liglioto_89 Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Появи ми се следния проблем.На бензин kолата се движи перф. но на газ когато турбото влезе в буст и забива муцуна. При диагностика на газовото установихме че дюзите първоначално отварят на 20ms а газовото не може да понесе толкова а уж съм с бързи газови дюзи и изпарител за 250 коня и се предполагаше че тр да държи на такива мощности. може ли да се отстрани тоя проблем без да се пренастройва чипа. Говорим си за 1.8t AEB Редактирано 14 Август 2014 от liglioto_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Няма нещо дето да не може да се направи но с толкова оскъдна индормация дето си дал...трябва да сме гадатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Значи чипа е писан за около 195-197 коня. газовата е оптима с газова рейка и дюзи баракуда който уж се водят бързи и държат до 250 коня. на газ се наблюдава забиване на муцуната при рязко натискане на педала до доло и това се сличва на 3000 до към 5000об. после тръгва. Когато се гали педала няма ядове. Нз каква информация бих могъл да дам още. Също така искам да кажа че когато влезе в буст се чува самия приток на въздух от страната на кулера но никъде не виждам пробив от където да издиша Редактирано 14 Август 2014 от liglioto_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Вероятно просто или пада налягането на изпарителя или дюзите не смогват или изпарителя е слаб или горивната магистрала е малка или сондата е малка или няколко неща едновременно. На кратко - спестил си от ГИ като си го слагал (ако си го слагал ти) и сега си носиш последствията.Аз съм с Ланди - нямам драми. Имам кола и с Фобос1, също няма драми - предпочитам ландито де. При всички случаи газаджията който е правил колата е човека към когото трябва да се обърнеш. Ако не може да се справи - некадърен е. Редактирано 14 Август 2014 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Подкрепям мнението на НЕРВАКА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 следователно ако сменя газаджията ефект няма да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Точно обратното! Редактирано 17 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 да и аз тва казвам. ако сменя газовото ш има ефект ама не и да сменя майстора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 ако свалим чипа на 180-85 дали би имало ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Никой тука няма гадателски способности. Няма хора също така със знания за всеки изпарител, дюза, рейка и тн. А и данните дето си казал пак не стигат. тряя се знае модел и марка на изпарителя, размер на дюзите, модел и марка на рейката каза, не каза колко мм е горивната магистрала, не казваш ква е сондата. Нямаш данни кво става с налягането и тн и тн. Иди при някой дето има опит с турбо коли и тая марка газова и нека той прецени само настройки или подмяна по компонентите ще решат драмата. Чипа не каза кой го е писал, може освен газовата да е куца, ами И чипа да е куц. Тогава никво ГИ няма да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 17 Август 2014 Доклад Share Публикувано 17 Август 2014 (Редактирано) Имаш няколко вариянта да се оправи колата при куц чип,какъвто е твоя,но няма да ти пиша как става защото пак ще ми изтрият мнението!!! :Д Редактирано 17 Август 2014 от vaninio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsi 16v Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Просто чипа е направен със стандартни бензинови дюзи и като напомпаш 22-24 мс бензиново газовото ги прави на 27-29мс и колата се удавя когато е на пълна газ.Трябва от софта на газовата да се пренастрои така че в тези обороти газовото време да не е над 22мс но не всички системи го могат.Някои системи си имат опция макс газово време и може да се намали дори под 18мс,а тези които не могат се правят от картата не винаги става.Имаш няколко варианта,при газаджията и игра с картата по време на движение,ако не смяна на газова електроника,ако не смяна на по богати бензинови дюзи за да паднат времената и да не се стряска на газ ,или смяна на чипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Както колегата Мишо каза,вариянтите са подходящо големи дюзи или бензин на високите.Игра с картата няма да стане,мисля че и с максимално газово време също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsi 16v Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 (Редактирано) С максимално отворени става оправял съм няколко такива проблемни автомобила.Кофти то е че тази опция съм я срещал само при тамона.Даже някои системи сами минават на бензин поради излизане от бензиновата таблица имат праг на бензиново време,межеби защото бензиновите отиват на фул опен,и тогава трябва да я пуснеш на бензин още от 3000-3500об.за това дори да си играеш от таблицата не става. Редактирано 18 Август 2014 от gsi 16v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Аз не искам и да чуя за Тамона колега ужасна уредба,по принцип софта на повечето системи има опция за постоянно отворени дюзи,но пак не става-колата се дави,при некадърно сложен чип нали.Идеята ми е,че може да се пуснат определени мс бензин над тези на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsi 16v Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 И на мен ми се повръща от тамона,но това е положението.Доста разводнихме темата ако преценят нека я почистят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Смени първо майстора,ама да не ти отпадне гаранцията?До колко надува това турбо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 20 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 извинявам се за късните отговори.Ето и какво се случи до момента. Чипа беше поставен е Русе при VRPerformans но те се оказаха балъци.Турбото беше пуснато на 1.6 а горивото беше на макс,дори и да искам повече,бензиновата помпа не може. Да не казвам че дори не бяха пипали вс. карти на компа. Та ходих на др място и писахме нов чип с др данни.Колата си тръгна перф. Но се оказа че изпаритела бил за 150 коня а не за 250 както го бях поръчал и бързо умира, но с груба настройка сега се справя добре.Газаджията ми предложи голям изпарител който може да ср справи с тези показатели и евентуално да си пойграем с газовите дюзи така като може да са разпробити повече а след чипа да искат по малки отвори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Хахахах, ако е вярно това, че K03ката е била на 1.6 настроена, очевидно тея момчета от VRPerformance наистина са особено компетентни. Над 1,1-1,2 това К03 единственото което прави е жега.Иначе - от добри газаджии знам, че при налягане над 1.3/1,4 вече няма как да станат нещата, защото налягането което пристига по инжекторите става по-малко от това във входящия колектор и просто няма как да пръскат гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 23 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 (Редактирано) Ами толкова беше...в момента е на 1.1/1.2 и разликата е окромна и вървежа се подобри. ся пак газовата. Във варна като я закачиха се оказа че като натисна педала и налягането на изпарителя пада от 1.25 на 0.75 и вероятно от там е проблема или дюзите имат нужда от корекция на отворите.Сега не се дави както със стария чип а дирекно си обръща на бензин като и смачкам педала. Редактирано 23 Август 2014 от liglioto_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Иначе - от добри газаджии знам, че при налягане над 1.3/1,4 вече няма как да станат нещата, защото налягането което пристига по инжекторите става по-малко от това във входящия колектор и просто няма как да пръскат гориво. Интересно, мойта вече 35хил. км се движи, явно газаджийте са ми калпави и не са разбрали, че над 1,3-1,4 не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 26 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 Разбрах от къде ми идва проблема с газовото.Първо да кажа че изпаротеля ми е Shark 1500mbar. Имам един клапан за вакуум който е свързан с изпарителя и компа на газта.За тоя клапан е взет вакуум от колектора и когато турбото надуе,налягането в колектора от минус става на плюс и по тоя начим се получавало недостиг на газ понеже вакуума оправлявал и изпарителя. Ся аз тка си го обяснявам нали щот като извадих маркуча и дори на ниските ми правеше същия проблем както и във високите.Имам и въпрос, от къде мога да взема постоянен вакуум който да не се влияе от турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 26 Август 2014 Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 Този изпарител гледам едни пишат до 170 к.с. други до 200 к.с. ама на мен ми се струва че няма никакъв шанс да захрани пълноценно във всички режими 1.8Т...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Разбрах от къде ми идва проблема с газовото.Първо да кажа че изпаротеля ми е Shark 1500mbar. Имам един клапан за вакуум който е свързан с изпарителя и компа на газта.За тоя клапан е взет вакуум от колектора и когато турбото надуе,налягането в колектора от минус става на плюс и по тоя начим се получавало недостиг на газ понеже вакуума оправлявал и изпарителя. Ся аз тка си го обяснявам нали щот като извадих маркуча и дори на ниските ми правеше същия проблем както и във високите.Имам и въпрос, от къде мога да взема постоянен вакуум който да не се влияе от турботo.Много далече от изтината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 27 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 ами незнам...ш видя ко ш ми каже газаджията в търново като ида... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване