Jump to content

Audi A3 8P - VCDS


bsdnikolov

Recommended Posts

  • Отговори 807
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Точно щях да го питам същото.

Ако съдиш по това, че евентуално не пиука при отключване/заключване, това не е фактор а настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(продължавам ти изречението) ...която по подразбиране е да не издава звук (при отключване/заключване), тъй като такъв е забранен със закон в белите страни (и а да се надяваме и някога и в нашата по-сива такава).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шоковия датчик реагира на счупване на прозорец (при това на трета/пета врата). А обемния датчик можеш да провериш, ако се заключиш вътре и се разшаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,имам ауди А3 8п 2.0 тди 140к.с 2005г. и започва да пали все по трудно като все едно дърпа въздух или е била задавена преди това .. :nixweiss: Имам и ваг ком на който показва постоянно,че има две грешки и знам,че най вероятно там е проблема,но незнам точно къде да чопля :lupe: Та ще приложа снимка и ако някой може да помогне ще съм много благодарен  :eusa_angel:

post-91395-0-60460500-1421769070_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало, започни с акумулатора. Грешката ми говори за ниско напрежение. Причините може да са: заминал акумулатор, затегнал стартер, който да харчи много ток, кофти алтернатор, кофти маси.

Пробвай примерно през събота или неделя, след по-дълъг престой на колата да я запалиш закачена с хубави (истински) кабели за ток (поне 16 квадрата) за друга работеща кола. Ако запали от раз, без да усещаш "и започва да пали все по трудно като все едно дърпа въздух или е била задавена преди това", започваш да търсиш електрически проблем.

Ако ли не, кажи да търсиме друга причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е сравнително нов и съм го замервал работи в нормите,но преди месец я бях оставил за около   1-2 седмици в гаража без да я карам, като тръгнах да я паля върти,но уж да запали и гасне така 2-3 пъти и запали,но държеше ниски обороти и след подаване на малко гас нормализира :nixweiss: А сега всяка сутрин след като е престояла за една нощ пали веднага,но пак държи по ниски обороти и иска подаване на гас след което нормализира,а и има едно притрисване :eusa_think:Иначе върви добре,няма загуба на масло,антифриз и т.н! А и при загрято положение пали по трудно,но това доколкото съм чел е нормално за BKD двигателите. Все пак ще пробвам да запаля с кабели от друга кола пък да видим дали ще има резултат... ;)

Редактирано от Audi2027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах доста проблеми в началото с паленето на Аудито (също BKD). Първо бе, едвам пали след няколко часа престой, а след няколко дни вече ставаше страшно. По 30 минути я палех. После започна просто да пали трудно, да трябва да и помагам с газта, след това претрисане първите 15-30 секунди. После последва ново подобряване и така, до сегашния момент, когато няма абсолютно никакви проблеми с паленето. -12 и не и мигна окото, запали от раз, все едно е лято. НО, никого не е палила трудно топла. Тогава, винаги пали буквално от 1/4 оборот.

За да я докарам до перфектното палене, минах през доста неща, направих много за колата. След всяка следваща интервенция, нещата се подобряваха. Но все още не знам, кое е било разковничето. Все си мисля, че всичко накуп бе проблема!

Ако ти е интересно, хвърли едно око какво съм правил: Моята А3 - няма диагноза, а цяла патология

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Някой от вас да е наясно, как се спират или пускат мигачите на калниците? Че нещо съм бутнал без да искам и не ми светят само те. :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък, мернах кой бит си изключил. Бъди малко търпелив. В събота и неделя по ппинцип е времето за моета кола.

А ако и колега иска да даде отговор, допълвам, за да му е по-лесно.

Контролера е 30 битов, висок клас. Номера е: 8Р0-907-279-К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги понеже и аз съм се разчоплил с ваг кома :lupe:  и искам да попитам къде да пипна за да може да ми се затварят автоматично с заключването и страничните огледала и дали го има като опция изобщо,защото всеки път ги затварям ръчно,а това ме подлудява направо :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам следния проблем. При свързване на VAG към колата имам достъп само до 01. Engine. Там всичко си работи. Иначе като започна да разцъквам из другите модули ми изписва следната грешка. Някакви идеи ?

 

sdfdfsdf.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти е по CAN (каквато е 8Р и Ауди-тата след 2004-, 2005-та), няма и да можеш с KKL кабел (VCDS-Lite). Трябва ти HEX+CAN (VCDS Full), за да можеш да разцъкваш в контролер различен от Engine.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

01273 - Fresh Air Blower (V2)

Това ти е самия вентилатор, намира се зад жабката. Но, ако чуваш как върти, значи грешката е стара и не е актуална.

Blowermotor3c_zps981c7e31.jpg

 

01592 - Air Quality Sensor (G238) 

Минал си зад някой Икарус и датчика е отчел мръсен въздух. Трий и не му мисли.

climatronic_air_quality_sensor_N87-10506

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От около 7 месеца карам ауди а3 8p 2004г. 2.0 tdi.Всички теми съм ги изчел и много от информацията ми е била полезна.Реших да си купя кабел за диагностика за да мога сам да си чета грешките и да видя какви функции има моят автомобил.Tази сутрин реших да се пробвам с различните там функции и нещо ударих греда.Активирах някакъв rain-Light sensor  понеже ми бяха казали че имам някакъв датчик за дъжд, но се указа че няма понеже излезе някаква грешка 02071-Local Databus  004- no signal/communication .Проблема е в това че не ми позволява да махна човката на този сензор която се намира ба bit-6  за да го деактивирам.Ако може за някакъв съвет ще съм ви благодарен.                                                

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@apav - първи съвет, който се съдържа и в началото на темата, т.е. би трябвало да си прочел - в бъдеще не пипай неща, с които не си наясно! VCDS не е играчка за разцъкване, а сервизен инструмент! 

 

Ако колата ти имаше сензор за светлина/дъжд, бъди сигурен, че щеше да е активиран от завода, щеше да имаш съответния ключ за фаровете и т.н.

Преди да се "окаже", че нямаш и всичко останало, което нямаш по този абсурден начин, бъди сигурен, че подаръци от завода по правило няма! Изключенията са много малко.

 

А по въпроса как да поправиш грешката е хубаво да опишеш по-подробно в кой конктролер какво си бутнал по-точно и къде излиза тази грешка. Т.е. успяваш ли да се свържеш отново с контролера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...