Jump to content

Проблем с газовото след чипване


Recommended Posts

Появи ми се следния проблем.На бензин kолата се движи перф. но на газ когато турбото влезе в буст и забива муцуна. При диагностика на газовото установихме че дюзите първоначално отварят на 20ms а газовото не може да понесе толкова а уж съм с бързи газови дюзи и изпарител за 250 коня и се предполагаше че тр да държи на такива мощности. може ли да се отстрани тоя проблем без да се пренастройва чипа. Говорим си за 1.8t AEB

Редактирано от liglioto_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи чипа е писан за около 195-197 коня. газовата е оптима с газова рейка и дюзи баракуда който уж се водят бързи и държат до 250 коня. на газ се наблюдава забиване на муцуната при рязко натискане на педала до доло и това се сличва на 3000 до към 5000об. после тръгва. Когато се гали педала няма ядове. Нз каква информация бих могъл да дам още. Също така искам да кажа че когато влезе в буст се чува самия приток на въздух от страната на кулера но никъде не виждам пробив от където да издиша

Редактирано от liglioto_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно просто или пада налягането на изпарителя или дюзите не смогват или изпарителя е слаб или горивната магистрала е малка или сондата е малка или няколко неща едновременно. На кратко - спестил си от ГИ като си го слагал (ако си го слагал ти) и сега си носиш последствията.

Аз съм с Ланди - нямам драми. Имам кола и с Фобос1, също няма драми - предпочитам ландито де.

 

При всички случаи газаджията който е правил колата е човека към когото трябва да се обърнеш. Ако не може да се справи - некадърен е.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой тука няма гадателски способности. Няма хора също така със знания за всеки изпарител, дюза, рейка и тн. А и данните дето си казал пак не стигат. тряя се знае модел и марка на изпарителя, размер на дюзите, модел и марка на рейката каза, не каза колко мм е горивната магистрала, не казваш ква е сондата. Нямаш данни кво става с налягането и тн и тн. Иди при някой дето има опит с турбо коли и тая марка газова и нека той прецени само настройки или подмяна по компонентите ще решат драмата. Чипа не каза кой го е писал, може освен газовата да е куца, ами И чипа да е куц. Тогава никво ГИ няма да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш няколко вариянта да се оправи колата при куц чип,какъвто е твоя,но няма да ти пиша как става защото пак ще ми изтрият мнението!!! :Д

Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто чипа е направен със стандартни бензинови дюзи и като напомпаш 22-24 мс бензиново газовото ги прави на 27-29мс и колата се удавя когато е на пълна газ.Трябва от софта на газовата да се пренастрои така че в тези обороти газовото време да не е над 22мс но не всички системи го могат.Някои системи си имат опция макс газово време и може да се намали дори под 18мс,а тези които не могат се правят от картата  не винаги става.Имаш няколко варианта,при газаджията и игра с картата по време на движение,ако не смяна на газова електроника,ако не смяна на по богати бензинови дюзи за да паднат времената и да не се стряска на газ ,или смяна на чипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата Мишо каза,вариянтите са подходящо големи дюзи или бензин на високите.Игра с картата няма да стане,мисля че и с максимално газово време също. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С максимално отворени става оправял съм няколко такива проблемни автомобила.Кофти то е че тази опция съм я срещал само при тамона.Даже някои системи сами минават на бензин поради излизане от бензиновата таблица имат праг на бензиново време,межеби защото бензиновите отиват на фул опен,и тогава трябва да я пуснеш на бензин още  от 3000-3500об.за това дори да си играеш от таблицата не става.

Редактирано от gsi 16v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам и да чуя за Тамона колега  :D ужасна уредба,по принцип софта на повечето системи има опция за постоянно отворени дюзи,но пак не става-колата се дави,при некадърно сложен чип нали.Идеята ми е,че може да се пуснат определени мс бензин над тези на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се за късните отговори.Ето и какво се случи до момента. Чипа беше поставен е Русе при VRPerformans но те се оказаха балъци.Турбото беше пуснато на 1.6 а горивото беше на макс,дори и да искам повече,бензиновата помпа не може. Да не казвам че дори не бяха пипали вс. карти на компа. Та ходих на др място и писахме нов чип с др данни.Колата си тръгна перф. Но се оказа че изпаритела бил за 150 коня а не за 250 както го бях поръчал и бързо умира, но с груба настройка сега се справя добре.Газаджията ми предложи голям изпарител който може да ср справи с тези показатели и евентуално да си пойграем с газовите дюзи така като може да са разпробити повече а след чипа да искат по малки отвори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах, ако е вярно това, че K03ката е била на 1.6 настроена, очевидно тея момчета от VRPerformance наистина са особено компетентни. Над 1,1-1,2 това К03 единственото което прави е жега.

Иначе - от добри газаджии знам, че при налягане над 1.3/1,4 вече няма как да станат нещата, защото налягането което пристига по инжекторите става по-малко от това във входящия колектор и просто няма как да пръскат гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами толкова беше...в момента е на 1.1/1.2 и разликата е окромна и вървежа се подобри. ся пак газовата. Във варна като я закачиха се оказа че като натисна педала и налягането на изпарителя пада от 1.25 на 0.75 и вероятно от там е проблема или дюзите имат нужда от корекция на отворите.Сега не се дави както със стария чип а дирекно си обръща на бензин като и смачкам педала.

Редактирано от liglioto_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе - от добри газаджии знам, че при налягане над 1.3/1,4 вече няма как да станат нещата, защото налягането което пристига по инжекторите става по-малко от това във входящия колектор и просто няма как да пръскат гориво.

 

Интересно, мойта вече 35хил. км се движи, явно газаджийте са ми калпави и не са разбрали, че над 1,3-1,4 не става.  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах от къде ми идва проблема с газовото.Първо да кажа че изпаротеля ми е Shark 1500mbar. Имам един клапан за вакуум който е свързан с изпарителя и компа на газта.За тоя клапан е взет вакуум от колектора и когато турбото надуе,налягането в колектора от минус става на плюс и по тоя начим се получавало недостиг на газ понеже вакуума оправлявал и изпарителя. Ся аз тка си го обяснявам нали щот като извадих маркуча и дори на ниските ми правеше същия проблем както и във високите.Имам и въпрос, от къде мога да взема постоянен вакуум който да не се влияе от турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този изпарител гледам едни пишат до 170 к.с. други до 200 к.с. ама на мен ми се струва че няма никакъв шанс да захрани пълноценно във всички режими 1.8Т......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах от къде ми идва проблема с газовото.Първо да кажа че изпаротеля ми е Shark 1500mbar. Имам един клапан за вакуум който е свързан с изпарителя и компа на газта.За тоя клапан е взет вакуум от колектора и когато турбото надуе,налягането в колектора от минус става на плюс и по тоя начим се получавало недостиг на газ понеже вакуума оправлявал и изпарителя. Ся аз тка си го обяснявам нали щот като извадих маркуча и дори на ниските ми правеше същия проблем както и във високите.Имам и въпрос, от къде мога да взема постоянен вакуум който да не се влияе от турботo.

Много далече от изтината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...