Vitcig Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 По-интересно е студена д я запалиш ... За дизелЯ говоря .Идилия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 само да вметна ,идеята на колегата не е лоша,но излишно скъпа,относно дизела ,20 години карах бензин,от 6 дизел,още не мога да разбера къде ми е бил акъла,20 години се тормозя с глупости,колата ми не върви, а мн върви за размера на двигателя и теглото,а инвеститциата е 500 лв ,друго турбо,тия дни ще минавам покрай теб Ивчо,ша са повозим малко, да даде отзиви пп добро утро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis22 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 (Редактирано) Имаме Ауди Б3 със стоков мотор 1.6ТД 80коня,който след множество ремонти по главата се замени с АФН,скоростната кутия си остана.Шега или не това животно прави брутални ластици,вярно скоростната кутия идва къса и ти позволява здравословно каране (за мотора) до 140-160 макс,но до 140 главата си слагам,че няма начин ACE да му се опре и това изхожда от една гонка,която се развива на аспарухов мост гр.Варна с E36 318IS (на бензин естествено),направо останахме шашнати.След някой друг ден същото се случи и с един Прелюд 2.0 16V. Исках да го споделя с вас,колеги не за да претендирам с нещо,то не че има,но TDI-то е много пъргаво и съм убеден,че може да направи ластици на атмосферни бензиновци със същата или близка кубатура и/или коне.Стана въпрос,че бил умрял и максималната скорост била ниска и/или ограничена ако е присаден,но за градски условия си е супер.Това,че се превключваше на високи обороти следващата предавка беше добре за турбината (заради късата скоростна кутия),понеже имам трима приятели,чиито АФН-и влизат постоянно в авариен режим заради задръстената турбина,но те честно казано ако могат и на 1000 оборота ще сменят,докато с Б3-ката го нямаше този проблем.Разхода при нормално каране си беше 7-7.5/100. Успех ! Редактирано 30 Септември 2014 от denis22 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 (Редактирано) Виж скъсяването на скоростите повишава ускорението! Това е физика пред която сме безсилни, дори с пари не можем да променим. Но АФН според мен при равни условия може и да падне от бензин АЦЕ/АБФ. Горе го казах ще го повторя като тоя път ще пиша само данните:- 1-ви мотор 145 коня и 345 нм - 2-ри мотор 150 коня и 186 нм Сега по ясно ли ви изглежда??? Жокер единия е засилен с 300лв. А на другия и 3000 хиляди не знам дали ще помогнат Редактирано 30 Септември 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 тия дни ще минавам покрай теб Ивчо,ша са повозим малко,Айде, айде, айде По темата ...С кекавото ми АБК съм се пускал със сток 1З и го биех ..Вече моднати и такива разни АФН - никакъв шанс ...Бензин и дизел в една и съща кола - дизела е по-бърз ..Голф3 с 2е и сток АФН - АФН бие .. Същият АФН с АБФ пак в Голф 3 - кантар ..Моднат АФН и същият АБФ - АФН бие ...Това говоря преди няколко години, трима мой познати спореха на кой му върви повече Голф-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Свидетел съм как купето на Цани с АСЕ на предно наби шамари на едно А4 AFN quattro с чип,аз бях отзад в TDI-то и снимах видеоклип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Е пусни дее ...Цанчовата "белина" е читава ... Което си е от значение ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Това беше преди да ревизира мотора,ще го потърся и с негово позволение ще го покажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Не искам да ви убивам безсмисления спор ама...нали за ежедневна "кола" си говорим??? Ако ще правим драг кралица, да се купува едно 3076, две гарнитури, една мега, малко скраП от морга, и да се почва Без значение какви са резултатите, дойде ли чукар АЦЕ/АБФ или лютеница или спира. С печката само натискаш до теникията и се чувстваш като във съвременна Тойота дизел Д4Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 И защо с АЦЕ се прави постоянно сравнение?Нали бил бъгав,невървящ с кантари,топузи и т.н.Явно много са останали разплакани на капака АЦЕ-то като ги оперка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Мъкаа, мъка... Поддържайте си колите в добро здраве и ги карайте с кеф, не се занимавайте с глупости . Който иска да кара бързо да си купи бърза кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване