Jump to content

Смяна на ангренажния ремък на 2006 Ауди А4


CVT

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Минах почти 115 хил. километра и ми предстои първата смяна на ангренажния ремък на 2006 Ауди А4. Намерих едно супер клипче в YouTube където е показан целия процес:

 

 

Интересуват ме следните неща:

  • Добра идея ли е да се смени и водната помпа, тъй и тъй ще се прави операция?
  • Трябва ли да се сменят и обтегача или ролките?
  • Знаете ли сервиз в София или Пловдив където могат да го направят? Гледах клипчето два пъти и разбрах че има доста неща които могат да се сбъркат. Например ако не се маркират правилно позициите на зъбните колела и се разсинхронизират при слагането на новия ремък. Или пък се изпусне болтче между ремъка и ролката.
  • От къде мога да купя оригинален ремък и водна помпа? Искам да съм сигурен че са оригинални.

 

Много ви благодаря предварително! Ако някой иска да програмира нещо с VAG-COM и е в София да ми пише.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужи си правилно автомобила,за да ти е мирна главата.

 

Ангренажен ремък,пистов ремък,обтегач,ролки и водната помпа да е с метална перка.

 

Оригинални консумативи-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115823

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които отговориха. За частите вече разбрах и вече си имам представа кои марки да търся за ремъка и водната помпа. Остана само въпроса за добър сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа не е задължителна, но ако се чува нещо от нея е хубаво да се смени, ако не е просто си е излишни пари, друг е въпроса, че ако се смени после няма да се занимаваш ако нещо стане.. Но си има един принцип, че ако нещо работи както трябва, не го пипай.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път чувам че когато една част която е консуматив може да не се сменя ако работи.Значи и ремъка докато върти може да не се пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе ще разкостиш половината кола,сменя всичко да не натваряш сметката 10-кратно заради една помпа,която струва 70-100 лв.А иначе процедурата по смяната е елементарна и всеки уважаваш себе си ,средностатестически сервиз ще я извърши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа не е задължителна, но ако се чува нещо от нея е хубаво да се смени, ако не е просто си е излишни пари

Браво-ще караме 2.0T мотор,а водната помпа не била задължителна за смяна,а като се окоти на пътя,кво прайм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
Преди 16 часа, shnaps написа:

За тоя мотор има специализиран комплект за зацепване ...

 

Опитай пак, че нещо на много НЕскрита реклама иде.

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...