ivo marinov Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Колеги става въпрос за Ауди А4 1.8 фейс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo862 Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 според мен мотул ама и от 2-те разлика сигурно няма да видиш и то стига да са истински,не че карам с някое от тях ама така съм чел мотул 5/40 8100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Не знам какво е в тубата на оригиналното масло, но е факт, че колата, при която минах от МОТУЛ и КАСТРОЛ(от проверен източник) на оригинално, значително утихна на празен ход. Смятам да експерементирам и на другата с оригинално масло, за да се убедя, че не се внушавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Мотул е по-доброто масло измежду тези - лично проверено. Магнатек е нисък клас масло. EDGE FST е друга работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 което е оригинално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Motul! (Търси си оригинал и няма да имаш проблем!)Чекни в нета за официални вносители не търговци!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Потвърждавам за Мотула и аз минах от магнатек 5-40 на 8100 защото с Кастрола отначало ми потракваха повдигачи. С мотула работи по-добре колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_audi Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 YaccoSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Нито едно от двете защото ментетата са повече от оригиналното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Ти лично с колко менте Мотул си карал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Аз лично масло което се продава и в хлебарниците никога не бих си купил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Ама тая дивна дилема за ADR-чето ли е, бре?Па и 5w40 чак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 На мен ми е интересно, как познавате ментето от оригиналдъ? Карам с мотул x-cess, закупено от форума, мотора за мен си работи тихо, няма повдигачи, няма филми, но след 5к км почва да го гори? Това ли ще да е разликата, оригиналното, ще изкара ли над 5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Аз съм пробвал с оригинално.До 5к. Км. почти не пипаше, след това започна да го лапа направо :-) и доливах кастрол.Сега ще му плясна 5w50 да видя има ли разлика някаква.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 (Редактирано) Разликата при Мотула е в дъното на тубата...Баркодовете,запечатването и дори в пластмасата на самата туба!Трябва да държиш и двете за да видиш разликата самите щампи на ментака винаги са накриво и почти не се различава партидата(номерата)П.С който иска 100% гаранция да заложи на 300V Double EsterТам опаковката е скъпа за имитация,има и холограмен стикер пидобно на бандеролВсе още им е скъпичко да ги клониратГолям минус е цената обаче 74лв.клиент за опаковка от 2л.! Редактирано 7 Септември 2014 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Колега би ли постнал снимки на менте и оригинал за да ни се разясни картинката, така ще помогнеш на доста хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Ми да ще трябва да ги снимам първо обачеНямам в момента ментак под ръка! Но ще намеримЕто! Тук намерих колеги които вече са се сблъскали с това което говорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Мерси ! Ментето винаги ли е без "книжката" отзад ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 300V Double Ester за АDR-чето... Припадам от тоя овъркил! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Ами за съжеление ментетата които аз видях последно имаха и книжки отзад!Явно стават все по изобретателни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 И двете масла, посочени от автора на темата са хидрокрек (група 3, минерален произход). Относно 300V - това е рейсингово масло, което е изключително противопоказно за ежедневно каране, не му е това идеята. Отделно от това - естери (група 5) в него са макс 49%, останалото е минерална група 3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Това сега от кое е, ментак или оригинал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Това масло е от Влади нали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 (Редактирано) 300V,противопоказно???Спорът ще е дълъг и безмисленПокажи ми един текст от производителя който забранява ползването му за ежедневни нужди....Освен,че покрива и надвишава всички стандарти!! Редактирано 7 Септември 2014 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 (Редактирано) Карам с мотул x-cess, закупено от форума, мотора за мен си работи тихо, няма повдигачи, няма филми, но след 5к км почва да го гори? Това ли ще да е разликата, оригиналното, ще изкара ли над 5?Е та те 95% от маслата в комбинация със стара кола са така....след 5-6000 км. започват рязко да горят....За нашите географско-икономически ширини е нормално Затова е добре масло 10-40 да се сменя на 7-8000 км според мен , а 5-40 на 10-11000 ....не на 15000, но всеки сам си преценява. Редактирано 8 Септември 2014 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване