viara Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Здравейте!Имам проблем с DPF -а на Audi A6 4f 2.7tdi.Отказва да се регенерира както вдвижение, така и принудително съссофтуер на Аudi/WV.Първо на таблото се изписа символа наDPF, подканящ колата да се покара наизвънградско докато се изчисти (кактообикновено), но този път страннотобеше че 2-3 минути след след като сепояви, индикацията изчезна без дори дасъм започнал да карам в режим нарегенерация (на прав участък над 2000оборота и скорост над 80 км/ч и т.н...).Няколко часа по-късно светнаха и дветеиндикации (реотан + "чек енджин") колатавлезе в авариен режим и нищо не е всъстояние да накара DPF -a да серегенерира.Първо се оказа, че не работела перкатана вентилатора пред радиатора -съответно грешката принуждавала ECU -тода не допуска регенерация за да не сестигне до прегряване - оправихмеперката и пак нищо.В Порше казаха че обикновено товаставало заради някакъв датчик, койтокато се развали не позволявал дазапочне регенерацията, обаче спореддиагностиката на Порше при мен тозидатчик си работел нормално.Та след казаното до тук, исках да випопитам дали вие имате някаква идеякак да регенерираме проклетия ДПФ, чевече 2 седмици без кола си е направомъка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Махай дпф-а и катализатора...слагай чип и даже и пари можеш да изкараш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Щом си от София твоя човек е колегата "kрematop", махай го заедно с катализатора и ще забравиш за проблемите! Направи си ъпдейт на софтуерите и разхода ще ти падне средно с 1,5л./100км. Поне при мене резултата беше такъв плюс изключване на ЕГР-клапана. Ако колата ти е в кондиция няма да пуши и няма да има странични ефекти, освен икономията и по-добрата динамика Доста хора му се доверихме и и останахме много доволни Редактирано 6 Октомври 2014 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Иди в Порше и им кажи да ти пуснат едно регенериране на ДПФ-а и си карай колата. След това ако ти е възможно направи едно между градско като и раздаваш колкото можеш повече газ да държи по-височки обороти и си ти Стига сте го предлагали тва махане на ДПФ и катализатор като пенкелер за всяка болежка. Едва ли Вяра има нужда от спортни резултати и чипосване. Накрая някой ще се наяде на такъв *** от тия глупости дето ги причинявате на колите ама после никой няма да поеме на човека разноските.... Редактирано 6 Октомври 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viara Публикувано 6 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Със сигурност си много прав. Изобщо спортното каране не ми е приоритет. Всъщност точно това и направих - отидох в Порше за регенерация и след двучасова обстойна диагностика и всякакви опити да го регенерират и на място и в движение резултата беше нулев.Единствено установиха че не може да започне регенерация въпреки че запълването на DPF-а е под 30 %.Провериха за някакъв датчик, който се оказа че бил здрав и казаха да я оставя да търсят проблема. След 5 минутен размисъл си я взех след като ми обявиха евентуални 700-800 лв за нещо си ... и т.н . и в крайна сметка така и не ми казаха колко ще ми струва неясният за момента ремонт .В тази връзка реших да попитам дали случайно някой от вас не е минавал вече по този път. Ако имате някакви предположения биха ми били наистина от полза Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Явно всеки ден свалят нивото в Запад. Нали точно защото по нормален път не може да започне регенерация трябва да могат принудително да я направят. Кое е това "нещо си" което са обявили за смяна? Дай максимално точна информация защото иначе единствения съвет който ще получиш е "дай едни пари да ти махнат DPF-а и катализатора".... Редактирано 6 Октомври 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Понеже е до болка ясна ситуацията (поне на мен) (без да се уточнява това "нещо си") и съм минал по този път...ако някой си е играл да я пипа и да й задава, че е с нов ДПФ (за да лъже колата да изкара повече време без главоболия) се стига до неискане да тръгне регенерация и оттам даваш хиляди левове за нафта и не толкова много изминати километри, безсънни нощи и нерви и хоп - свързваш се с някой хакер и си решаваш проблема за малко пари (а ако ти е там и катализатора) може и пари да ти дадат! Като за начало запали животното и се нареди на опашката отзад - ако има миризма различна от чавдарка - значи имаш и катализатор! Ако ли не...казах вече няколко пъти какво да правиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 И аз реших, да споделя по-прекия и евтин път за решение на проблема! Що се отнася до софтуерното изкл. на ДПФ-а то е задължително, а софтуерното оптимизиране право на избор. Познавам доста хора и с двете опции включая и моята кола и смея да твърдя, че с адекватна поддръжка няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Може да се спре само ДПФ-а без ЕГРа, или ДПФ-а + ЕГРа, а насъскването на колата е опция по желание На 12 канал на адаптацията на моторното ЕКУ се задава, че си си сложил нов ДПФ и брояча започва сначале. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viara Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Момчета, проблема е решен! Трябваше да се направи update на софтуера и принудителната регенерация тръгна, което великите специалисти в Порше не можаха да проумеят. Мерси на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) А най-вече на този,който ти реши проблема, т.е. Мишо. П.С. Пропуснал си уникален шанс да разкараш ненужните ДПФ и ЕГР. Редактирано 9 Октомври 2014 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) Не се знае колко време ще изкара без главоболия Дано нямаш грижи viara Редактирано 8 Октомври 2014 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Колко да изкара един ДПФ на 10 години, трайното решение е премахване или нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Мили не говори глупости. С нормални дюзи и навременна смяна на масло ще изкара още десет години поне тоя дпф! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 (Редактирано) Абе то и аз бях фен на "белитте кюнци", ама след 6х.км. Софийско градско всичко се затлачи, пък и цените дето искаха за нов КАТ и ДПФ....... Редактирано 9 Октомври 2014 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Ми иди на едно море де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 (Редактирано) От 02.07месец до днес-20х.км в това число два пъти гръцко слънце ме гря. Първото ходене в сток вариант с разход 7.4л/100км., а втория път след като ходих да й баят-6.1л/100км. В града няма да казвам колко беше сток, щото някой ме питаше дали не е осмак Не помага слънцето и морето за чистенето на ДПФ-а макар че, в рекламите на А6 не се споменава, че е кола само за магистрала Цитиране на предходен пост! Редактирано 9 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Може би е хубаво да си погледнеш колата при някой който разбира, примерно при Мишо. ДПФ-а се запушва, когато колата има друг по-сериозен проблем, обикновено дюзи. Махането му е отстраняване на симптома, но не и първопричината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 или ЕГР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 А съвсем отделен въпрос (или не толкова) е, че този ДПФ си има живот около 150 000 км. Колкото и да си гледаш дюзите и сменяш маслото редовно...няма да те надживее А за нафтата в БГ има ли смисъл да говоря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 ДПФ-а се води практически вечен преди да го скапеш от пикаещи дюзи, развален сензор или от механичен удар отдоле... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viara Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Честно казано ИЗОБЩО не съм съгласна, че трябва да " осакатя " кола на 6 год като и махна ДПФ, който до този момент не е създавал никакъв проблем . Като тотален лаик по пътя на логиката все си мисля че нещо което е сложено фабрично и е свързано със един куп други неща, ако се махне все ще даде отражение в един момент ...и проблемите ще са по сериозни. А между другото след ъпдейта колата май върви повече от преди , НО това може да е резултат и внушение от карането на близо месец в авариен режим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Трябваше да кажеш на Мишо да ти ъпдейтне и софта на кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viara Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 коя кутия или се шегуваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Вяра не откривай топлата вода!Просто е ползвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване