sskamen Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Реших да не се разделям с моята любовница и продължавам да наливам. Следва двигател от Голф 3. Кажете какво да търся, освен двигателя. Лапите предполагам ще са от ACE. Аз съм с ABT. Стартер, компресор, динамо ще паснат ли? И нека да се включи НСОНСО ако може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Блока на АБФ-а е същия като на АБК 2.0 115 к.с Така че лапите за мотора от АБК,АБТ,АЦЕ вършат работа,стартера си остава твоя,хифравличната помпа също,алтернатора и той ( но все взима стойка за алтернатор от АЦЕ)Съединител или товя 210 мм ,но по добре 228 мм ,което автоматично значи и маховик от АБК,АЦЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 1 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 А нещо от инсталацията на голфа ще трябва ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Охо!Съзирам пУтенциална тема за тУнУнК раздела... Успех и късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 А нещо от инсталацията на голфа ще трябва ли. пУлувината от хаЙнсталацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Инсталацията си я вземи цялата да има да си режеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 аз си взех 2 нарязани че да има какво да си кърпя ако ще си я връзваш сам инсталацията ми кажи да ти пратя схемите дето съм събрл в последните 4 години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Оп, забравих цялата моторна инсталация + бензинова поНпа от АБК или АДА , че тази от АБТ не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Колега аз съм преправял две стотици от механичен 115к/с към ел. инжецион и не съм им сменял помпите, и двете тръгнаха много добреА на скоро на една стотица и смених мотора махнах ACE-то и сложих ABF само че с механичния инжекцион по желание на клиента,мотора се постави без никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Писах го, но пак! Помпата от мех.инж. става! С регулатор на 3 бара си държи толкова, НЕ повече. На празен ход слиза на 2,5 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Бензиновата помпа на мех. инжек. (АCE) ми се струва, че държи 6-8 бара, ако не се лъжа.С нея си се захранва AEB с регулатор на рейката 3-3,5-4 бара. Какво е толкова различното на АBT помпите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Помпата на АБТ е за ниско налягане, мисля че беше 0,9 или 1,2 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 ПоНпата на АБТ недстатъчна като наБлегане и като дебит. Все пак е от ейншпритЦ инДжекшън FLOW: 90L/HPRESSURE: 1BAR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 (Редактирано) При слагане на ABF налага ли се да се орязва оребрението на предния капак, щото в моя случай при смяна на ACE с ABF са ми резнали част от оребрението. Предполагам, че са я наебали, щото се оказа в последствие, че ангренажният даже не беше зацепен като хората, генерацията не беше захваната както трябваше и ми вкарваше изгорели газове в купето и климатикът спря да работи, щото не е зареден с фреон явно.... но тея неща ги оправи друг майстор, няма значениче че поизсипах една приятна сума на първия сервиз (1200 мотор + труд + 200 за обслужване на мотора + 200+ за комплект съединител) .... още ще наливам, докато не стане всичко както трябва. Дроселът дали е добре да се измести от предната страна или да си стои така?Въобще ако нещо нередно се вижда на снимките, казвайте, за да може всички да се изчисти. Редактирано 2 Септември 2014 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 разгледай ми темата за Франкенщайн в тунЕк раздела.там съм описал всичкото рязане пилене, цепене, шмиргеловане, ецване, напасване, заваряване, запояване, заковаване и т.н. кога си го купувал тоя мотор че е струвал 1200 лева ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 (Редактирано) Пролетта, 1200 ми поискаха за мотор + труд, отделно другите неща. Редактирано 2 Септември 2014 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 А сега колко им искат на ABF-ите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Здравейте. За мотор 1,8 т върви подобна цена. 1200 лв. До колкото бенз.помпата на асе мотора е проектирана за високо налягяне ,понеже системата за впръскване (мех. инжек.) го изисква.Аз карам с конверся - ACE мотор+помпа бенз.АСЕ с впръскване от ABF(колектори+рейка бенз.) и комп.и окабеляване от ,passat (код на мотора E2) Така вече 6 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 1200 ми се вижда много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 моя го взех преди 4 години за 650не беше оборудван защото не ми трябваха алтернатор и хидравлика сложих си моите от ABF-аза труд не съм плащал щото сам си го наврях (колко хубаво звучи а? )ползвах си и маховика от АБК-то щото пича беше продал абф-ския да речем че тогава оборудван ABF е вървял към 800 лв. за труд да са те подстригали 400 и цената тогава излиза добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Това за парите вече е без значение, интересно ми е само дали се реже капкът, щото в твоята тема това не го видях да е правено, а моят е резнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Или режеш капака, или подлагаш на тампоните на мотора да слеза мотора с 2см. При мен мотора е по-ниско с 2см. и капака не е рязан! Комплект мотор инсталация, датчици, и тн, е на цена от 500-900лв. Говорим за работещ! Мотора реално може да е и 200лв, но пък не е като няма риск да се набълбука човек с някой който е задрал, да харчи масло, и тн. Все пак нали за да е разглобена колата донор НЕЩО трябва да е станало. Аз лично бих взел мотор за 200 пълен сервиз, пълна ревизия на исталацията и газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 K'o пра'им с легализацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 нищо, возим си вече 4-та година и то с пререгистрация в друга държава даже местното застрахователно дружество се нави да ме застрахова на 110 кВ вместо на 85кВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Аз бях и още съм АЦЕ по кода на мотора. Просто го направих АБФ с къси мотовилки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване