Jump to content

Проблем с парното, не духа топло


weezybg

Recommended Posts

Здравейте!

 

Кола: Audi A4 B5 1.9 TDI AFN 96г.

 

Проблема ми е следният, пускам парното, но топло йок... Вчера смених антифриза от син с червен, но не ми го източиха целия и тоя от вътре като влезна в казанчето и стана тъмно син :hilezh:  .. та обезвъздушиха уж системата, но пусто топло не тръгва 2-та маркуча където са до акумулатора направо парят, но днеска четох малко и извадих малко белязания, докато не текни малко антифриз, всичко точно, но топлото го няма.. термостата си е добре загрява си на 90 градуса, няма проблеми... не знам ако се направи промивка на охлаждащата система дали ще се оправи...

 

Има ли някой, който се е сблъсквал с този проблем и е намерил решението му... ? :( И каква е процедурата с промивката.. ??? :>> Благодаря на всеки помогнал и лека вечер..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега проблема е ясен: Запушено радиаторче на парното. Решението е, сваляне на таблото и смяна на радиаторчето задължително с ново с максимално високо качество, за да не сваляш всичко отново след време. 

Аз съм доволен от тези: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65220&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пускаш тест с кабел на клапите ако всичко е ок,вадиш двата маркуча от парното към купето,,на изхода закачаш маркуч с топла вода,на входа друг маркуч в една голяма туба например,пускаш вода ,първоначално леко ,постепенно усилваш на тласъци,ужасяваш се от гадостите в легена ,силно се надяваш да не ти протече радиаторчето и ако всичко е ок си вързан към топлофикация успешно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше същото като взех колата преди 3 год,номера стана с маркуча от чешмата,изтече някаква ръжда и парното дойде.Разбира се не е като с ново радиаторче,но става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам първо съветите, преди да предприема смяна с ново. Тази вечер разговарях с един приятел и ми каза, че климатроника не ми позволява да пусна топло, защото е твърде топло на вън, но да пробвам вечер/сутрин когато е ниска температурата.. та прибирам се аз на вън ми дава, че е 19 градуса пуснах парното тръгна топлото съвсем леко и спря... стана хладко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятеля ти има мн здраве от арменския поп,парното когато е на мах и си на ръчен режим,може да се свариш в собствен сос ако ще навън да е 50 гр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 пуснах парното тръгна топлото съвсем леко и спря... стана хладко

Това се получава, защото радиаторчето е запушено в по-голямата си част и когато пуснеш вентилатора да го обдухва останалите 2-3 ребра дето са топли се охлаждат бързо и ........

Направи промивката и дано нещо се получи, но имай предвид, че радиаторчето е като канализация на цялата водна система. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ли трябва да се направи с топла вода, понеже трудно мога да осигуря студена, а да не говорим за топла вода... (в блок съм и съм на високо, но студена все от някъде ще изнамеря)

Редактирано от weezybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги значи свалих жабката и клапите ми се виждат пуснах парното едната логично щом се променя посоката на духането се движи, та започнах да сменям градусите почнах свалям на долу и се движи, вдигнах ги нагоре и си се помести.. май остана само варианта запушено радиаторче на парното?

 

п.п Та дали ще му е проблем студената вода за промивка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топла студена не е там работата, а да има някакво налягане за да може да изкараш малко от боклуците. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами снимки нямам, но може да се ориентираш по тази тема(линка ще го дам по-долу). Има снимки и ще се ориентираш от тях, но то няма и кой знае каква философия.. 

 

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=77573

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се случи веднъж да откаже датчикът за температура в купето. При отрицателни външни температури реши че в купето е 89 градуса и топло не видях, докато не смених датчика но го хванах в издънка на диагностика с компютър. Промивка също правих и беше успешна. Намерих маркуч от газачия с подходящ диаметър снабдих се с мистър мускул на гранули и оцет. Първо напълних радиаторчето с оцет оставих го 30 минути да стои с оцета после със студена вода го измих, текнаха малко чудеса но аз продължих с мускула като го сипах през маркуча наведнъж и после с гореща вода. Започна химичната реакция веднага но ме изгори, така че се пазете, текна и от двете страни чудесията но после отоплението тръгна идеално. Никога не съм очаквал че може да има такова отопление!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм обърнал внимание, предполагам трябва да са доста забележими, но не ми е направило впечатление, НО малко след като я взех бе чиста си я аз прахосмукачка едно друго и долу пред пепелника едни чернички като баш като от дунапрен миниатюрни топченца, но не съм карал на парно или климатик(защото нямах фрион) , та като го пускам и тествам парно, до сега карах и често на климатик, не ми е направило впечатление да хвърля нещо, как да разбера дали го е издухал и какво следва от тук на татък? Дори и да е изхвърлил дунапрена промивката ще свърши ли работа? Защото както един майстор ми каза, цената на ново хубаво радиаторче е може да се каже нищо в сравнение с монтирането му ... ;x

Редактирано от weezybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега като ти се е скапал датчика нали като е на ръчен режим пак трябва да духа топло.Аз също имам проблем с парното,усилвам на макс топло едва едва като задам да духа на прозореца духа още по хладно.Другото което ми права впечатление е ,че когато да да духа към стъклата са се пуска климатика и се чудя дали пък модула на кламитроника е прецакан.Трява вече да се заема мисля първо промивка да направя преди друго,че да не стане да слагам печка на дарва. :hilezh:  :steinigung:  :stupid:  Забравих да спомена,че понякога хвърква някой друк дунапрен от въздуховодите.

Редактирано от atommm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска викам да направя въпросната промивка, но когато тръгнах да свалям маркучите започна да шурти яко антифриз и се отказах (после нямам и трябва да налея вода..), та май направо ще говоря с майстора и няма какво да се занимавам с глупости и разни промивки, до колкото разбрах след въпросната промивка вероятността да се наводни вътре я има..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , здравейте! Скоро мимсе скъса маркуча за парното( така мисля ) който е точно зад двигателя и ми изтече антифриза. Направих го и налях вода за временно и забелязах в казанчето , че има много боклуци. Това обаче беше когато беше топло и карах с климатроник. Днес пускам парното и колата си загря на 90 градуса обаче парно много слабо.... Дайте идеи какво да направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дунапрените бяха накъсани и направо хвърчаха на малки и големи парчета през въздуховодите, след като  разкостихме таблото излезе, че дунапрените на клапата са си заминали, претапицирахме я и се оправи, обаче е голям филм по разглобяването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и при мен ще е същия филм май... И при мен хвърчат такива и ще трябва утре да я обезкостявам :) дай малко снимков материал ако си направил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако свалям таблото все ще извадя 50лв, да сменям радиатора на парното с цел спестяване на следващи главоболия с това парно, ще мислим ама май ще звънкам на майстора да ми направи една цена за цялата процедура.

 

п.п Въпросните дунапрени виждат ли се като сваля жабката, защото от там виждам как се отварят клапите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата си е за майстор, който  е ПРАВИЛ тази процедура, защото има болченца и гайчици  на гадни места, и ако счупите някои уши си мисля, че таблото ще хлопа и трака :eusa_angel: , а  дунапрените са залепени на  клапата, която вкарва или затваря топлия въздух от двг. и  се  намират в една голяма черна кутия, моят майстор ми каза :schlaumeier: , че произведените след 98г. ги правили с пластмасови  клапи без дупки,  докато моя кошник е 95г. и била от старите с три големи дупки /на клапата/, та като смъкна цялото табло ми каза да  сменя и радиатора, за да не се получи същата процедура по разглобяването, е смених и него :lol: .

 Колега yonkogeorgiev, по това време изобщо не ми беше до снимки  :icon_biggrin: , но това което мислиш да правиш не е за сам човек,  в профила ти пише, че си от Ямбол, ако е така драсни на лични да ти кажа благодарение на кого, зимата ми е жега в колата  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...