audi6644 Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 (Редактирано) Днес след упгрейдването на софтуера на таблото и скоростната кутия на моя 4ф, при КРЕМАТОР реших да си спра и вихровите клапи. Бях изненадан от резултата скоростната кутия спря преритването между първа и втора скорост. Двигателя работи по тихо и разхода на колата (според мен ) падна с 1-2л/100 градско. Извънградско още не съм я карал.... Много съм доволенИ аз се нареждам на опашката със спрените клапи. Въпреки новите лостчета и т.н. се изкефих макс на по-добрата динамика в ниските, по-ниския разход и най-важното: вече няма помен от миризмата на празен ход!!Който е пропуснал да побърза, няма да съжалява! Редактирано 2 Август 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 8 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 А аз трябва да ходя при kpematop след месец за премахване на ДПФ,ЕГР off, коригиране на дюзи, флашване на кутията и като цяло да се прегледа колата за проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 И аз минах през krematop за спиране на клапите и регулиране на чипа ми и сега колата е по динамична и разхода падна още препорачвам !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 (Редактирано) Срам ме е да си призная, за десетината софта които правихме със Стефан, голям тормоз му упражних за тази год. време Лично мнение-от първия или втори път няма как да се получи. Колите са доста различни от към състояние, пробег и разбира се изисквания на собствениците. Все пак това ми е поредното пипано Ауди с турбо и знам какво искам....Важното е, че вече колата ме кефи-плавна динамика по целия оборотен диапазон и при спокойно каране даже се отплаща с икономия под заводските показатели А с тези клапи е голяма магия-сега в ниските опъва здраво и няма абсолютно никакъв лаг Вярно доста я окастрихме от към агрегати-ДПФ, КАТ, ЕГР, фихрови клапи, но сега няма и помен от оНзи "СПРЕЛЯК" дето бях купил преди 14-месеца.30х.км. и колата ОЩЕ няма ядове, дори падна на три пъти до Гръцко на 6.0/100км. Това го споделям за тези, които се колебаят- кое, защо и как Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Това 6 на колонка ли е?Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 (Редактирано) Да 6,1/100км., ако може да се вярва на това което сипват на колонката. Замерено три пъти за по близо 1000км.пробег. Това е спокойно каране по ограничения с клима. В петък ще направя един по нашите пътища и ще споделя за ефекта от спирането на клапите. В града е -0,5л./100км. при мен. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 (Редактирано) Намирам леко противоречие на поставените агрегати от Ауди с цел екология. Вихровите клапи и егр-а са за да намалят вредните емисий нали така?Това означава, че използвайки ги колите би трябвало да изгарят по добре горивото. 1лт гориво прави еди колко си гр изгорели газове при изгаряне с Х кислород. Махайки клапите и егр-а ние добавяме повече кислород, т.е подобряваме изгарянето. Отделно изгореното гориво за единица време при еднакви други условия е по-малко отколкото когато егр и клапи бачкат. Щом изгореното гориво е по-малко и е изгоряло с повече кислород аджеба саждите и останалите вредни емисий не са ли по-малко? Редактирано 12 Август 2015 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Не, защото няма вторична обработка и си излизат директно. Но това може би е вярно, ако сравняваш какво излиза от цилиндъра.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Мойта кола лудна като оправих турбопътищата.Тия дни ще завъртя едни 1000км и ще споделя после реакния ефект от разкарването на ДПФ и Катализатора.Намирам леко противоречие на поставените агрегати от Ауди с цел екология. Вихровите клапи и егр-а са за да намалят вредните емисий нали така?Това означава, че използвайки ги колите би трябвало да изгарят по добре горивото.1лт гориво прави еди колко си гр изгорели газове при изгаряне с Х кислород. Махайки клапите и егр-а ние добавяме повече кислород, т.е подобряваме изгарянето. Отделно изгореното гориво за единица време при еднакви други условия е по-малко отколкото когато егр и клапи бачкат. Щом изгореното гориво е по-малко и е изгоряло с повече кислород аджеба саждите и останалите вредни емисий не са ли по-малко?Тоше,прав си според мен.Въпреки,че е на 1.9 АФН мотор един приятел ходи да му мерят вредните емисии,после направи генерация,разкара егр и катализатора,чипна я,после пак отиде и колата показа по-ниски стойности на вредни емисии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Не, защото няма вторична обработка и си излизат директно. Но това може би е вярно, ако сравняваш какво излиза от цилиндъра.Sent from my HTC One X using TapatalkВторичната обработка е само на празен ход и при малък лоад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Намирам леко противоречие на поставените агрегати от Ауди с цел екология. Вихровите клапи и егр-а са за да намалят вредните емисий нали така?Това означава, че използвайки ги колите би трябвало да изгарят по добре горивото. 1лт гориво прави еди колко си гр изгорели газове при изгаряне с Х кислород. Махайки клапите и егр-а ние добавяме повече кислород, т.е подобряваме изгарянето. Отделно изгореното гориво за единица време при еднакви други условия е по-малко отколкото когато егр и клапи бачкат. Щом изгореното гориво е по-малко и е изгоряло с повече кислород аджеба саждите и останалите вредни емисий не са ли по-малко?Саждите са по-малко, но азотните окиси се повишават. Моята логика е, че понеже по това време улавянето на сажди с DPF е било по-добро от способността за неутрализиране на азотни окиси(в днешно време за това се грижи AdBlue и съпровождащатата го система), производителите са намаляли отделянето на азотни окиси чрез начина на изгаряне като са повишавали въглеродните отпадъци в процеса и след това са ги улавяли и изгаряли с DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Имах предвид кат + дпфSent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Не говоря за катализатори и дпф-и, за тях нямам колебания. Визирах само вихровите клапи и егр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Всичко е навързано. В общия случай при повече кислород имаш повече азотни окиси и по-малко сажди, а при по-малко (с ЕГР и вихрови клапи) имаш повече сажди и по-малко азотни окиси. Със сигурност има и други вещества, но тези са главните обекти на еконормите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Ясно, намалят азотните окиси, а саждите ги обират в екзауста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Да, със сигурност са ги сметнали като система. Неслучайно ЕГР не може да се спре като има ДПФ.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Значи с тези манипулации махаме саждите, а вдигаме азотните окиси. Намаляме обаче изразходеното гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Може без ЕГР с ДПФ... Може без ЕГР с ДПФ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Аз сажди нямам, за азот не мога да кажа.. ама баба е сток без дпф, там сметката е друга.Sent from my HTC One X using TapatalkЕ ти преди казваше, че не може. Пробвано ли е вече?Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 В случая не говорим за видими сажди Между другото на мен винаги ми е било интересно, освен това че колата става по-пъргава и съответно крака олеква и това че се премахва пост-инжекция и регенерация на дпф, има ли нещо друго, което сваля разхода. Имам предвид същинския разход, който реално извършва работа, а не някакви "обслужващи"функции? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Аз също намирам огромна разлика между колата, която купих преди 8 месеца и колата сега.Бях удивен как кола 240 коня може да е толкова тромава на ниски предавки и при тръгване.След махане на ДПФ, катализатор и спиране на ЕГР, сега колата не дава да и пипнеш газта- направо подскачаЗа разхода да не говорим-в началото градско под 14 не падаше, сега спокойно си правя 10-11/100Предстои и спиране на вихровите клапи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 (Редактирано) Много ми хареса дебата и най-вече тезата на "baba"-та, която се припокрива с моето обяснение за ситуацията!Дано се запази добрия дух и дебатите на грамотни участници, за да бъде той полезен на повече фенове на любимата марка Редактирано 13 Август 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Да 6,1/100км., Цитиране на предходно мнение!Днеска обадих 6.9 за 300+ км и средна скорост 134км/чКак да не е доволен човек Утре имам смесено грацко,селско и извън,като мисля да карам по знаците и ще доложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Значи моето 5.9 на колонка не било чак толкоз извънземно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 София - Каламици - София с двама души, пълен багажник и климатика на 21 перманентно ми даде 5.7 разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts