Jump to content

Странен проблем с налягането на 1,8т


Knight Rider

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще проверя ламбдата, ще пробвам и с друга. Открих цепка на гофрирания маркуч, където влиза в турбото, на захващането на скобата.

Ако от там смуче въздух, какво да очаквам като поведение?

Най ми е странно, защо колата вървя 100тина км с единия от дебитомерите втора ръка перфектно и след това почнаха аномалиите...

Колега ако е голяма цепката на чугуна, може и да губиш налягане от там.

post-48797-0-21200300-1434531716_thumb.j

Редактирано от vladyp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сменяй го гофретния маркуч, че с тая цепка за нищо не става.

100% от цепката влиза неотчетен от дебитомера въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано е от него. Странното е че със стария дебитомер, нито клати обороти нито нищо, а сложи ли другия, се почват аномалиите. Това не мога да си го обесня. Маркуча ще го сменя в събота и ще пиша, какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради цепката буквално всичко се е побъркало.Смени маркуча и изтрии грешките ако има и направи пак тест на дебитометъра и лабмдата.Ще усетиш веднага да има подобрение.Надявам се да се оправи всичко,защото знам какви е мъки да те тормози нещо и да неможеш да разбереш какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако е голяма цепката на чугуна, може и да губиш налягане от там.

цепнатината не е голяма и се намира след топлата перка :

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих цепка на гофрирания маркуч, където влиза в турбото, на захващането на скобата.

 

Колега как я откри тази цепка, с оглед или с друг способ. Бях чел някъде за надуване на цялата система с въздух и ако си остане под налягане след определено време, значи няма пробиви.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, понеже реших да си върна стария дебитомер и като го свалих, реших да върна и стария н75 и то маркуча остана да се държи на турбото само. Свалих го, за да проверя турбото за луфт, понеже миналата година го рециклирах и така маркуча остана в ръцете ми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, значи тук на късмет е била работата да се намери процепа. Към другите колеги тогава да отправя въпроса как се открива такъв род процепи в съединенията без да се налага да разглобявам всичко и да ги гледам под лупа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така си го и представях. ksi1, тъй като си от Казанлък, имаш ли го този преходник и аз да направя този тест. Бира от мен разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес смених маркуча, карах 25км и вървеше ок. Буста беше м/у 0.5 и 0.6 и след 25км отново колата почна да надува до 0.3.

Изглежда има някакъв проблем със смесите, но не знам кякъв. Утре ще пробвам с друг дебитомер.

Някакви идеи.....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо че пак ти прави проблеми,но вземи сега я закачи и виж точно какви грешки и ако можеш сподели ги тук.Дори да сменяваш нещо трябва да изтриеш грешките,че те като са актуални пак няма да работи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте отново.

Развитето е следното. С колегата Младен ( turbofen86 страшен пич :D ) закачихме колата и направихме няколко кръгчета. Колата си се усещаше спъната и той забеляза че работи на богата смес. Дебитомера на 2ра до 6к оборота си даде 121гр. Решихме да разкачим буксата на дебитомера и другият проблем който имаше колата- пушеше много от ауспуха сиво изчезна. Аз смених турбо, заради този пушек а то се оказа много богата смес... Както и да е, стана ясно че дебиЛомера е за кофата.

Днес сложих поредния дебитомер, но със сигурност изправен. Пушеци няма, колата върви по-добре, но пак ми се струва маалко спъната... Бууста на 2ра е 0.4-0.5. На 3та е 0.5-0.6 с мъки. Прави ми впечатление че ако натискам постепенно газта, върви по-добре, отколкото ако я смачкам. Вече не знам, толко ли си може или има още нещо, което я спъва..

До момента е сменен, клапан за бензиновите пари, н75, турбо029, дебитомер, ламбдата е проверена и е перфектна.

Някой колега от Софето със стоковица да ги сверим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене е същото с газта. Ако я натисна до долу рязко върви по-зле отколкото ако плавно натисна педала и в един момент го смачкам. Незнам дали е нормално да е така или има някакъв бъг. И аз търся някой за сверка на мойта кошара, така, че ако намериш някой, свиркайте и на мен :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега предполагам че това е така защото, с времето ламбда сондата остарява и започва да реагира по-бавно и от там регулира бавно смесите. В началото като се смачка газта и сместа става богата и докато я регулира сондичката се кара с богата смес и не върви до като не се нормализират нещата. А като се раздава малко по малко газ и си по близо до ламбда точката и по лесно се регулират нещата. Това е лично предположение, защото и при мен е така. А да попитам това и на газ и на бензин ли го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При напълно отворена дроселова клапа ламбда сондата не участва в смесообразуването,(компа я игнорира)мотора работи с богата смес. ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ksi1, така е при напълно отворена клапа, но при постепенно отваряне (до определени обороти) още участва и ако сместа е по-богата от колкото трябва за тези ниски обороти колата не върви и до като лабдата коригира нещата колата се замисля дали да върви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дебитомера беше леко окислил. След почистване нещата са по-добре и колата дава нормални стойности. Турбото прави пикове до 0,7. Ламда сонда и т.н. всичко в ред.......но на мене ми е бавна тая кола и това си е. :D Незнам при тия като мойта с електронна газ дали не е нормално да има нещо като лаг при рязко натискане на педала.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лаг разбира се, не е като някое дърто АБК да се сяпка като докоснеш газта, а после нищо  :hilezh:  1,8Т като дадеш газ обикновено от по-ниски обороти е все едно минава през фейдър за половин секунда, на повечето коли е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в по-ниските го усещам, примерно от 2000-2200. Над 3000-3500 вече е по-добре и реагира почти мигновенно и при по-рязко настъпване на педала.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...