zili Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Някой пробвал ли е да направи най-важното нещо от обслужването на газовия инжекцион - след почистването да си калибрира дюзите? Голямо количество глупости изписани във форума, а за нещо важно, почти нищо! Ако някой го е правил все пак, да сподели опит тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Всеки който почиства инжектори би трябвало да прави калибрация. Извършва се с индикаторен часовник. Отнема около 20 мин. Какво по-точно те интересува по темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 (Редактирано) Интересно е да се знае обаче, какво трябва да е разстоянието на отваряне за различните марки инжектори. Ако някои е запознат с конкретни стойности нека да сподели. Редактирано 13 Ноември 2014 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Рейл идва фабрично калибриран на 0.6 мм. В спецификациите на всяка рейка има описано фабрично заложения ход на буталцето. Мембранните рейки мисля, че не се калибрират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Аз четох някъде 0.45 мм., явно са различни.Ако някой има инфо да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Пробвал съм ги от 0.4 до 0.6мм. За мен най-добре работят на 0.5, аз на всяка смяна на филтри почиствам и калибрирам задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 (Редактирано) Така и трябва. А има ли някъде инфо за тези размери/ходове? Редактирано 14 Ноември 2014 от zili Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 аз на всяка смяна на филтри почиствам и калибрирам задължително.Тази смяна на колко км я правиш? При първото измерване преди да настроиш има ли големи отклонения от предишната настройка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 10-12 хиляди км, когато ми остане време. Всеки път е различно. Случвало се е и да няма отклонения. Дори и да е имало отклонение не е било повече от +- 0.1 на цилиндър. Аз съм с рейка Рейл Апач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 При липса на стенд за калибриране, в краен случай може да се ползва шублер за операцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 Аз не мисля, че със шублер може да постигне нужната точност на клибрирането. Стенда, като го гледам по клиповете е елементарен, но дори и без него настройката може да се направи, но с индикаторен часовник и импровизирано фиксиране на часовника спрямо инжектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 За шублера забравете, няма как да помогне, истината е в микромерния часовник, някаква съвсем простичка установка може да свърши работа, аз настройвам на 0.50, това е доказано най-правилното разстояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 Това за всякакви инжектори ли важи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Аз захранвам бобината на инжектора последователно през бутон и луничка 35W на 12V от акумулатора с помпща на щипки.Направил съм си две втулки за индикаторен часовник (една с резба за VALTEK, една с резба за RAIL) и допълнително укрепвам стеблото на часовника към втулката с PVC лента. Пробвал съм ход 0,4 и 0,6 - за сметка на отворите на дюзите разбира се, и не виждам особенна разлика. Може би малките разстояния са оправдани при гонене на по-голяма бързина. Но и според мен оптималния вариант е 0,5мм. Преди да калибрирам затоплям рейката до 40....50 градуса. Незнам дали има особен ефект, но предполагам има разлика за гумените О-пръстени деформацията при 15...20гр. и 40...50гр. До колкото знам, преди Valteka бяха завоски на 0,4мм, а RAIL на 0,6мм., немога да си обясня тази разлика след като са конструктивно подобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Различно тегло на подвижната част е достатъчна причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 еднакви са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Ако не е проблем да пусна направо линк към фотоотчета в Рено форума, който лично съм публикувал по въпроса: Фотоотчет: Профилактика на бутални газови инжектори RailАко е проблем, предварително се извинявам, нека модераторите да изтрият този пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) Колеги някой пробвал ли е да калибрира рейка RAIL NOUMEA (като на снимката) с уреда по горе във видеото. Ако да, то махат ли се от рейката и една по една дюзите и се калибрират или закачени 4-те заедно като нормална рейка както е във видеото. Мерси предварително Редактирано 30 Май 2015 от bat'joro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Както ти е удобно. Трябва обаче да имаш специален преход за тази рейка.Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Мисълта ми е, че ще се калибрира на машина като във видеото по горе в отговор 3 на темата, там виждам че щуцерите са махнати дето влиза иглата на индикаторния часовник. Щуцера на noumea-та също ще се махне. Иначе за преход мисля че ще трябва ако се нанизва директно индикаторен часовник за да може да се застопори хубаво но тук е друго. Питам защото ходих при един майстор с такава машинка и каза че може и да не стане и да мина другата седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 27 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Потърси си друг майстор, тоя е лабав, калибровката е работа точно за една минута без да бързаш, да те връща за другата седмица, все едно ще изливате бетонна плоча ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 27 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Иска ми се да видя как точно става калибровката за една минута. Може ли да пуснеш клипче, или някаква демонстрация да направиш?Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Как е по-правилно да се калибрира рейката веднага след работа на двигателя когато рейката е гореща или при студена рейка? Защото калибрирам горещата рейка и когато изстине и е студена и проверя пак с индикаторния часовник показва различни числа от предишните къде в плюс къде в минус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Колко големи са разликите? Не сали всички разлики в една посока при топли спрямо студени? Според мен ако са в рамките на +-0.02...0.03мм не е чак толкова фатално. Иначе принципно ако има значение, би следвало да е по-важно да са еднакви разстоянията при загряла рейка, тоест при работна температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Точно това е, че разликите са в плюс и минус, ако бяха само в + или само - няма проблем, но те са по 0,03-4 в + и - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване