Jump to content

Защо нямам спирачки А4 B5 1998г?


komesta

Recommended Posts

Ето какво намерих на английски:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html

Не е написано, че е за Б5. Но е в секця Common. Може някой колега да пробва все пак.

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пише, че процедурата е необходима само когато помпата е напълно суха - тоест предполагам прави се след смяна на помпа.И че няма смисъл да се прави, след смяна на спирачна течност или спирачни маркучи.Като необходими условия за изпълнението са колата да бъде на подемник(с 4 колела във въздуха) и да е "на контакт".

 

Четейки описаната процедура не ми става ясно под "ABS-помпа" какво се има предвид - спирачната помпа или хидравличния ABS модул след помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за изчерпателните съвети! Аз до известна степен си реших проблема с подмяна на спирачната помпа (втора употреба) и обезвъздушаване. Искам да споделя един начин за бързо прогонване на въздуха ,който и аз сега научих. Попринцип някои спирачни системи са по тегави за обезвъздушаване и тогава идва на помощ компресора. значи взимате една резервна капачка за казанчето на спирачната течност и я батисвате тоест пробивате я и монтирате винтил за джанта. Надувате с манометър не повече от 1 bar. (иначе може да се пръсне казанчето, моето оцеля въпреки че е доста напукано). и започвате със стандартното обезвъздушаване, обикаляте си колелата по ред първо от най-далечното от помпата (задно дясно ,задно ляво, предно дясно, предно ляво) Идеята е ,че при познатия ни начин не е гаранция ,че няма да остане въздух, а с надуването няма шанс. Ако греша някъде моля да ме поправят по- запознатите. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен при правилно обезвъздушаване по стандартния начин има гаранция, че въздух няма да остане.

Твоят вариянт също трябва да свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно е помпата? Това цилиндричното или другата част дето е като голяма плочка?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

здравеите колеги и аз имам подобен проблем със спирачките проблема е : когато е запалена педала е твърд а когато подавам гас омеква някои ако може да помогне му благодаря предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам подобен на колегата pesho90 проблем.

при мен педала на спирачките понякога , но не винаги се втвърдява когато се движа с висока скорост. Когато намаля или почти спра, като подам газ и пак омеква.

 

но това само от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтичане на вакум или повреда в мембраната на сервоусилвателя, според на там се насочете.

Ослушайте добре за съскане.

Като загасите колата, има ли 1-2 меки натискания на педала или директно е твърд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз имам сащия проблем когато сам намелил вече на крастовище и се наложе да спра веднага педалат ми потава и неште да спре нямам течове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята кола беше така и я обезвъздушавах 3-4 пъти и накрая си дойде на мястото ,първо виках някой да ми помпи спирачката но първия път като натисках все по-надолу хващаше и накрай без помпене от най-далечната гума просто отвивах докато изтече на самотек и стягах и сега педала е на място .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...