Kutrov Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Въздух няма в системата,наличие на газове също няма...карам я така в момента като си следя постоянно температурата.Най-логично ми се вижда да е термостата.Вероятно замрял на почти затворено положение,при което циркулацията се нарушава и от там идва повишената температура и създаване на налягане,но дали ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Не го лъжи - ще е прелее казанчето. Системата ако има въздух се обезвъздушава сама - при затворена капачка.Я пробвай да видим дали ще прелее,не е така както пишеш с обезвъздушаването,че ставало от самосебе си.Къде ще отиде въздуха като е затворена капачката,ще почне да ври и да хвърчи вода през капачката и температурата ще показва 110 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Да пробвал съм и прелива. Капачката си има клапан - оттам излиза въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Правил съм го над 6 пъти на 4 коли,нито един път не ми е преляло,а по твоя начин става като чайник и ще се пръснат маркучите и температурата показва 110 гр,в радиатора на парното остава въздух Редактирано 14 Август 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Аз моята на отворена капачка я обезвъздушавах .После я сложих -никакви преливанки и кипежи.Ако е загряла и и отвиеш капачката ще прелее(при мен нивото се вдига с 2 см ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Винаги ще прелее при загрята кола и отворена капачка. Към колегата Интеграле - става на въпрос за Б3 обезвъздушаване/за на Кутров колата/ - ти говориш за Б4/там има кранче на радиатора на парното/Не бъркай нещата. Редактирано 14 Август 2013 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Не всички б4 го имат тоя "кран", моето аче няма такова нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 АВК имат,на АСЕ-тата които съм виждал нямат,освин но две купета,явно са подменени маркучите,не ме карай сега да правя видеоклипове как при 90 гр,дори с вкл перки водата си циркулира и не прелива с развита капачка,дори на АВК съм го правил,няма смисъл от спор вече,това че не си го видял,не значи че не може да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Ама го направи на колата като на Кутров/Б3 1,8 карб/.Щота за неговата стана на въпрос. Не променяй темата. Няма стандратно Б3-1,8 с кранче за обезвъздушаване.Всички сами се обезвъздушават при затворена капачка. Редактирано 14 Август 2013 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 И моята няма за обезвъздушаване,както и колегата SunShine написа.Не виждам да има разлика в охл система на В3 и В4,еднакви радиатори,маркучи помпи,абе който не е пробвал той не знае.И аз влязох в спор като теб с едно приятелче , защото не вярвах,дори исках да докажа че не е така и демонстрирах,ама айде де,не преля и тихомълком изчезнах )))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Има отвор за обезвъздушаване под маркуча на радиаторчето на парното - разхлабва се и се издърпва малко навън маркуча докато се покаже отвора. Сама трудно се обезвъздушава. Антифриза може да изкипи при отворена капачка ако температурата на двигателя е около и над 100С (нормално двигателя работи на 92-97С). Когато е под налягане антифриза му трябва много по-висока температура за да почне да кипи. Това обяснява факта защо при напълно загрял двигател ако се отвие капачката почва да кипи - нормално е защото пада налягането и с това се понижава точката на кипене на антифриза. При теб Тони (integrale45) може просто температурата да не е била около 100С когато си пробвал и затова да не ти кипи - т.е. стои само около 90С. Може да ти е различен термостата или датчика на перките - да ги пуска/отваря по-рано. Нормално е на загрял двигател антифриза да "кипи" - това не означава неизправност. Редактирано 14 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Не спорете за дребнави неща бре По принцип при Б3 няма никви кранчета и глупости за обезвъздушаване.Просто наливаш,завърташ капачката,палиш и чакаш да включи перката.При мен за сега нещата остават така,ще следя положението,умишлено ще покарам известно време така ако е отново гарнитура на главата да избие както трябва,понеже нямам наличие на газове в антифриза и ако има пробив то е нещо много малко.....Надявам се да се окаже умрял термостат в някакво затворено положение,ако се окаже от него е ясно,че Валер няма да купя повече (няма и 2 години ще е изкарал) Редактирано 14 Август 2013 от Kutrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Какво толкова те притеснява да отлупиш тимберицата ?Един шлайф на галавата 20 лв и 3 гарнитури 50 лвЕдин загубен ден и няколко бири Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 В повечето случаи термостата остава отворен,ако се повреди.Не е изключен и вторият вариант,но се случва рядко.По въпроса за обезвъздушаването на системата,аз също нямам разните му там проПки и за това го правя на разхлабена капачка.Когато отвори термостата и започне да върти антифриза и през разширителният съд,завивам капачката,изчаквам да включи вентилаторите един-два пъти и съм готов.На следващият ден проверявам нивото и ако е нужно доливам.Единственото нещо,което не трябва да се прави е при загрят мотор да се отвива капачката на разширителният съд.Антифриза на секундата е вън.Вальо го е обяснил,няма смисъл да повтарям същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Какво толкова те притеснява да отлупиш тимберицата ? Е колко пъти да я отварят ба,ти булка можеш ли да я отвориш два пъти Преди няма и 1000км беше отворена,оправена както си му е реда.Нека елиминираме варианта с гарнитурата и ако сведем нещата до завишената работна температура,понеже преди да видя надуването забелязах температурата.От повишената такава би трябвало и налягането да е по-голямо и съответно някакво точно такова леко надуване да се получава.Причина за повишена температура,освен термостата ? Някой датчик нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Клапана на капачката на разширителният съд,мръсен радиатор,водна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Вярно,преди време имах подобен проблем,маркучите ще се пръснат,загрява,после кипи,оказа се дефектирала капачка,сложих нова и работата се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Аз пък имам много ефикасен начин за по- лесно обезвъздушаване на Б3 или Б4......та след като е правен някакъв ремонт по охладителната система и вече е налят антифриза, охлабвам скобата на левия мъркуч на радиатора на парното и внимателно го издърпвам до толкова колкото да протече. Дори не ползвам пробката, че резбата й е кекава и често превърта и после е едно мазане със силикон....и.....преди да запаля мотора стискам горния мъркуч от радиатора към главата и се усеща как бълбука от въздуха вътре. После с уста надувам през отвора на разширителното казанче и през малкия мъркуч към парното пак изкарва малко въздух, после затягам скобата.....доливам малко антифриз и стартирам мотора, драми няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) то големо надуване ,стискане и изпразване аз я пълня и кат загрей врътвам болта да текне и слагам капачката Редактирано 14 Август 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Клапана на капачката на разширителният съд,мръсен радиатор,водна помпа. Две нови капачки имам,една оригинална,която и да сложа все тая.Радиатора е чисто нов и няма натруване на мръсотия и говна,водната помпа също е чисто нова Хепу,на няма и 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радко 94 Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 Здравейте колеги. От скоро съм шофьор и карам Ауди 80 Куатро и ми е направило впечатлението, че дори да не я зоря и се вдига температурата на 100-110 градуса. Нормално ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 110....не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Прелива ли вода от казанчето като вдигне над 100 гр,кипи ли?С какъв двигател си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радко 94 Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 2.3 E, и да кипи. Миналата седмица ходих на майстор, но по дрига причина и го попитах същото и ми каза че било нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 (Редактирано) Като за начало,смени капачката на разширителния съд. Редактирано 22 Август 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване