Jump to content

А4 В5 1,8tq - the sleeper


Recommended Posts

Един съвет, направете колата така, че да има голям диапазон от обороти, в които да се движи приятно за теб. Другото си е тотал бул шитс. 

 

Ако се видим някога и се запознаем имаш една бира за това че каза истината! Мене лично едно друго нещо ми е странно...Как се качваш на Витиня със 120-140км/ч понеже шанса там да си пред буст е огромен?

 

Сега искам да те питам по спомен на колко оборота тръгваше ТД05-цата при теб? 

 

Благодаря за вниманието! :) 

 

На автора бих казал само че ако правя нещо по колата ще е като при него, НО с климатик! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди карах фиата с такава турбина даже беше от ево6рс с титаниевите перки в комбинация с плетения колектор бая добре се получаваше

ще я сглобим така колата пък вече ако не ни хареса как е ще променим сетъпа ..тази седмица слагаме 6 степенната кутия и оправяме кабели и прочие 10806472_10204025551577317_1308794281253

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се видим някога и се запознаем имаш една бира за това че каза истината! Мене лично едно друго нещо ми е странно...Как се качваш на Витиня със 120-140км/ч понеже шанса там да си пред буст е огромен?

 

Сега искам да те питам по спомен на колко оборота тръгваше ТД05-цата при теб? 

 

Благодаря за вниманието! :)

 

На автора бих казал само че ако правя нещо по колата ще е като при него, НО с климатик! 

 

Като качваш Витиня няма проблем колата е на висока предавка под голям товар и надува без проблем съвсем малко газчица да подадеш и си тръгва, драми има само на ниските предавки до 3та!

По-голямата турбина няма начин да създаде ядове извънградско даже е по-приятно за каране от малка.

 

 

6 степенната кутия според мен е напълно ненужна и с нея няма да дойдат добре предавателните числа за 1.8Т двигател, това е последно нещо от което има нужда 1.8Т в А4 за даде 11ка, не си 500-600коня за да имаш драма със здравината на кутията.

Не знам от къде е тая заблуда и много хора с 1.8Т в Б5 тръгват да слагат 6степенна кутия, 5-тачка си е достатъчно здрава и е с перфетни предавателни числа за 1.8Т :-).

Излишнен филм с краен ефект отежняване и спъване на колата :stupid:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

избирах между валове и кутия и избрахме първо да сложим кутията за да си спестим драмите.. но явно съм сгрешил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямa дрaми с нaдувaнето нa 30-кaтa извънгрaдско. Кaто си с високa скорост, примерно 90, в моментa, в който чукнеш педaлa си отивa нa 0,5, което си е кaто столовa, aмa нa фул бууст. Дрaмaтa е летящ от 40-60 примерно... ужaс и то много голям. Сегa я покaрaх по Боянa нa цялaтa гaз. До 160 е добре, след товa все едно и идвaт още 50 коня отгоре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да питам преди да правя нещо

какво мислите за тунинг на тази турбина 2876 с ковани перки фрезовани и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 3076 се намира за 1500лв няма смисъл от тунинг на тази(понеже си мисля че можеш да и вземеш не лоша сума)! 

 

Благодаря за отговорите на питанията ми :) 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кутия мисля че става да се вземе един воден радиатор от кола автоматик и да и се свърже охлаждането.Другите ги дават на байпас с една тръбичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кутия мисля че става да се вземе един воден радиатор от кола автоматик и да и се свърже охлаждането.Другите ги дават на байпас с една тръбичка.

 

Тъй де, с теб лятото обсъждахме тези варианти... Интересно ми е в случая какво ще се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно проекта ще минава на по голям левел само се чудим да даваме ли газ с тоя сетъп или направо да разглабяме и да почваме отначало

иначе следващия сетъп ще е преминаване на по голям обем с ковани бутала .портване глава и валове .по големи дюзи .външни помпи.плетен колектор и голяма турбина за над 500++ но каква да е тя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно проекта ще минава на по голям левел само се чудим да даваме ли газ с тоя сетъп или направо да разглабяме и да почваме отначало

иначе следващия сетъп ще е преминаване на по голям обем с ковани бутала .портване глава и валове .по големи дюзи .външни помпи.плетен колектор и голяма турбина за над 500++ но каква да е тя ?

gtx 35

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на gtx30. Би трябвало да е доста по-приятна за каране, особено на 2.0 мотор :) Въпросът е дали наистина искаш да имаш драгаджийка или по-скоро кола, която да караш по-често :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да взема да покарам с тоя сетъп да видим как ще е ...двама човека се оплакват от гтх 3076 спулват на 5500 и сърджват яко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с FP 3586 HTA

Според видни тунинг хора тук е най-доброто от 35 сериите.

С оглед на турбината имам 1бар на 3900об и на малко след 4300 излитам.

2.0Т е мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и сега остава да споменеш, че е малко над 3к лв още преди да поеме към България.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее

Ти пък.....

И ти се ръсиш доволно не се прави :-)

Кефа цена няма.

След смяната на колектора и валовете,не си познах колата.

Сега въртя до 8000 и с оглед на по-ранния бууст,въпреки дизеловата кутия,скоростите се застъпват мнооого добре.....

Абе доволен съм най-накрая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...