Jump to content

Поставяне на дизелов мотор на Competition


bambuleo

Recommended Posts

.някой да знае 11 секудно N/А АCЕ щото има 1.9 тди такова?! 

Чакай са, объркАх се  - да не би да има 11 секудно N/А 1,9 tdi  :hilezh: 

щото на 2,0 16V ако му сложиш  неква хибридна турбина мое и 10 секундно да стане .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами то има такова и се доказа на събора на Калояново.Май много избягахме от темата.Цани е кара АСЕ и е настъпвал А3 куатро 131 кс ПД,нека да сподели мнение

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак дойдохте на моята: условията трябва да са еднакви, пуснете едно АСЕ с един дизел без турбина.
Има и друг вариант: Бензин с турбина и дизел без турбина!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама темата е дали да се ъпгрейдне асматика с пд, а не обратното. Щото тоя архаик в тва купе, па и куатро е труп-вледенен на носилка и нема сила да сгъне лист. А пд-то дори и сток се кара много мазно, въпреки късите скорости и малък диапазон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се надявах се да разбера, защо във формула 1 не карат с дизели, ама явно никой не може да ми каже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама темата е дали да се ъпгрейдне асматика с пд, а не обратното. Щото тоя архаик в тва купе, па и куатро е труп-вледенен на носилка и нема сила да сгъне лист. А пд-то дори и сток се кара много мазно, въпреки късите скорости и малък диапазон.

 

там е работата, че няма да "се ъпгрейдне", защото въпреки големя върт. момент - дефакто ще е по-бавен, ако ТДИ-то е без доработки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се надявах се да разбера, защо във формула 1 не карат с дизели, ама явно никой не може да ми каже!

Е-трона да не е бензин ?!  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш 1Z или AFN, и го слагаш и без това си го има OEM в B4, пък скорости и диференциал, можеш да си ги наредиш както ти искаш или да вземеш от дизел.

Друг е въпроса че сток си е мъртвец, но след по-голямо турбо, разпръсквачи, кулер, генерация, и някой филтър + 1 ремап ще е доста приятно за каране, но ти си преценяваш какво искаш да правиш с колата щом ще хвърляш пари да слагаш дизел, по-добре да го засилиш и него.

Или си правиш твоя бензинов мотор с принудително пълнене.

Пък дизела ако е 200к.с спокойно може да ти даде 5/100 разход на дълго.

Ако искаш да минеш от бензин на дизел законно, Техно тесна в София е 350 пари+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 страници глупости и никой не казва една разумна причина за такова насаждане.

 

Понеже стана дума и за льоман в полза на дизелов мотор, ще дам един офф коментар и аз. При е-трон-а един от огромните проблеми е високото тегло....което при Б4 няма как да се  компенсира...освен със скоростна кутия от е-трон :hilezh:

 

АЦЕ-то бил такъв и онакъв....но Компетишън с АЦЕ е сравнително балансиран автомобил, а с дизела ще стане един недозавиващ и неуправляем сандък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е истински компетишън - аз не бих го развалял със смяна на мотор .... то си е рядък автомобил и не е чак толкова спрял ако е в изправност  :zustimm:

 

аз на мойта сложих 2,2Т карах карах ама не беше като истинска S-ka и скоро след това замина при Спас... и ме е яд, че не си го оставих както си беше оригиналдЪ - щах още да си го карам сигурно.... 

да не говорим, че за малко повече пари можех да си взема истинско S2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за хубавите коментари. Компетишънът си е оригинален и на бензин, просто исках да разбера дали някой се е замислял за подобна идея или е правил нещо такова. И аз съм на мнение, че от оригиналното по - хубаво няма. А по принцип аце-то спира да върви лятото при големите жеги, поради малкия приток на кислород, иначе когато температурите са нормални си ускорява добре, поне това е мое мнение и от личен опит. Нека колегите с аце да споделят и те за вървене на мотора при загрял или студен двигател и различни атмосферни температури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кой атмосферен не умира на жега .. 
Качи го по Петрохан или някой друг проход лятото към обяд, и гледай ко става  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, а с дизела ще стане един недозавиващ и неуправляем сандък.

Това пък защо? Според мен с подходяща трансмисия един AVF с хибридна турбина, генерация, челен кулер и хубав ремап ще стане много приятна за пътуване и светофарни изненади кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bambuleo

 А по принцип аце-то спира да върви лятото при големите жеги......

 

Много ми е интересно колега, това със жегите откъде го измъдри! Да не би другите мотори в жегите да лапат по-студен въздух! АСЕ-то върви много добре и в жеги и студ, ако е в добро състояние , естествено, това важи за всеки един мотор. Говоря точно за Competition. Можеш да направиш справка с колеги от форума с АСЕ-та, които би трябвало да са бая кръвоносно обидени!

 А това за качването на Петрохан или на Шипка е несериозно! Като няма кой да смени датчика на радиатора с по-подходящ, и качвате на 100 градуса и повече, така ще бъде.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък защо? Според мен с подходяща трансмисия един AVF с хибридна турбина, генерация, челен кулер и хубав ремап ще стане много приятна за пътуване и светофарни изненади кола.

 

Ми по тази логика едно APU (1.8Т за неосведомените) с хибридна турбинка,генерация, челен кулер и ремап ще е много по-приятна от въпросния тракалник и ще го кърши където го хване и без да има нужда като подаде газта да спира слънцето за задните коли..... 

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 А това за качването на Петрохан или на Шипка е несериозно! Като няма кой да смени датчика на радиатора с по-подходящ, и качвате на 100 градуса и повече, така ще бъде.

Нямах предвид прегряването, а липсата на "въздух" при изкачване в много топло време ...

Всички асматици страдат от това ...  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми по тази логика едно APU (1.8Т за неосведомените) с хибридна турбинка,генерация, челен кулер и ремап ще е много по-приятна от въпросния тракалник и ще го кърши където го хване и без да има нужда като подаде газта да спира слънцето за задните коли..... 

И си прав и не си! 1.8Т-то със сигурност ще е по-бързо в тази конфигурация, но тракалника може да подържа 180-200 на 6-та на темпомат с 3000-3500 оборота и да харчи 8/100 нафта в тва време, а и с тия над 400 Нм е доста респонсен примерно 40-80 и 100-160 км/ч, което го прави много готин както за магистрално така и за градско каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова като се движа зад дизел си затварям клапата за рециркулация, че се задушавам. Като си сменях радиаторчето на парното, направих и тази интервенция, да е независима клапата. Иначе не се живее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...