериозно. В крайна сметка който е фен на пълната механика, спокойно може да си намери някоя 25 годишна 80-ка на 50к км и да си я търкаля. И такива коли се продават все още в Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Има и някои издънки, но да се твърди, че колите са пълни трошляци е несериозно. В крайна сметка който е фен на пълната механика, спокойно може да си намери някоя 25 годишна 80-ка на 50к км и да си я търкаля. И такива коли се продават все още в Германия.Аз не твърдя, че са пълни трошляци в никакъв случай, но твърдя че от ауди или друга марка ако решат могат да ги направят в пъти по-здрави, само цената ще е малко по-друга, а още по-точно казано печалбите за производителите ще са съвсем други. Технологията я има обикновено 10 години преди да я видим ние, как дсг от 2005-та във вейрон държи някакви космически нютони, а такова на ауди не го бива за рс6 2013? Примера е малко груб, но показателен какво може и какво не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Тук вече изби рибата. Нарочно правят трошляци?! Е как пък си го измисли това... Просто автомобилостроенето се развива и се залага все повече на софтуера. Това съответно влече със себе си и негативи, но се съмнявам, че някой иска да се връща в годините, когато обикаляш цялата кола за да отключиш всички врати. А това за немците е също тотално невярно - още от ерата на Голф 2 се вкарваха тук хиляди коли. Защо не си ги карат още (като в Босна)? Да ти кажа ли че съм работил (лично) за голяма корпорация листаната на НЮ борса и формираща индекса Насдак и лично съм видял как един продукт се замества с друг който е видимо по-калпав. И това е компания правеща части за коли, самолети има огромно химическо звено и т.н. Нарочно не казвам коя е. И това се пари само за да се спестят някакви жалки центове от новия по-скапан продук а същия тоя продукт се продва защото е по-нов съответно по-скъпо. Като докараш повечко опит а не сляпо да вярваш на маркетинга с който те заливат отвсякъде тогава коментирай неща които както казах са известни на повечето трезво мислещи хора. Редактирано 11 Май 2014 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 и таз стана поредната разводнена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts