mshbul Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 (Редактирано) А да е проблема в самото масло или филтър? Редактирано 19 Юни 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 (Редактирано) Сменихме ги и ефект никакъв. На равен терен до 2000об е студена, мина ли ги стрелката на маслото тръгва веднага. На баир почва да грее и на по-ниски обороти, например не мога да се кача до Симеоново без да мине 120 градуса и горе да ми светне лампата т.е. прави го единствено и само когато мотора е под по-сериозен товар.Довечера ще разменя таблата, качвам се до Симеоново и ще видим дали Ванката е прав. Иначе лошо и се пише на колата. Редактирано 19 Юни 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 аз съм го имал проблема с друг автомобил и се оказа мръсен радиатор, ел вентилатора включва ли се ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Радиатора е чисто нов, перките се включват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Новия радиатор е хубаво нещо...За жалост с годините си заминава виското, и термостата. Термостата при теб е малко специфичен и много важен, сменял ли си го? Това че ти се пуска ел.перката според мен не е съвсем нормално. При правилно функциониращо виско, тя може да се пусне само след 20-30 минути споене на място, и околона температура над 25-28 градуса. За климатик е ясно че тя трябва да работи. Като цяло кола с виско не съм имал, но съм оправил много такива. При загрял мотор с вестник спреш ли перката виското е чао. Коректната диагноза е много важна винаги, когато имаме проблем. Колко отговори написах да бях дошъл да я видя на място тая кола Пък и ваг-ком ми се намира да я гледаме под лупа къде какво прави... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Възможно ли е някоя маслена магистрала да е запушена/задръстена и да няма добра циркулация на маслото? Когато отпуснеш газта и падната оборотите, пада налягането и ако има място с много тясно дупка и колата остава на сухо за известно време. Ако отпуснеш плавно газта получава ли се този ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Новия радиатор е хубаво нещо...За жалост с годините си заминава виското, и термостата. Термостата при теб е малко специфичен и много важен, сменял ли си го? И термостата е нов и антифриза пресен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 я кажи лесно ли пали,сутрин ,питам понеже разбрах 4е на ваг ком не си я закачал. да се ориентираме горе долу в центровката на помпата. Ако пали докато я барнеш може и да ти е пове4ко аванса.ако пък върти 2-3 оборота може да си с закъснение. А за запушените маслени магистрали,ако има такива то по скоро се вдига налягането в системата.Аз понеже съм си патил от запушена магистара към 2 опорен лагер знам какво става. Черупките на лагера се залепиха за вала и превъртяха в гнездото.Резултата е нов блок. Стария седи за спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Пали с 2-3 оборота, но акумулатора не е първа младост и стартера е за ремонт та не е ясно колко е релевантно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 22 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Понеже Ванката много настояваше размених таблата и ефекта е същия. Като я напъна малко и лампата светва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Лошото е, че майстора ми е напълно убеден, че проблема е в помпата или пръскалките, а вероятно и 2-те. Още по-лошото е, че до сега каквото е казал винаги е познавал и отиваме към отваряне на мотора.Докато колегата търси проблема ,споделете за тез пръскалки, щото аз нещо не ги виждам там където си мисля че са - на биелите, поне на мазда съм ги виждал там че и на баба лада са едни отвори.Аз понеже си имам един АЕЛ блок с бутала и вал изкарах в4ера едно от буталата ама на биелата нищо няма . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 23 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 (Редактирано) Най-много да се окаже, че няма иначе аз взех Bardahl Engine Flush и днес ще направя една промивка придружена с ново масло и филтър. Ако не стане или ще я дам за без пари на някой да се заиграва или на части. Редактирано 23 Юни 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Нямам обяснение. На моята съм и дигал маслото до малко над 130 градуса по уред. Колата беше с 5-30 и лампа не светеше. Пръскалките са на блока в най-долната част на цилиндрите. Пръскалка е това което пръска маслото по долната част на буталото. Клапан на пръскалката е болта(или приличащото на болт) с което е захваната към блока. Ради последно те тормозя...Твоя майстор сложи ли обикновен манометър на мястото на датчика за налягане на масло? Отчетохте ли показания когато има проблем по-лампа? Иначе показания се снемат на студен старт, и на загряло масло. Малко се получава отзад напред да я мислим колата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Гарнитура на главата е проблема на човека . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 23 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 С обикновен манометър мерихме и на 2000 оборота дето в книгата пише, че трябва да имам 2 атмосфери аз имам 3,5 атмосфери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Добре ако наистина колата вдига 130г. на маслото то значи и на антифриза трябва да е около 100 и малко.Което за тези 20 и няколко градуса тези дни говори за проблем в охлаждането, или майстора ти е прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 23 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Днес промих мотора с Bardahl Engine Flush и сипах Мотул 8100 5W-40. За сега не се е обаждала, утре ще и ратъркам малко мазолите пък да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 развитие колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 26 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 (Редактирано) 3-ти ден я карам и лампата не се е обаждала. Обаче все още не съм я зорил по баир или над 2000 оборота извънградско, а само тогава се появяваше проблема. От бардала със сигурност имаше някаква ползва защото като го иизточих заедно със старото масло излезна като катран черно. Интересното е, че сменяхме гарнитурата на картера и по фунията мизерии нямаше, а долнището изглеждаше чисто. Явно тия мизерии са били горе. Редактирано 26 Юни 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Слагам промивка на всяка смяна на масълцето аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Качих се до Симеоново и лампата на маслото пак ми светна. Сега си търся място където да я разглобя и да я продам на части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Само за информация - на колко км е тоя мотор?Мислех си, че са много здрави в това отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 По километраж е на 270'000, но в действителност не се знае. Поне според моя майстор проблема не е в износен вал или лагери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Колега в самото начало писа 4е ще провериш охладителя на маслото.Като чета до момента не споменаваш пове4е за него.Да не е затла4ена водната му 4аст и теално топлообмен за маслото да няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 29 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 (Редактирано) Тя още на 110-120градуса губи налягане, дори и не съм успявал да вдигна 130 градуса Редактирано 29 Юни 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване