kpematop Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Ето ви инфо за ДПФ-а как се разбира дали е затапен или неhttp://www.stemei.de/pages/coding/zusatzinfos/audi-tdi-motoren-russpartikelfilter-beladung-anzeigen.php Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 4 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 Преди две седмици махнах моя, по съвет на майстора който ми я поддържа, ( светеше лампата на таблото за ПДФ ).Разлика във вървенето преди и след махането няма. Единствено ауспусите ми почерняха. Направи някаква промяна в софтуера, която ми струва 450 лв, но не лично той а дистанционно, някакви момчета от Пловдим ми каза, че правят тази манипулация а той работи с тях. Имам му доверие и не го разпитвах повече. В момента колата си върви идеално 3.0 тди 4ф. Дали това влияе на разхода, не знам. При последно зареждане сложих 70 литра при изминати 660 от които 330 градско, даде 10.6/100км което е ОК ... предполагам! Казами, че когато филтъра е запушен трябва или да се смени или да се премахне защото с времето прецаквал двигателя. Искаш да кажеш, че са ти махнали дпф-а, сложили са тръба и си платил 450 лв., а за ДПФ-а не си взел един лев?>Сменяй го тоя майстор, който те ДОИ от осем години! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 12 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 На моята 2.0ТДИ Мултитроник много често светва ДПФ и като включа на Спортен режим и покарам 10-15 мин и изгасва. Чудя се проблема дали не е в дюзите стойностите не ги помня вече колко бяха, но не бяха добри, а и ми гори доста колата. Как мога да ги оправя тези дюзи дали има ли някакво калибриране. Някой ако помогне ще се радвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Трябва да ме навестиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Здравейте колеги,имам въпроси относно статуса на DPF-а на моята колица.1. Смятате ли че стойностите от 104 група са нормални за кола на 165000км.?2. На група 105 какво би трябвало да значи тази последна стойност 67.5l ? Няма нищо за 105 група в label файловете (поне тези които имам). Благодаря предварително за коментарите.А тази стойност 910 в таблицата какво е - километри от последна регенерация или нещо друго? И има ли как да се разбере дали последната регенерация е била активна или пасивна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 (Редактирано) Да колега, километрите от последната регенерация. Със сигурност е била пасивна (по време на движение по магистрала продължително време). Не знам обаче дали някъде има индикация за типа. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Издирвам инфо по въпроса, но не мога да намеря достоверно такова. Според един приятел над 45% светва жълтата лампа и тогава като я изкараш извън града и я настъпиш, пуска активна почти веднага.И пак според него - лятото почти няма как да го затлачиш.Днес го гледаха моя - 560 км от последната, но не ми хрумна да снимам екрана и накрая ще си взема един тъп кабел и аз от тия пичове от скл666.Обясниха ми, че филтъра ми е без абсолютно никакви проблеми, всъщност тя лампата последните 40 000 км не е светвала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Лек ъпдейт, след като успях да си взема кабела от склад66. Последната регенерация е билана скорошно извънградско...Ама не съм я напъвал колата, в интерес на истината...Как ви се вижда, първата стойност е добра мисля, а другите две за какво са? Редактирано 21 Юли 2015 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Дай дюзите да видим 72-77 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Ауу, не ми се излиза пак в жегата, а и ако кажеш точно откъде, ще постна после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Engine -> meassuring blocks -> 72,73,74 и 75,76,77 и направи по един скрийшот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Да, бях го намерил преди...но не бях сигурен, че е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 На първи и четвърти резултатите са малко по-кофти, но е карана последно градско само около 50 км.Може някаква добавка да им сложа, стига някой да е наясно каква да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Добре са, твойте дюзи са рециклирани, спокойно Като я газиш може да хвърля сажда и да ти цапа ДПФ-а, това е специалитет на маднесите. Редактирано 21 Юли 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 В какъв диапазон са допустимите стойности? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=130415&p=1915486 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Над 15 ash за мене DPF-а е позатлачен и души колата много... Над 15 или над 0.15 или и на друго място може да се гледа?Че при него е 0.28, при мен 0.51, а чета на доста места пишат, че го мерят в ml и даже така го виждам на постскрийнове.А ти говориш за 15 ash, ама къде гледано и как мерено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 15, пепелта в кво я мериш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Ами тук гледам, че я мерят в милилитри.И пак не каза - нивата при мен и колегата ниски ли са или високи на тоя ash. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 За мен е висок, но ти си знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 На всеки канал има по 3 прозорчета (pressure 1, pressure 2, pressure 3), кое точно трябва да се гледа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Те са 300,600 и 900 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 като гледам първата клетка е с най-лоши стойности. Явно на това налягане най-добре си личи. Благодаря на колегите за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Добре са, твойте дюзи са рециклирани, спокойно ....Декември месец ще станат на две години. Рециклажа май ще се окаже по-успешен от новите дюзи. А Стефчо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Да ве... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts