mshbul Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!това е аванса - кл.2но не може да е толкова - не може да запали така.грешки има ли? Редактирано 30 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 30 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 Пали си така ( според мен не показва както трябва ), грешка на Engine има 2 и те са Control the difference........ трябва да я видя тия дни... става въпрос за центровката и другата грешка е че не ми работи клапана за горивото Shut off valve или нещо такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 Виж сега колега, първо от кой град си? Имаш късмет щом е 93 година, че успява да се чете с ваг-ком. Това което си личи обаче, че изобщо не си в час с ваг-ком и затова намери някой, който да те закачи и понаучи. Един зъб на колелото на помпата е 16 градуса, но не е това проблема. Принципно ако нямаш проблем с авансатора и помпата ти е на положение да влиза щифта точно, графиката на центровката ти трябва да е между най-долната линия и средната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 И според мен имам проблем с авансатора, но надали ще намеря нов , а на старо кой ще ми продаде само авансатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 В интерес на истината по самата помпа нещо предишните собственици са правели с кабелите..... и ме съмнява че и нещо там не е както трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Първо трябва опит за да се постави точна диагнозата, че наистина ти е необходим авансатор, не е лесно само по ваг-ком, обикновено като се разглоби отдолу помпата се вижда проблема. Второ наистина втора употреба няма да намериш, а нов е към 200 лева, отделно труда не е малко като пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 (Редактирано) Първо трябва да се разбере дали е вярно това 255. Според мен не е и значи не се знае колко е. Калега дай най-сетне тия грешки.Според мен пробвай с друга умна дюза. Само от нея може е тази невярна информация или датчик на колянов вал. Нещо дава грешна информация за аванса, а той се определя от тези 2 датчика. Виж датчика на коляновия вал да не се е разместил. Обаче не знам къде е на тази кола. На авансатора каквото и да му е, не може да направи толкова аванса и то на празен ход. Редактирано 31 Юли 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Това 255 сигурно е дебитомер, за това писах по-горе, че на колегата изобщо не му е ясно къде какво показва, но той упорито не казва от коя част на България е, евентуално примерно ти да отидеш и да видиш за какво иде реч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 (Редактирано) В София съм, а това 255 ако е от дебитомер, защо ще го има в графиката TDI-Scope ? Утре ако не вали ще сляза до колата да закача компа и да ви кажа какви са грешките Редактирано 31 Юли 2014 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 255 е аванса. Писа, че е в клетка 2 на канал 000. За това няма съмнение. Въпросът е защо дава толкова нереална стойност. Тук трябва да се обади някой с повече опит, който е виждал такъв случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 От това което чета явно става въпрос за грешни данни от някой датчик. Ще гледам утре да направя снимков материал, защото както казах по самата ГНП кабелите са пипани, имам и 1 букса която не е включена никъде ( но няма и къде, явно нещо липсва ). Та утре ще направя снимки какво показва компютъра и ще снимам и помпата с кабелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Август 2014 Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 Виж от умната дюза кабела дали е закачен. Кабелите на гнп-то нямат отношение към този проблем, не ги пипай да не стане още нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 1 Август 2014 Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 До колегата с проблема, nicoldy от предната страница те пита с кой дебитомер си, но не видях аз да си отговорил. Питам те и аз, защото ако е с Бош дебитомера колата, няма как да изкара диагностики по канали, освен, не си спомням точно къде беше, но имаше един канал, на който излизаха 10 полета с някви стойности, и има таблица, по която се разчита на стойностите, които виждаш какви реални стойности отговарят. Та и при теб ли е така, че тука ми се струва, че колегите, които искат да помогнат се объркаха от инфото, което даваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 1 Август 2014 Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 Аз съм сигурен че е със стария дебитомер. Това което не знам е дали стойностите на канал 000 са същите като на новия дебитомер и съответно дали гледаната графика за центровката има въобще някакво значение в този случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Август 2014 Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Само канал 000 има и там в кл. 2 е аванса и при него е 255. Сега ако кажете, че не е вярна там информацията.... Редактирано 1 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 2 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 (Редактирано) Здравейте колеги ! Днес намерих време да се занимавам с колата, направих няколко тестчета като откачах някой кабели и в крайна сметка установих, че числото 255, което се намира във 2рата кутийка на измервателния блок от секция двигател във ваг кома .... та това число се отчита от умната дюза ( след като откачих кабела на умната дюза числото стоеше на 0) Дебитомера ми е Бош... ще кача и снимка на него, та в крайна сметка за сега мисля, че умната ми дюза се е пенсионирала, но си мисля че дори след нейната смяна и правилната и работа може все още да имам други проблеми На една от снимките се вижда и грешката която имам Новият въпрос ми е има ли някаква философия със смяната на дюзата ? Как става ? Развиваш, махаш дюза , слагаш новата, завиваш ? Редактирано 2 Август 2014 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 По спомени точно такава грешка ми набиваше като ми беше заминала и моята умна дюза. Може да се премери съпротивлението й, мисля че трябваше да е около 80 ома. При мен май нямаше никакво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 2 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Откачам кабела и меря вътре на 2те пинчета ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Но да знаеш, че и да измериш нормално съпротивление не значи, че е в ред. За свалянето - купи си преди това нови дихтунги и ги нагрей до червено преди слагането. Също и маркуч за обратната нафта да имаш подръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 3 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Между другото във форум на БМВ четох че умните дюзи.... вътре самия датчик представлявал малка бобина, която можело да се пренавие и да се избегне купуването на нова дюза. Но предполагам на всяка кола са различни дюзите и някой може и да не могат да се пренавиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Горе- долу ти е вярна информацията,капсулована е и е почти невъзможно да се отвори без да се повреди.На работеща дюза-95 ома трябва да е съпротивлението ,мерено и доказано,но като ти гледам графиката на тайминга,изобщо не си в никакви норми,накрая ще се окаже че проблема ти е елементарен,обикновенно така се получава............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 3 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 (Редактирано) Замерих умната дюза, при изгасен мотор съпротивлението беше 111 ома, а при запален мотор съпротивлението слезе на 106 ома като не се е променяло докато работи мотора... просто си застана на 106, но след като изгасихме мотора и пак замерихме си остана на 106 ома. Какво значи това сегаааа ? Между другото видях някъде, че имало разлики в умните дюзи та колата е Б4 от 1993 година Редактирано 3 Август 2014 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Ако намериш отнякъде вземи за проба друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 3 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Няма от къде освен да купя.... в крайна сметка моята нормално ли се държи според тези измервания ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване