Vankata_84 Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Един съвет, направете колата така, че да има голям диапазон от обороти, в които да се движи приятно за теб. Другото си е тотал бул шитс. Ако се видим някога и се запознаем имаш една бира за това че каза истината! Мене лично едно друго нещо ми е странно...Как се качваш на Витиня със 120-140км/ч понеже шанса там да си пред буст е огромен? Сега искам да те питам по спомен на колко оборота тръгваше ТД05-цата при теб? Благодаря за вниманието! На автора бих казал само че ако правя нещо по колата ще е като при него, НО с климатик! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 преди карах фиата с такава турбина даже беше от ево6рс с титаниевите перки в комбинация с плетения колектор бая добре се получавашеще я сглобим така колата пък вече ако не ни хареса как е ще променим сетъпа ..тази седмица слагаме 6 степенната кутия и оправяме кабели и прочие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 (Редактирано) Ако се видим някога и се запознаем имаш една бира за това че каза истината! Мене лично едно друго нещо ми е странно...Как се качваш на Витиня със 120-140км/ч понеже шанса там да си пред буст е огромен? Сега искам да те питам по спомен на колко оборота тръгваше ТД05-цата при теб? Благодаря за вниманието! На автора бих казал само че ако правя нещо по колата ще е като при него, НО с климатик! Като качваш Витиня няма проблем колата е на висока предавка под голям товар и надува без проблем съвсем малко газчица да подадеш и си тръгва, драми има само на ниските предавки до 3та!По-голямата турбина няма начин да създаде ядове извънградско даже е по-приятно за каране от малка. 6 степенната кутия според мен е напълно ненужна и с нея няма да дойдат добре предавателните числа за 1.8Т двигател, това е последно нещо от което има нужда 1.8Т в А4 за даде 11ка, не си 500-600коня за да имаш драма със здравината на кутията.Не знам от къде е тая заблуда и много хора с 1.8Т в Б5 тръгват да слагат 6степенна кутия, 5-тачка си е достатъчно здрава и е с перфетни предавателни числа за 1.8Т :-).Излишнен филм с краен ефект отежняване и спъване на колата Редактирано 1 Декември 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 избирах между валове и кутия и избрахме първо да сложим кутията за да си спестим драмите.. но явно съм сгрешил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Нямa дрaми с нaдувaнето нa 30-кaтa извънгрaдско. Кaто си с високa скорост, примерно 90, в моментa, в който чукнеш педaлa си отивa нa 0,5, което си е кaто столовa, aмa нa фул бууст. Дрaмaтa е летящ от 40-60 примерно... ужaс и то много голям. Сегa я покaрaх по Боянa нa цялaтa гaз. До 160 е добре, след товa все едно и идвaт още 50 коня отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 само да питам преди да правя нещокакво мислите за тунинг на тази турбина 2876 с ковани перки фрезовани и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 (Редактирано) Ако 3076 се намира за 1500лв няма смисъл от тунинг на тази(понеже си мисля че можеш да и вземеш не лоша сума)! Благодаря за отговорите на питанията ми Редактирано 2 Декември 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 3 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) ... Какво сте решили да правите с охлаждането на кутията? Редактирано 3 Декември 2014 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Тая кутия мисля че става да се вземе един воден радиатор от кола автоматик и да и се свърже охлаждането.Другите ги дават на байпас с една тръбичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Тая кутия мисля че става да се вземе един воден радиатор от кола автоматик и да и се свърже охлаждането.Другите ги дават на байпас с една тръбичка. Тъй де, с теб лятото обсъждахме тези варианти... Интересно ми е в случая какво ще се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 4 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 мислим да не го ползваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 мислим да не го ползваме т.е. байпас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 За 11-сек ми се види малка тая турбинка,особенно в тежко купе като това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 явно проекта ще минава на по голям левел само се чудим да даваме ли газ с тоя сетъп или направо да разглабяме и да почваме отначалоиначе следващия сетъп ще е преминаване на по голям обем с ковани бутала .портване глава и валове .по големи дюзи .външни помпи.плетен колектор и голяма турбина за над 500++ но каква да е тя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bisan Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 явно проекта ще минава на по голям левел само се чудим да даваме ли газ с тоя сетъп или направо да разглабяме и да почваме отначалоиначе следващия сетъп ще е преминаване на по голям обем с ковани бутала .портване глава и валове .по големи дюзи .външни помпи.плетен колектор и голяма турбина за над 500++ но каква да е тя ?gtx 35 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Аз бих заложил на gtx30. Би трябвало да е доста по-приятна за каране, особено на 2.0 мотор Въпросът е дали наистина искаш да имаш драгаджийка или по-скоро кола, която да караш по-често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 да взема да покарам с тоя сетъп да видим как ще е ...двама човека се оплакват от гтх 3076 спулват на 5500 и сърджват яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Моята архаична 3076 пълни 1.78 налягане по-рано май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bisan Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 аз карам с holset hy35 и имам пълен буст на 4900 мотора е 1,8т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 9 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 избора може би ще е междуefr 7064 vs Garrett GT3582R 0,73 ar vs gtx3076r .64 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 От тия най-адекватна по мое му е EFR 7163 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Аз съм с FP 3586 HTAСпоред видни тунинг хора тук е най-доброто от 35 сериите.С оглед на турбината имам 1бар на 3900об и на малко след 4300 излитам.2.0Т е мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 (Редактирано) Да и сега остава да споменеш, че е малко над 3к лв още преди да поеме към България. Редактирано 10 Декември 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 ЕееееТи пък.....И ти се ръсиш доволно не се прави :-)Кефа цена няма.След смяната на колектора и валовете,не си познах колата.Сега въртя до 8000 и с оглед на по-ранния бууст,въпреки дизеловата кутия,скоростите се застъпват мнооого добре.....Абе доволен съм най-накрая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване