Jump to content

A4 b7 бензин 1.8т или 2.0т quattro


Recommended Posts

Оглеждам се за а 4 б7 бензин, куатро, седан, това засега си харесах: 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392993690964194&f1=details&slink=6oo8ou

 

ако някой го е гледал да каже дали си заслужава. Кой двигател е по - добре да се гледа - 1,8 т или 2.0 т, кой ще е по - безпроблемен? Няма да се слага газ. 2.0 тфси гори ли масло и има ли carbon build - up?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни и тази - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11401434453681272&f1=details&slink=6oo8ou

 

преди се продаваше, после спря да се продава, сега гледам пак е пусната, успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази Врачанската доколкото помня един колега беше писал, че собственика се е отказал да я продава, когато той си търсеше! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така то тази е по добре оборудвана и е ръчка..не забравяй и това че е регната а това ти спестява някой лев :-) А за обслужването може да не се доверяваш много а да я обслужиш за по сигурно

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази врачанската 2 пъти съм я засичал във Враца, като 2-рия път беше паркирана на Билата и имах желание да си поговорим със собственика...тъкмо паркирах до него, но докато сляза отпраши :/ Щом пак я продава имай едно наум, особено с врачанските коли. Майка ми е от врачанско село и там ми се изсмя един врачанин с А6 4F-кa от 2007-ма като му казах, че съм дал близо 1500 лв за обслужване на колата. Подигравателно ми заяви, че толкова пари нямало да даде, "никога, ама никога" и пробва да ме изкара последния балък, че не съм направил обслужването за 100 лв. при някакъв от Борован. Отврат. Нищо лично към врачанските ауди мембери, но те най-добре си знаят колко кофти е "матряла" по тези географски ширини. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

до колкото си спомням , колата е сток , само с броня и решетка афтърмаркет...също малко ми се разминават цветовете лично на мен, но трябва да се гледа на живо и да се провери историята....като нищо може и да се окаже добра оферта!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На петата снимка ясно се виждат различните нюанси на боята по задния ляв калник . Този цвят е труден за докарване от колористите и предполагам на живо, когато е измита ще си проличат и други интервенции по боята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига сте се взирали тон напред...тон назад, ами ако го е надрал някой храст и човека си я е пребоядисал...

или по-добре щеше да я остави надрана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига сте се взирали тон напред...тон назад, ами ако го е надрал някой храст и човека си я е пребоядисал...

или по-добре щеше да я остави надрана?

 

За година и половина, от както имам моята кола, съм пребоядисвал 2 пъти задна и веднъж предна броня. Не е било по моя вина, ама се случи. Колата ми не е по- малко читава, щото ме дразнят драскотини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Пежото ми беше лизингово и плащах каското накуп в началото на годината си завеждах редовно щети от драснато или забележки от отворени врати в моите,които да се правят в оторизиран сервиз - боядисвани са:преден капак,предна броня,леви врати и ляв заден калник,дясна задна врата,задна броня+заден капак(2 пъти,понеже с първи опит не се справиха добре) и преден десен калник.Колата е на реални 87к км,но при наличие на гореизброените детайли и километража някой ден ако тръгна да я продавам ми идва наум как някой умник с медиумни възможности ще ми обяснява как колата е била тотална щета от удари и км са връщани.

Та в този ред на мисли,има и хора занимаващи се с тази работа и могат да кажат,НО при оглед реално имало ли е сериозни удари или са били по-скоро тип"козметични".Така че е по-добре да се спре с характеристиките по снимки - както има майстори с фотошоп,така има и любители с две леви ръце,които да не могат да направят читава снимка на читав продукт.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...