Jump to content

Търси се перфектен allroad c5


Recommended Posts

Бюджета е 13к макс. Ако е бензин трябва да е 4.2, ако не - дизел 2.5. Колкото по-нова година толкова по-добре.

Перфектен ще рече, че не искам издрани копчета, протъркан салон, гуми на 5 години "нови", липса на кучкарник и щора, течове по мотор свирещи хидравлики и т.н.

Отворен съм за предложения за гледани коли от колеги, за препоръки и т.н.

Нищо не разбирам от тия коли. Даже и копчетата за сваляне и вдигане не знам как се ползват. Така че съвети като за лаик са добре дошли. За 6така знам историите, ако се взима такъв бате Влади ще го прегледа преди покупка. 8мака ми е познат от близо, но пак ще мине преглед преди покупка.

Прави ми впечатление че 8мака на това купе е много скъп в Германия, а тук се предлагаше само един подобен на цена "по договаряне"

Благодаря на всички за съветите.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имаме един клиент с такъв - сажда палар е ! Последно му правихме окачване, като мисля сложи оем .. Сменени са и валовете по спомен !
Ще проверя утре и ще ти драсна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрастииии

Моят камион го взех Юли 2013 за 16к с 2.5ТДИ.

Колата беше и е все още в топ състояние.

Точно снощи ровех немското мобиле и наистина 8мака си държи цена,но с моите екстри и комплектовка имаше 4-5 коли и почваха от 15к лева.

Колата е в такова състояние,че от Ауди я бяха изкупили от предния собственик за 20к и после препродадена за повече.Говоря в рамките на предходните 24месеца.

Минал съм 40к км за 14 месеца.

Не съм пипнал нищо по колата.

Все още е с гаранция на ГНП и двете задни възглавници.

Имах същата дилема с 4.2 или 2.5, при наличието на още две бензинки,едната от които харчи 20/100,избрах скъп ,но проверен и наистина обслужен автомобил без забележки,2004г,със салон от РС6,подгрев,атермично предно стъкло,перфектен вътре и вън,автомата не усещам,че сменя предавките.

Колата тегли доволно поради близо 400нм.

За семейство мотора е напълно достатъчен и гори два пъти по-малко от 4.2!

Иска си навременна и постоянна грижа,но като знам ,че смогваше на 4.2 в А6 не мисля ,че ще те събори.

Олроуда е уникална кола,масивна и много радва окото.Въздушното окачване прави возията уникална.

Накладките свършват бързо,поради тежеста от близо 2т.Но не са някаква цифра непосилна.

Отпред е с 321мм дискове и спира отлично.

При покупка на проверена,наистина обслужена кола,която да поддържаш после само с оригинални масла и филтри,няма да имаш никакви грижи с т.нар. "Душегуб".

Моля собствениците на такива за 3500лв с пробег 1 200 000км да не подскачат :-)

Задължително е да се провери около филтъра за картерните газове,който е наврян между двете глави на мотора,за сериозно омасляване.При мен там е все още сухо:).

После възглавниците и компресора на въздушното окачване,ако са сменяни или рециклирани,задължително искай документ кой,къде ,кога е сменял.Там ремонтите са си скъпи.

Моят вагон беше поддържан единствено и само в Ауди в България и като отидох за проверка ми изкараха по дати,часове и тн какво и кога е сменяно.

Тампоните на мотора са електрохидравлични и са доста скъпи,ако да оригинални,добре и там да се види.

Нивомата,като се качиш да я караш,я вдигни на 4то ниво.

Като тръгнеш след 30км/ч трябва да свали на 3то,после при достигане на 80км/ч да свали на второ ниво и при 20сек с каране на 140км/ч около 144-150 по километраж да падне на първо ниво.

При спиране на място трябва да започне сама да търси 3то ниво.

Като включиш фаровете,които са саморегулиращи,виж дали ще се свалят и вдигнат после ,защото може някоя машинка да не работи.

Автомата не трябва да се усеща ,че сменя предавките .

Ако ще се сменя масло в кутията е добре и филтъра да се смени ,защото масово се сменя само масло,за по-лесно.

Турбината лесно може да се провери за луфт,на достъпно място е.

Колата има доста кори отдолу и е добре да се огледа за евентуални хард оффроуд изпълнения.

Също така пръскалките на фаровете.

След 2сек задържане на лостчето трябва да измият стъклата и на другите 2-3 коли зад теб :)

Може да погледнеш темата в А6 раздела за въпроси ,свързани с Олроуд Ц5.

Темпомат за тази кола е много приятна екстра.

Това се сещам засега .

ГНП-то си е божа работа,струва много пари,но чета ,че вече рециклират за 800-1200лв,дано не се налага да се разбира.

За 4.2 ти си знаеш,карал си и поддържал такъв мотор.

ГО за 2.5 е 200лв

ГД в Пловдив е 370лв

В Перник около 300лв

Каско около 1000 ,моята е на 18к застрахована .

Добре е да се види за омасляване на задния диференциал и за омасляване от семеринга на ск кутия,но на един подемник тези неща лъсват.

Доколкото знам,кутията се "нагажда" според стила ма каране на драйвера и може да има разлика при карането на 2-3 различни коли.

Това се сещам засега ,ако има нещо ще драскам.

Наистина е добре са се вземе кола в максимално топ състояние,защото последващите евентуални ремонти може да са доста тегави.

Успех

Имаме един клиент с такъв - сажда палар е ! Последно му правихме окачване, като мисля сложи оем .. Сменени са и валовете по спомен !

Ще проверя утре и ще ти драсна :)

И валовете вече не са голям проблем,че се сетих като видях поста.

Кобленшмидт предлагат за 200лв парчето и при ползване на отстъпки за 1000лева може са се рефрешнат бая неща по главите.

Гаранцията е 100 000 км.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128939&page=48#entry2322500

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦЕЦО мерси много за детайлите. Точно такива неща ми трябваха, после като отворя и за почна да си отбелязвам по абзаци кое съм чекнат и кое не.

Иначе по-скоро търся да е автомат, иначе трябва да е нещо супер дупер да направя изключение за това. Но все пак кажи за какво става дума.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за 4.2 макар че е бг съм виждал един единствен път такова. Реално какъв е шанса да намериш 2.5 в такова състояние като на @Цецо, според мен минимален. Джамбазите не вкарват такива коли.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали затова пита форумно ..
Ето Цецо, после аз .. Станаха два ..
Даже сега Осеменителят като е писал за тампоните - вчера му поръчахме и тампони на двг-то ..
Утре ще ти драсна в детайли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦЕЦО мерси много за детайлите. Точно такива неща ми трябваха, после като отворя и за почна да си отбелязвам по абзаци кое съм чекнат и кое не.

Иначе по-скоро търся да е автомат, иначе трябва да е нещо супер дупер да направя изключение за това. Но все пак кажи за какво става дума.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Не прави компромис с автомата и темпомата.За габаритите на Олроуд ръчката е адско наказание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя го заглеждах в мобилето :)

Не знаех че е твой, даже по снимките мис е струва че е сниман на Горубляне пред едни сервизи и автомивка?

 

Малко ми е старо като година, но не се знае :) Лепенката маха ли се?

 

Възглавници, компресор, предница, валове, кобилици, изтрито по пластмасите - всичко това в какво състояние е?

Масла на всичките места възмовни сменяни ли са или - къде не са сменяни?

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възглавници и компресор са Ок (вдига се и се сваля както ЦЕЦО е описал),  предницата също е Ок  няма скъсани тампони или разбити шарнири. Интериор и екстериор са без следи от употреба. Валовете не сме ги гледали защото си требе разглобяване, но с оглед километрите и работата на мотора нямат проблем. Помпа и дюзи са Ок, турбината и ЕГР също.  Лепенките (повръща ми се от тях   :hilezh: ) няма да е проблем да се свалят.

Имаме информация само за маслото на двигателя. Според мен автомата трябва се обслужи задължително защото интервала е 80-100к км и този е дошъл при всички случай, въпреки че работи отлично! 

Колата съм я снимал пред нашия севриз в Горубляне  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета е 13к макс. Ако е бензин трябва да е 4.2, ако не - дизел 2.5. Колкото по-нова година толкова по-добре.

Перфектен ще рече, че не искам издрани копчета, протъркан салон, гуми на 5 години "нови", липса на кучкарник и щора, течове по мотор свирещи хидравлики и т.н.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Друже, трудно ще се получи с тези изисквания - не може кола на 11-12 години съвсем да е без забележки.

Ето аз вече три пъти ходя да боядисвам детайли и какво от това като седмици след поредната корекция някой си отвори вратата в моята. Как да остане перфектна в тази агресивна среда? Сменил съм три от четирите възглавници и съм напълно наясно, че при тази мръсотия и дупки по пътищата ни всяка година ще ми излиза по една за смяна.

Потвърждавам всичко казано от Цецо, но освен това имай предвид и разходите по първоначалното обслужване, а те хич не са малки - ако искаш може да говорим и в цифри.

И в края на краищата, дори една технически перфектна кола няма как да е 100% като нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходите по първоначално обслужване са ясни и са заделени настрана :)

Аз не искам колата да е като нова.

Искам да не е с издрани дръжки, искам да не е събирана.

 

И - Една технически перфектна кола има как да е достатъчно свежа, за да ти хване окото.

Не като влезеш да са се борили котки по седалникте, половината пластмаси да не знаеш какъв цвят са и т.н. - Мисля че няма како да ти обяснявам и прекрасно разбираш за какво говоря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  :)

 

Ако искаш, може по-нататък да се видим да погледнеш моя като база за сравение, като приеми че е на 50% от изискванията ти (за да не очакваш прекалено много). Ще ти покажа всички фактури и разходи, за да си направиш сметка какво и що и да можеш после да търсиш по-добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това гледах : http://www.mobile.bg/11395314694772714

 

ОК е отвътре и отвън има 2 забележки.

Има някакъв теч и ми се струва че е масло от кутия - прекалено чисто е за моторно.

Не съм го карал в сервиз, съвсем на майтап го проверих.

 

Възглавниците се държат точно както е описано, не са сменяни никога тук.

Почти ми хареса - като състояние вътре и вън е перфектна - чиста няма захабено, тавана е чист, кожата е свежа.

Гумите са некви корейски :)

 

Това, което не ми хареса е теча на масло и познатата история: беше за жена ми, ама сега се запали по джиповете и т.н. ...

 

На тази: http://www.mobile.bg/11398154585416864 се обадих. Опитаха се да ме убедят че маслото на кутията не се сменя.

Няколко пъти. Даже и няма да я гледам.

 

Продължавам.

 

Съвети и предложения за добре дошли

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих изстъргал стикерите и сменил фаровете на продавания от Цветан и бих го взел него. Зеления салон е неприятен почти колкото и син :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това примерно бих си го докарал с кеф. Ще ти влезе в бюджета с докарването + км са реални и доказуеми.

 

http://www.autowereld.nl/audi/allroad-quattro/2-5-v6-tdi-pro-l-leer-aut-navi-2014-pdc-v-plus-a-1e-eigenaar-nw-distr-dealer-onderhoude-9332070/foto.html

 

или това, но е 2003

 

http://www.autowereld.nl/audi/allroad-quattro/2-5-v6-tdi-autm-exclusive-8715222/foto.html

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Олроуд също изглежда доста добре - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410678768777605&slink=7ibvit ! Като се изключи разликата във фаровете.

Редактирано от Brat mu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мили колеги, мерси но в първият пост съм упоменал че ако е бензин трябва да е 4.2, ако не - дизел 2.5.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...