weezybg Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Здравейте! Кола: Audi A4 B5 1.9 TDI AFN 96г. Проблема ми е следният, пускам парното, но топло йок... Вчера смених антифриза от син с червен, но не ми го източиха целия и тоя от вътре като влезна в казанчето и стана тъмно син .. та обезвъздушиха уж системата, но пусто топло не тръгва 2-та маркуча където са до акумулатора направо парят, но днеска четох малко и извадих малко белязания, докато не текни малко антифриз, всичко точно, но топлото го няма.. термостата си е добре загрява си на 90 градуса, няма проблеми... не знам ако се направи промивка на охлаждащата система дали ще се оправи... Има ли някой, който се е сблъсквал с този проблем и е намерил решението му... ? И каква е процедурата с промивката.. ??? :>> Благодаря на всеки помогнал и лека вечер.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Колега проблема е ясен: Запушено радиаторче на парното. Решението е, сваляне на таблото и смяна на радиаторчето задължително с ново с максимално високо качество, за да не сваляш всичко отново след време. Аз съм доволен от тези: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65220&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 И при мен топлото го нямаше, но заради клапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 пускаш тест с кабел на клапите ако всичко е ок,вадиш двата маркуча от парното към купето,,на изхода закачаш маркуч с топла вода,на входа друг маркуч в една голяма туба например,пускаш вода ,първоначално леко ,постепенно усилваш на тласъци,ужасяваш се от гадостите в легена ,силно се надяваш да не ти протече радиаторчето и ако всичко е ок си вързан към топлофикация успешно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 И при мен беше същото като взех колата преди 3 год,номера стана с маркуча от чешмата,изтече някаква ръжда и парното дойде.Разбира се не е като с ново радиаторче,но става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 11 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Ще пробвам първо съветите, преди да предприема смяна с ново. Тази вечер разговарях с един приятел и ми каза, че климатроника не ми позволява да пусна топло, защото е твърде топло на вън, но да пробвам вечер/сутрин когато е ниска температурата.. та прибирам се аз на вън ми дава, че е 19 градуса пуснах парното тръгна топлото съвсем леко и спря... стана хладко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 приятеля ти има мн здраве от арменския поп,парното когато е на мах и си на ръчен режим,може да се свариш в собствен сос ако ще навън да е 50 гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 пуснах парното тръгна топлото съвсем леко и спря... стана хладкоТова се получава, защото радиаторчето е запушено в по-голямата си част и когато пуснеш вентилатора да го обдухва останалите 2-3 ребра дето са топли се охлаждат бързо и ........Направи промивката и дано нещо се получи, но имай предвид, че радиаторчето е като канализация на цялата водна система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 12 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 (Редактирано) Задължително ли трябва да се направи с топла вода, понеже трудно мога да осигуря студена, а да не говорим за топла вода... (в блок съм и съм на високо, но студена все от някъде ще изнамеря) Редактирано 12 Септември 2014 от weezybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Промивай със студена,нищо няма да се сбърка!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 12 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Колеги значи свалих жабката и клапите ми се виждат пуснах парното едната логично щом се променя посоката на духането се движи, та започнах да сменям градусите почнах свалям на долу и се движи, вдигнах ги нагоре и си се помести.. май остана само варианта запушено радиаторче на парното? п.п Та дали ще му е проблем студената вода за промивка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Топла студена не е там работата, а да има някакво налягане за да може да изкараш малко от боклуците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 16 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 А да попитам само радиаторчето на парното ли да промия или цялата система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan.Mihnev Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Колега така и така си разглобил я дай малко снимков материал ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 16 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Ами снимки нямам, но може да се ориентираш по тази тема(линка ще го дам по-долу). Има снимки и ще се ориентираш от тях, но то няма и кой знае каква философия.. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=77573 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 На мен ми се случи веднъж да откаже датчикът за температура в купето. При отрицателни външни температури реши че в купето е 89 градуса и топло не видях, докато не смених датчика но го хванах в издънка на диагностика с компютър. Промивка също правих и беше успешна. Намерих маркуч от газачия с подходящ диаметър снабдих се с мистър мускул на гранули и оцет. Първо напълних радиаторчето с оцет оставих го 30 минути да стои с оцета после със студена вода го измих, текнаха малко чудеса но аз продължих с мускула като го сипах през маркуча наведнъж и после с гореща вода. Започна химичната реакция веднага но ме изгори, така че се пазете, текна и от двете страни чудесията но после отоплението тръгна идеално. Никога не съм очаквал че може да има такова отопление! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кабаев Публикувано 19 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2014 Колега, от въздуховодите изкарва ли ти дунапренчета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 19 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2014 (Редактирано) Ами не съм обърнал внимание, предполагам трябва да са доста забележими, но не ми е направило впечатление, НО малко след като я взех бе чиста си я аз прахосмукачка едно друго и долу пред пепелника едни чернички като баш като от дунапрен миниатюрни топченца, но не съм карал на парно или климатик(защото нямах фрион) , та като го пускам и тествам парно, до сега карах и често на климатик, не ми е направило впечатление да хвърля нещо, как да разбера дали го е издухал и какво следва от тук на татък? Дори и да е изхвърлил дунапрена промивката ще свърши ли работа? Защото както един майстор ми каза, цената на ново хубаво радиаторче е може да се каже нищо в сравнение с монтирането му ... ;x Редактирано 19 Септември 2014 от weezybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 19 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2014 (Редактирано) Е колега като ти се е скапал датчика нали като е на ръчен режим пак трябва да духа топло.Аз също имам проблем с парното,усилвам на макс топло едва едва като задам да духа на прозореца духа още по хладно.Другото което ми права впечатление е ,че когато да да духа към стъклата са се пуска климатика и се чудя дали пък модула на кламитроника е прецакан.Трява вече да се заема мисля първо промивка да направя преди друго,че да не стане да слагам печка на дарва. Забравих да спомена,че понякога хвърква някой друк дунапрен от въздуховодите. Редактирано 19 Септември 2014 от atommm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 26 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Днеска викам да направя въпросната промивка, но когато тръгнах да свалям маркучите започна да шурти яко антифриз и се отказах (после нямам и трябва да налея вода..), та май направо ще говоря с майстора и няма какво да се занимавам с глупости и разни промивки, до колкото разбрах след въпросната промивка вероятността да се наводни вътре я има.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yonkogeorgiev Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Колеги , здравейте! Скоро мимсе скъса маркуча за парното( така мисля ) който е точно зад двигателя и ми изтече антифриза. Направих го и налях вода за временно и забелязах в казанчето , че има много боклуци. Това обаче беше когато беше топло и карах с климатроник. Днес пускам парното и колата си загря на 90 градуса обаче парно много слабо.... Дайте идеи какво да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кабаев Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 При мен дунапрените бяха накъсани и направо хвърчаха на малки и големи парчета през въздуховодите, след като разкостихме таблото излезе, че дунапрените на клапата са си заминали, претапицирахме я и се оправи, обаче е голям филм по разглобяването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yonkogeorgiev Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 То и при мен ще е същия филм май... И при мен хвърчат такива и ще трябва утре да я обезкостявам дай малко снимков материал ако си направил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Аз ако свалям таблото все ще извадя 50лв, да сменям радиатора на парното с цел спестяване на следващи главоболия с това парно, ще мислим ама май ще звънкам на майстора да ми направи една цена за цялата процедура. п.п Въпросните дунапрени виждат ли се като сваля жабката, защото от там виждам как се отварят клапите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кабаев Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Работата си е за майстор, който е ПРАВИЛ тази процедура, защото има болченца и гайчици на гадни места, и ако счупите някои уши си мисля, че таблото ще хлопа и трака , а дунапрените са залепени на клапата, която вкарва или затваря топлия въздух от двг. и се намират в една голяма черна кутия, моят майстор ми каза , че произведените след 98г. ги правили с пластмасови клапи без дупки, докато моя кошник е 95г. и била от старите с три големи дупки /на клапата/, та като смъкна цялото табло ми каза да сменя и радиатора, за да не се получи същата процедура по разглобяването, е смених и него . Колега yonkogeorgiev, по това време изобщо не ми беше до снимки , но това което мислиш да правиш не е за сам човек, в профила ти пише, че си от Ямбол, ако е така драсни на лични да ти кажа благодарение на кого, зимата ми е жега в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване