Jump to content

ABF в коша на B4.


sskamen

Recommended Posts

Реших да не се разделям с моята любовница и продължавам да наливам. Следва двигател от Голф 3. Кажете какво да търся, освен двигателя. Лапите предполагам ще са от ACE. Аз съм с ABT. Стартер, компресор, динамо ще паснат ли? И нека да се включи НСОНСО ако може. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока на АБФ-а е същия като на АБК 2.0 115 к.с Така че лапите за мотора от АБК,АБТ,АЦЕ вършат работа,стартера си остава твоя,хифравличната помпа също,алтернатора и той  ( но все взима стойка за алтернатор от АЦЕ)

Съединител или товя 210 мм ,но по добре 228 мм ,което автоматично значи и маховик от АБК,АЦЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си взех 2 нарязани че да има какво да си кърпя :)

ако ще си я връзваш сам инсталацията ми кажи да ти пратя схемите дето съм събрл в последните 4 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп, забравих цялата моторна инсталация + бензинова поНпа от АБК или АДА , че тази от АБТ не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм преправял две стотици от механичен 115к/с към ел. инжецион и не съм им сменял помпите, и двете тръгнаха много добре

А на скоро на една стотица и смених мотора махнах ACE-то и сложих ABF само че с механичния инжекцион по желание на клиента,мотора се постави без никакви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах го, но пак! Помпата от мех.инж. става! С регулатор на 3 бара си държи толкова, НЕ повече. На празен ход слиза на 2,5 бара. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа на мех. инжек. (АCE) ми се струва, че държи 6-8 бара, ако не се лъжа.

С нея си се захранва AEB с регулатор на рейката 3-3,5-4 бара.

 

Какво е толкова различното на АBT помпите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПоНпата на АБТ недстатъчна като наБлегане и като дебит. Все пак е от ейншпритЦ инДжекшън

 

FLOW:  90L/H

PRESSURE: 1BAR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При слагане на ABF налага ли се да се орязва оребрението на предния капак, щото в моя случай при смяна на ACE с ABF са ми резнали част от оребрението. Предполагам, че са я наебали, щото се оказа в последствие, че ангренажният даже не беше зацепен като хората, генерацията не беше захваната както трябваше и ми вкарваше изгорели газове в купето и климатикът спря да работи, щото не е зареден с фреон явно.... но тея неща ги оправи друг майстор, няма значениче че поизсипах една приятна сума на първия сервиз (1200 мотор + труд + 200 за обслужване на мотора + 200+ за комплект съединител) :hilezh: .... още ще наливам, докато не стане всичко както трябва. 

 

 

QXBJid.jpg

 

 

COR5Mw.png

Дроселът дали е добре да се измести от предната страна или да си стои така?

Въобще ако нещо нередно се вижда на снимките, казвайте, за да може всички да се изчисти.

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разгледай ми темата за Франкенщайн в тунЕк раздела.

там съм описал всичкото рязане пилене, цепене, шмиргеловане, ецване, напасване, заваряване, запояване, заковаване и т.н. :)

кога си го купувал тоя мотор че е струвал 1200 лева ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. За мотор 1,8 т  върви подобна цена. 1200 лв. До колкото  бенз.помпата на асе мотора е проектирана за високо налягяне ,понеже системата за впръскване (мех. инжек.) го изисква.

Аз карам с конверся - ACE мотор+помпа бенз.АСЕ  с впръскване от ABF(колектори+рейка бенз.) и комп.и окабеляване от ,passat (код на мотора E2) Така вече 6 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя го взех преди 4 години за 650

не беше оборудван защото не ми трябваха алтернатор и хидравлика сложих си моите от ABF-а

за труд не съм плащал щото сам си го наврях (колко хубаво звучи а? :hilezh: )

ползвах си и маховика от АБК-то щото пича беше продал абф-ския

 

да речем че тогава оборудван ABF е вървял към 800 лв.

 

за труд да са те подстригали 400 и цената тогава излиза добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за парите  вече е без значение, интересно ми е само дали се реже капкът, щото в твоята тема това не го видях да е правено, а моят е резнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или режеш капака, или подлагаш на тампоните на мотора да слеза мотора с 2см. При мен мотора е по-ниско с 2см. и капака не е рязан!

 

Комплект мотор инсталация, датчици, и тн, е на цена от 500-900лв. Говорим за работещ! Мотора реално може да е и 200лв, но пък не е като няма риск да се набълбука човек с някой който е задрал, да харчи масло, и тн. Все пак нали за да е разглобена колата донор НЕЩО трябва да е станало. Аз лично бих взел мотор за 200 пълен сервиз, пълна ревизия на исталацията и газ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо, возим си вече 4-та година и то с пререгистрация в друга държава :hilezh:

даже местното застрахователно дружество се нави да ме застрахова на 110 кВ вместо на 85кВ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях и още съм АЦЕ по кода на мотора. Просто го направих АБФ с къси мотовилки :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...