ugeorge Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 (Редактирано) Ето какво намерих на английски:http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.htmlНе е написано, че е за Б5. Но е в секця Common. Може някой колега да пробва все пак. Редактирано 25 Април 2014 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Не става за В5, само за по-новите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Пише, че процедурата е необходима само когато помпата е напълно суха - тоест предполагам прави се след смяна на помпа.И че няма смисъл да се прави, след смяна на спирачна течност или спирачни маркучи.Като необходими условия за изпълнението са колата да бъде на подемник(с 4 колела във въздуха) и да е "на контакт". Четейки описаната процедура не ми става ясно под "ABS-помпа" какво се има предвид - спирачната помпа или хидравличния ABS модул след помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komesta Публикувано 29 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Колеги, благодаря за изчерпателните съвети! Аз до известна степен си реших проблема с подмяна на спирачната помпа (втора употреба) и обезвъздушаване. Искам да споделя един начин за бързо прогонване на въздуха ,който и аз сега научих. Попринцип някои спирачни системи са по тегави за обезвъздушаване и тогава идва на помощ компресора. значи взимате една резервна капачка за казанчето на спирачната течност и я батисвате тоест пробивате я и монтирате винтил за джанта. Надувате с манометър не повече от 1 bar. (иначе може да се пръсне казанчето, моето оцеля въпреки че е доста напукано). и започвате със стандартното обезвъздушаване, обикаляте си колелата по ред първо от най-далечното от помпата (задно дясно ,задно ляво, предно дясно, предно ляво) Идеята е ,че при познатия ни начин не е гаранция ,че няма да остане въздух, а с надуването няма шанс. Ако греша някъде моля да ме поправят по- запознатите. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Според мен при правилно обезвъздушаване по стандартния начин има гаранция, че въздух няма да остане.Твоят вариянт също трябва да свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Кое точно е помпата? Това цилиндричното или другата част дето е като голяма плочка?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesho90 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 здравеите колеги и аз имам подобен проблем със спирачките проблема е : когато е запалена педала е твърд а когато подавам гас омеква някои ако може да помогне му благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 и аз имам подобен на колегата pesho90 проблем.при мен педала на спирачките понякога , но не винаги се втвърдява когато се движа с висока скорост. Когато намаля или почти спра, като подам газ и пак омеква. но това само от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Изтичане на вакум или повреда в мембраната на сервоусилвателя, според на там се насочете.Ослушайте добре за съскане.Като загасите колата, има ли 1-2 меки натискания на педала или директно е твърд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivko dimov Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Здравейте и аз имам сащия проблем когато сам намелил вече на крастовище и се наложе да спра веднага педалат ми потава и неште да спре нямам течове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 И моята кола беше така и я обезвъздушавах 3-4 пъти и накрая си дойде на мястото ,първо виках някой да ми помпи спирачката но първия път като натисках все по-надолу хващаше и накрай без помпене от най-далечната гума просто отвивах докато изтече на самотек и стягах и сега педала е на място . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivko dimov Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Просто мойта кола някои пат потава педала и неспира това ми го направи 2 пати за две години и то вече като почти сам спрял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване