Jump to content

Центровка на ГНП 1.9TDI 1Z


Bukmop19

Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

това е аванса - кл.2

но не може да е толкова - не може да запали така.

грешки има ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пали си така ( според мен не показва както трябва ), грешка на Engine има 2 и те са Control the difference........ трябва да я видя тия дни... става въпрос за центровката и другата грешка е че не ми работи клапана за горивото Shut off valve или нещо такова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега колега, първо от кой град си? Имаш късмет щом е 93 година, че успява да се чете с ваг-ком. Това което си личи обаче, че изобщо не си в час с ваг-ком и затова намери някой, който да те закачи и понаучи. Един зъб на колелото на помпата е 16 градуса, но не е това проблема. Принципно ако нямаш проблем с авансатора и помпата ти е на положение да влиза щифта точно, графиката на центровката ти трябва да е между най-долната линия и средната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен имам проблем с авансатора, но надали ще намеря нов :D , а на старо кой ще ми продаде само авансатор :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината по самата помпа нещо предишните собственици са правели с кабелите..... и ме съмнява че и нещо там не е както трябва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва опит за да се постави точна диагнозата, че наистина ти е необходим авансатор, не е лесно само по ваг-ком, обикновено като се разглоби отдолу помпата се вижда проблема. Второ наистина втора употреба няма да намериш, а нов е към 200 лева, отделно труда не е малко като пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да се разбере дали е вярно това 255. Според мен не е и значи не се знае колко е.

 

Калега дай най-сетне тия грешки.

Според мен пробвай с друга умна дюза. Само от нея може е тази невярна информация или датчик на колянов вал. Нещо дава грешна информация за аванса, а той се определя от тези 2 датчика. Виж датчика на коляновия вал да не се е разместил. Обаче не знам къде е на тази кола.

 

На авансатора каквото и да му е, не може да направи толкова аванса и то на празен ход.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 255 сигурно е дебитомер, за това писах по-горе, че на колегата изобщо не му е ясно къде какво показва, но той упорито не казва от коя част на България е, евентуално примерно ти да отидеш и да видиш за какво иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В София съм, а това 255 ако е от дебитомер, защо ще го има в графиката TDI-Scope ? Утре ако не вали ще сляза до колата да закача компа и да ви кажа какви са грешките :) 

Редактирано от Bukmop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

255 е аванса. Писа, че е в клетка 2 на канал 000. За това няма съмнение.

 

Въпросът е защо дава толкова нереална стойност. Тук трябва да се обади някой с повече опит, който е виждал такъв случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това което чета явно става въпрос за грешни данни от някой датчик. Ще гледам утре да направя снимков материал, защото както казах по самата ГНП кабелите са пипани, имам и 1 букса която не е включена никъде ( но няма и къде, явно нещо липсва ). Та утре ще направя снимки какво показва компютъра и ще снимам и помпата с кабелите :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж от умната дюза кабела дали е закачен.

 

Кабелите на гнп-то нямат отношение към този проблем, не ги пипай да не стане още нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата с проблема, nicoldy от предната страница те пита с кой дебитомер си, но не видях аз да си отговорил. Питам те и аз, защото ако е с Бош дебитомера колата, няма как да изкара диагностики по канали, освен, не си спомням точно къде беше, но имаше един канал, на който излизаха 10 полета с някви стойности, и има таблица, по която се разчита на стойностите, които виждаш какви реални стойности отговарят. Та и при теб ли е така, че тука ми се струва, че колегите, които искат да помогнат се объркаха от инфото, което даваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен че е със стария дебитомер. Това което не знам е дали стойностите на канал 000 са същите като на новия дебитомер и съответно дали гледаната графика за центровката има въобще някакво значение в този случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Само канал 000 има и там в кл. 2 е аванса и при него е 255. Сега ако кажете, че не е вярна там информацията....

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Днес намерих време да се занимавам с колата, направих няколко тестчета като откачах някой кабели и в крайна сметка установих, че числото 255, което се намира във 2рата кутийка на измервателния блок от секция двигател във ваг кома .... та това число се отчита от умната дюза ( след като откачих кабела на умната дюза числото стоеше на 0) Дебитомера ми е Бош... ще кача и снимка на него, та в крайна сметка за сега мисля, че умната ми дюза се е пенсионирала, но си мисля че дори след нейната смяна и правилната и работа може все още да имам други проблеми :) На една от снимките се вижда и грешката която имам :) Новият въпрос ми е има ли някаква философия със смяната на дюзата ? Как става ? Развиваш, махаш дюза , слагаш новата, завиваш ? :D 

Редактирано от Bukmop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомени точно такава грешка ми набиваше като ми беше заминала и моята умна дюза. Може да се премери съпротивлението й, мисля че трябваше да е около 80 ома. При мен май нямаше никакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но да знаеш, че и да измериш нормално съпротивление не значи, че е в ред.

 

За свалянето - купи си преди това нови дихтунги и ги нагрей до червено преди слагането. Също и маркуч за обратната нафта да имаш подръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото във форум на БМВ четох че умните дюзи.... вътре самия датчик представлявал малка бобина, която можело да се пренавие и да се избегне купуването на нова дюза. Но предполагам на всяка кола са различни дюзите и някой може и да не могат да се пренавиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе- долу ти е вярна информацията,капсулована е и е почти невъзможно да се отвори без да се повреди.На работеща дюза-95 ома трябва да е съпротивлението ,мерено и доказано,но като ти гледам графиката на тайминга,изобщо не си в   никакви  норми,накрая ще се окаже че проблема ти е елементарен,обикновенно така се получава............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерих умната дюза, при изгасен мотор съпротивлението беше 111 ома, а при запален мотор съпротивлението слезе на 106 ома като не се е променяло докато работи мотора... просто си застана на 106, но след като изгасихме мотора и пак замерихме си остана на 106 ома. Какво значи това сегаааа :D ? Между другото видях някъде, че имало разлики в умните дюзи та колата е Б4 от 1993 година :)

Редактирано от Bukmop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма от къде освен да купя.... в крайна сметка моята нормално ли се държи според тези измервания ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...