Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Явно при мен с ЕТ35 ще опират. На С-ката окачването мисля че е по-твърдичко и единствено това разчитам да ме спаси малко от малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 832
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On ‎7‎.‎2‎.‎2017‎ г. at 9:08 AM, fifipaldi said:

Здравей,

няма да имаш проблем даже напротив, ще стане леко "по-раздута" s3-ката.

Тук казваш че на 8J и ЕТ40 няма да има проблем.

On ‎7‎.‎2‎.‎2017‎ г. at 6:56 PM, fifipaldi said:

Ти не беше ли с 5 мм фланци?

Аз с ЕТ35 имах опиране много рядко при 4-5 човека в колата и никога на неравности, но при Sportback-а сигурно е по-различно.

Това ясно...

 

5 hours ago, fifipaldi said:

Тия s3-ки за нищо ги нямате ;).

Няколко поста по-нагоре имаше подобен въпрос, браво :zustimm:.

 

По темата.

Доста вероятно и почти сигурно ще имаш опиране с 8.0J и ЕТ35 като сте повече от 2-ма в колата или при неравности с по-висока скорост (както и на легнали полицай с ниска).

Почти сигурно опиране с повече от 2-ма в колата и също така при неравности нали? - гледайки 3-тия цитат, или много рядко опиране с 5 човека и никога по нервности - съдейки по 2-рия цитат???

Нещо не ми се връзва... Би ли ми разяснил какво искаш да кажеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не разбра?

Има 5 милиметра разлика между двата сетъп-а.

При единия ще опира много рядко, а при другия доста повече.

Моите джанти бяха 7.5J с ЕТ35 и опираше от време на време.

Дали с 3+ или 4-5 човека, хващай се за думите щом искаш ;).

 

Ама ти защо се тревожиш?

С раздутата S3-ка няма да опира грам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няква доза на подигравка ли далавям? Мисля че написах ясно и точно, че не съм разбрал за раздувките и се корегирах още в следващия пост, което мисля че е достойно нали така? Случва се да сгрешиш, но важното е да си го признаеш нали така?

От 5 мнения нямаш едно с едно еднакво нямаш - цитирах ти ги даже. Къде в някое от тях видя да си написал за 7.5J?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, vili_rs написа:

И отпред и отзад е по-раздута от A3. Как кое?

Отзад RS и S са еднакви, отпред е между А3 и RS. Мен ме притеснява за отпред.

Кога го написа?

Първо ни обясни как седят нещата с раздувките.

Издразни ме, че питаш и вместо да слушаш си знаеш твоето ;).

По-натам може и моя тон да е бил малко по-остър, но отношението поражда отношение.

преди 38 минути, fifipaldi написа:

Карах около година с 7.5J ET35 и имах опиране при определени условия и 3+ човека в колата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос. За джанти с централен отвор 66,6мм какви капачки трябва да си купя, за да станат? Че гледам има всякакви от по. 50,60,68,70... с външен и вътрешен размер и тн. Не намирам с по 66,6 ако трябва да са точно толкова. Благодаря и се извинявам за невежеството, но до сега точно капачки не съм си купувал и не знам...

Редактирано от Petkow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешния отвор няма нищо общо с размера на капачките.Сложи снимка на джантите и някой колега ще ти каже какви капачки ти трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте предстой ми покупка на летни гуми и ме интересува дали 225/45/17 няма да ми изтормозят колата понеже съм с 1.9 105 коня.В момента съм със зимни 205/50/17.Ако имат значение джантите са 7.5ж ет 45 .(за ет. не съм сигурен но мисля че това беше.)Ако може да ми препоръчате какъв размер да си взема ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма...това е дизел с бруталните си нютонметри. Аз лично карам с летни 235/45/17.....забележи на "женският" двигател 1.6 102 коня , бензин. Верно че иска повечко обороти , но реално си заслужава......комфорта и завоите са голям плюс.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си поръчах джанти AEZ REEF 7.5 J 17 5x112 ET48 централен отвор 71, но ще си ми дадат втулки за 57.1 . Исках да взема AEZ GENUA DARK, но вече никъде не може да се намери с правилните размери за моята кола

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Преди месец когато пътят София-Русе беше отбит през Ботевград ми се наложи да пътувам нощно време. Знаех че рискувам но нямах избор.

Карам си аз в една колона с едни тирове и дън минах през някакъв прорез на пътя, който тира пред мен не го усети но аз го усетих сериозно на джоба.

Та зимните ми гуми на 2ри сезон две от тях са с бузи и са за изхвърляне. Преместих ги отзад да ме доискарат докато сменя на летните, но трябва да си

търся нови гуми, мисля си че сега може да има разпродажба на зимни модели и ако припадне оферта ще си купя.

Досега карах на оригиналните джанти 17 J7,5 ЕТ56 със гуми 215 45 17 и като се понатоваря повечко и задните гуми опират не външно в калника, а вътрешно, предполагам има нужда от фланци отзад въпреки че това са фабричните спецификации на колата.

9063898n.jpg

9063899Y.jpg

 

Това което не ми харесваше на тези гуми е как борда на джантата стои изпъкнал.

В табличните тук видях, че на J7,5 джанти минималната ширина е 205.

Обмислям дали да не мина на 205 50 17 за зимни. Гумата ще е с 10 мм по тясна и с 12мм по-голяма в диаметър.

По-тясното може и да ми реши яда с потпирането отвътре а височината може и да ме спаси при някоя друга дупка.

Това което ме притеснява е дали борда ще е изпъкнал повече, това от самия модел гума ли е, според мен би трябвало борда да по-навътре в самата гума,

някой има ли желаната от мен конфуигурация гума джанта, да каже мнение и да даде снимки.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой борд имаш предвид? По-горе пишеш "борда на джантата", по-долу питаш дали борда зависи от гумите?

 

От това, което се вижда на снимките, сегашните ти нямат протектор. Ако се върнеш назад в темата ще видиш снимки на гуми с протектор, чиято роля е да предпазва джантата от дране при паркиране до бордюр и т.н. Определено е смислено да имаш такъв, особено ако гумите са с такава ширина спрямо ширината на джантата, че да не образуват неестетичен балон настрани, а да седят наравно с джантата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ми отговори на част от въпросите. Опитах се да попитам изпъкналостта на борда на джантата дали зависи от модела на гумата, защото при преминаване на още по-тясна гума да не

изпъкне борда на джантата още повече. От твоето обяснение разбирам, че не зависи толкова от ширината на гумата колкото дали има или няма протектор самата гума. Което ме води до въпроса по-малката ширина от каде ще отнеме 10мм от вътрешната страна на джантата или от външната, от логиката до момента би трябвало от вътрешната(към купето), което да намали шанса за вътрешно подпиране. Сега ако намеря и някоя снимка ще е много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...