Jump to content

Надува ми охладителната система


MOM

Recommended Posts

Въздух няма в системата,наличие на газове също няма...карам я така в момента като си следя постоянно температурата.

Най-логично ми се вижда да е термостата.Вероятно замрял на почти затворено положение,при което циркулацията се нарушава и от там идва повишената температура и създаване на налягане,но дали ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 308
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не го лъжи - ще е прелее казанчето.

 

Системата ако има въздух се обезвъздушава сама - при затворена капачка.

Я пробвай да видим дали ще прелее,не е така както пишеш с обезвъздушаването,че ставало от самосебе си.Къде ще отиде въздуха като е затворена капачката,ще почне да ври и да хвърчи вода през капачката и температурата ще показва 110 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го над 6 пъти на 4 коли,нито един път не ми е преляло,а по твоя начин става като чайник и ще се пръснат маркучите и температурата показва 110 гр,в радиатора на парното остава въздух

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята на отворена капачка я обезвъздушавах .После я сложих -никакви преливанки и кипежи.Ако е загряла и и отвиеш капачката ще прелее(при мен нивото се вдига с 2 см )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ще прелее при загрята кола и отворена капачка.

 

 

Към колегата Интеграле - става на въпрос за Б3 обезвъздушаване/за на Кутров колата/ - ти говориш за Б4/там има кранче на радиатора на парното/

Не бъркай нещата.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВК имат,на АСЕ-тата които съм виждал нямат,освин но две купета,явно са подменени маркучите,не ме карай сега да правя видеоклипове как при 90 гр,дори с вкл перки водата си циркулира и не прелива с развита капачка,дори на АВК съм го правил,няма смисъл от спор вече,това че не си го видял,не значи че не може да  стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама го направи на колата като на Кутров/Б3 1,8 карб/.

Щота за неговата стана на въпрос.

 

 

Не променяй темата.

 

Няма стандратно Б3-1,8 с кранче за обезвъздушаване.

Всички сами се обезвъздушават при затворена капачка.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята няма за обезвъздушаване,както и колегата SunShine написа.Не виждам да има разлика в охл система на В3 и В4,еднакви радиатори,маркучи помпи,абе който не  е пробвал той не знае.И аз влязох в спор като теб с едно приятелче , защото не вярвах,дори исках да докажа че не е така и демонстрирах,ама айде де,не преля и тихомълком изчезнах :)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има отвор за обезвъздушаване под маркуча на радиаторчето на парното - разхлабва се и се издърпва малко навън маркуча докато се покаже отвора. Сама трудно се обезвъздушава.

 

Антифриза може да изкипи при отворена капачка ако температурата на двигателя е около и над 100С (нормално двигателя работи на 92-97С). Когато е под налягане антифриза му трябва много по-висока температура за да почне да кипи. Това обяснява факта защо при напълно загрял двигател ако се отвие капачката почва да кипи - нормално е защото пада налягането и с това се понижава точката на кипене на антифриза. При теб Тони (integrale45) може просто температурата да не е била около 100С когато си пробвал и затова да не ти кипи - т.е. стои само около 90С. Може да ти е различен термостата или датчика на перките - да ги пуска/отваря по-рано. Нормално е на загрял двигател антифриза да "кипи" - това не означава неизправност.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спорете за дребнави неща бре :D По принцип при Б3 няма никви кранчета и глупости за обезвъздушаване.Просто наливаш,завърташ капачката,палиш и чакаш да включи перката.При мен за сега нещата остават така,ще следя положението,умишлено ще покарам известно време така ако е отново гарнитура на главата да избие както трябва,понеже нямам наличие на газове в антифриза и ако има пробив то е нещо много малко.....

Надявам се да се окаже умрял термостат в някакво затворено положение,ако се окаже от него е ясно,че Валер няма да купя повече (няма и 2 години ще е изкарал) :)

Редактирано от Kutrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова те притеснява да отлупиш тимберицата ?

Един шлайф на галавата 20 лв и 3 гарнитури 50 лв

Един загубен ден  и няколко бири

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи термостата остава отворен,ако се повреди.Не е изключен и вторият вариант,но се случва рядко.

По въпроса за обезвъздушаването на системата,аз също нямам разните му там проПки и за това го правя на разхлабена капачка.

Когато отвори термостата и започне да върти антифриза и през разширителният съд,завивам капачката,изчаквам да включи вентилаторите един-два пъти и съм готов.На следващият ден проверявам нивото и ако е нужно доливам.

Единственото нещо,което не трябва да се прави е при загрят мотор да се отвива капачката на разширителният съд.Антифриза на секундата е вън.Вальо го е обяснил,няма смисъл да повтарям същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова те притеснява да отлупиш тимберицата ?

 

Е колко пъти да я отварят ба,ти булка можеш ли да я отвориш два пъти :D 

Преди няма и 1000км беше отворена,оправена както си му е реда.

Нека елиминираме варианта с гарнитурата и ако сведем нещата до завишената работна температура,понеже преди да видя надуването забелязах температурата.От повишената такава би трябвало и налягането да е по-голямо и съответно някакво точно такова леко надуване да се получава.

Причина за повишена температура,освен термостата ? Някой датчик нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана на капачката на разширителният съд,мръсен радиатор,водна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно,преди време имах подобен проблем,маркучите ще се пръснат,загрява,после кипи,оказа се дефектирала капачка,сложих нова и работата се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам много ефикасен начин за по- лесно обезвъздушаване на Б3 или Б4......та след като е правен някакъв ремонт по охладителната система и вече е налят антифриза, охлабвам скобата на левия мъркуч на радиатора на парното и внимателно го издърпвам до толкова колкото да протече. Дори не ползвам пробката, че резбата й е кекава и често превърта и после е едно мазане със силикон....и.....преди да запаля мотора стискам горния мъркуч от радиатора към главата и се усеща как бълбука от въздуха вътре. После с уста надувам през отвора на разширителното казанче и през малкия мъркуч към парното пак изкарва малко въздух, после затягам скобата.....доливам малко антифриз и стартирам мотора, драми няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то големо надуване ,стискане и изпразване :)аз я пълня и кат загрей врътвам болта да текне и слагам капачката

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана на капачката на разширителният съд,мръсен радиатор,водна помпа.

 

Две нови капачки имам,една оригинална,която и да сложа все тая.

Радиатора е чисто нов и няма натруване на мръсотия и говна,водната помпа също е чисто нова Хепу,на няма и 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От скоро съм шофьор и карам Ауди 80 Куатро  и ми е  направило впечатлението, че дори да не я зоря и се вдига температурата на 100-110 градуса. Нормално ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелива ли вода от казанчето като вдигне над 100 гр,кипи ли?С какъв двигател си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.3 E, и да кипи. Миналата седмица ходих на майстор, но по дрига причина и го попитах същото и ми каза че било нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало,смени капачката на разширителния съд.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...