veso1983 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 здравейте колеги.някой може ли да ми даде съвет как да си калибрирам стрелките на таблото с кабела VAG COM.чувал съм че се прави някакъв тест и всички трябва да показват на 12 часа.Моля ви някой да ми помогне да каже как се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Виж като влезеш в модула на таблото имаше output tests някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Привет колега , мажели малко конкретика теста си го правя но калибровката как става примерно при разлика в положението на някоя стрелка , виждал съм клипове корекцията я правят механично тс вади се стрелката и и се променя положението само това ли е начина или може и с ВАГ КОМ.. Редактирано 13 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Колега, честно казано не съм много запознат и затова не мога да дам конкретни съвети. И аз съм гледал клипове, но не ми е много ясно механичното нагласяне как става ако има разминаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Корекцията се прави на разглобено, но включено табло. През VCDS се влиза в Instrument Cluster и се пуска тест, стрелките правят мах до края и спират на 12ч., ако има разминаване, съответната стрелка/и се махат и слагат на правилно положение. После пак тест и така... Понякога стрелките излизат трудно, за да не се прецака стъпковото моторче най-добре да се вадят с напъване с кафени лъжички от 2-те страни на основата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Киров Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Колеги, къде е буксата за диагностика? Извинявайте за глупавия въпрос.. идвам от А4, и там където беше го няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 До отварачката на предния капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 14 Май 2014 Доклад Share Публикувано 14 Май 2014 (Редактирано) Чувал съм, че някой вадят стрелките, но така е почти невъзможно да ги сложиш точно на правилното място, а и всъщност няма нужда от вадене. Начина, който предпочитам е:Пуска се теста - вижда се евентуалната нужда от корекция, спираш теста и корекцияте е: стрелката се приплъзва (както е на оста си), до откат и продължаваш да упражняваш натиск и тя прескача, пак пускаш тест - гледаш как е, ако трябва още - още, ако трябва обратно - обратно и така. Не е трудно, но става с доста опити докато нацелиш точния резултат.И имай предвид, че при правилният тест стрелките застават на 100км/ч, 3000оборота и другите стрелки на 12 часа Редактирано 14 Май 2014 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trimontcium Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Здравейте колеги, първо мнение ми е.... от вчера съм с Ц5 Авант 1.9 ТДи, имам проблем със стрелките и аз. Идеята ми е следната, при свалено предно стъкло на километража, и пуснат тест, могат ли да се местят стрелките докато са под напрежение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Зависи с какво табло си, ако си с VDO - можеш да пробваш метода с приплъзването, както е описал bokouser, защото там имаш зъбни предавки и ограничения в крайно положение, но ако си с Jaeger/Magnet Marelli, тогава трябва вадене на стрелките, защото са директно на остта на стъпковия мотор, който е безконечен. С метода на приплъзването рискуваш и прескачане на зъб на пластмасовите колелца, което води до кофти последици... Като най-правилно препоръчвам метода ми, описан в мнение #5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Проблем ли е ако имам малко разминаване на километража и оборотомера (километража ми показва 103-4 км/ч може би някъде)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Разликата е минимална,не се занимавай да пипаш стрелките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Да, за такава разлика по-добре да не пипаш, ама като гледам си за нов ФИС, а и нещо стрелката за температура на маслото не реагира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 (Редактирано) При моето табло (VDO) двата крайни уреда не участват в теста, явно и при него е така. А в момента просто маслото му е студено и понеже колата е на контакт, показва малко над 12V Редактирано 23 Юни 2014 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Според мен е по-скоро до годината на модела, защото VDO имат и фейсово табло, като моето и там явно по различен начин стават нещата... Примерно температурата за маслото се взема от нещо като датчик за качество на маслото в картера, една сложна, допълнителна електроника, вързана с ЕКУ и динамичен интервал на показание за смяна и други излишни за дърта кошница неща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Стрелката е за температура....как отчита качество на маслото...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Да де, имам предвид, че неговото е като моето.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 Ясно, няма да го пипам щом е малка разликата Иначе наистина колата беше студена и маслото също. И аз забелязах, че двата крайни уреда не участват в теста. Таблото ми е VDO, но съм с Б5, може да има разлика (колата е фейслифт, но междинния с червеното осветление, не като вашите с бели диоди ). А ФИС-а е тотално сдал багажа, на топло време съвсем нищо не се вижда, на Б5 не съм виждал здрав ФИС (на С5 като че ли са повече). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 Как се решава проблема със стрелката на резервоара като ми се разминава с много и още не е влязла в резерва а пък резервоара празен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 (Редактирано) При мен таблото е VDO , този модел: искам да попитам, при тест на лампите ми светва един символ - жълт триъгълник вътре с удивителна и полукръгла стрелка под него, в областа между 5....6 1/minx1000. Някой знае ли за какво е тази сигнализация ? Нямам ESP. Редактирано 24 Юни 2014 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 искам да попитам, при тест на лампите ми светва един символ - жълт триъгълник вътре с удивителна и полукръгла стрелка под него, в областа между 5....6 1/minx1000. Някой знае ли за какво е тази сигнализация ? Нямам ESP. Колата ти е на предно, това за което питаш е сигнализацията за сработване на ASR/traction control. Как се решава проблема със стрелката на резервоара като ми се разминава с много и още не е влязла в резерва а пък резервоара празенТук проблема може да не е в стрелката, а в нивомера - понякога се износва реостата на поплавъка и дава неверни стойности, включително празен резервоар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване