Jump to content

Качване на обороти - A3 8P 2.0 TDI (BKD)


grande_boy

Recommended Posts

Здравейте,

имам следният не знам дали е проблем или не.Колата ми вдига сама обороти от 900 на 1000 ,прави го най-вече когато е студена,държи ги точно 1000 и не играят и тн ,като позагрее или тръгна покарам малко след това си падат на 900, но след 3-5 сек пак качва на 1000 и така докато вдигне 90градуса.Прави го понякога ,но рядко и когато е загряла.Предишният собственик ми каза,че е ходил на майстори и са му казали ,че е възможно пс-то на колата да е така ,за да загрявала по-бързо(като смукач) ама....

Ауди А3 2.0тди 140кс

Редактирано от grande_boy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нормално е след студен старт да държи оборотите по-високи и плавно да ги смъква (автоматичен смукач), но не и след като вече си я подкарал и е загряла малко. 

И все пак за каква кола става дума, какъв двигател, има ли DPF....!?

Звучи ми като регенерация на DPF ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF не слагаха ли на 170 к.с.

На мен ми звучи като кофти акумолатор/алтернатор/маси. Колата да си вдига оборотите за да покачи амперите от алтернатора. Baha не бе ли имал този проблем и се оказал от тоците?



След всички обяснения и описани проблеми Мишо реши проблема, а той беше... масата! В какви филми ложе да те вкара лоша маса. Бъркаше Central Electric Block- а и за това вдигаше и обороти. Вече масЪта е двойно подсигурена, няма вдигане на обороти, зареждането е ок и стартера върти както никога до сега.

 

А това е темата: Проблем със зареждане на акумулатора 2.0tdi BKD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам това и ми казаха ,че е нормално да е така при студена кола и най-вече навън като е под 5 градуса

Редактирано от tony.daskalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти и леко упътване(аз поне така го замерих). 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=163061&p=2335324

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите и в най- големите студове след студен старт не минават чертата на 1000 об/ мин докато вдигне дадени стойности. При описания проблем- непостоянно и временно вдигане до 1000 об/ мин говори, че нямаш хубаво зареждане/ загуба на ток. Най- лесно проверяваш изходящия ток от алтернатора. Ако там показва около 14.0 при пуснати консуматори (фарове, халогени, парно, реотани) при работа на място, значи алтернатора ти е наред. След това замерваш какво стига при акумулатора. Ако е под 13.7 при същите условия, значи се губи някъде ток. Решението е дублаж на масите, може и на плюса. Но ако отидеш при не когото трябва, ще ти смени алтернатор, бушонно табло пък и ECU- то сигурно  :hilezh:

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да цитирам пост на друг колега, който имаше същия проблем:

Оправянето на този проблем при мен тотално промени работата на колата. .................................................................................................... ;) Съветвам ви всички да си проверявате това..иначе си нямате и идея в какви филми може да се вкарате J

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър майстор освен Мишо от Горубляне можете ли да препоръчате ,че той  е мн зает и трудно може да се дореди човек там?че и аз го имам същият проблем

благодаря предшарително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята прави същото. Правиха ми масите, обаче сега ще купя акумулатор, тъй като е на около 6+години и сега след дълъг престой, като е студено не може даже да пусне подгревните свещи, също така не пуска подгрева на седалките и реотаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай една Варта или Бош поне за следващите 5- 6 години! Аз съм с Varta Silver Dynamic 77Ah с новите Power Frame пити вътре. Дават ги ново поколение, доста издържливи решетки. Влиза точно в кутията. Хубаво е като го вземеш да го сложиш на зарядното за няколко часа, нищо, че е фабрично зареден!

 

http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/293/3/8/varta_powerframe_by_gk6789-d314uhc.png

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също прави нещо странно. Бензин е 1.6 FSI, но все пак... Почти винаги, има изключения, паля на студено и държи на 1200 около 10 секунти (когато е доста студено като сега, и повече време). После пада на околло 800 и така държи постоянно. Като цяло загрява доста бавно, да не кажа адски бавно. Лятото много рядско след палене държи високи обороти. Почти веднага падат на нормалните. И тогава загрява бавно. Знам от полото на майка ми, че автоматичния смукач държи доста време, и постепено падат оборотите обратнопропорционално на градусите. Дали нещо ми е повреден смукача или си е нормално? На компа няма никакви грешки.

Нормално ли е да загрява много бавно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензин не е. Зависи какво имаш предвид под "много бавно" все пак. Погледни последните 1-2 страници от тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми имам предвид, че за 10 километра градско не може да вдигне 90 градуса. На место загрева до 90 за 25 минути и отгоре. Това е сега при около 5-6 градуса навън. Смукача пре притеснява повече.

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...................................................................................................................................., че автоматичния смукач държи доста време, и постепено падат оборотите обратнопропорционално на градусите. Дали нещо ми е повреден смукача или си е нормално? На компа няма никакви грешки.

 

Пиле, автоматичния смукач ти е едно стъпково моторче. Когато си заминава, прави мизерии през зимата. Моето (на Пежото ми 1.1i) от две години го карам на изкуствено дишане  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh: . Просто не ми се дават 60 лева за кола 93-та год. Иначе, от студа започва да се движи трудно. Аз при мен го проверявам колко е зле, като изфорсирам двигателя. Ако оборотите паднат бързо надолу и под нормалните, и после леко се покачат до нормалното, значи пак е за пръскане с WD  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:. Но тази зима няма да е то. Само да оправя на жената Audi-то и го махам, че WD-то вече не помага и като спра на едно място, отзад миреше на суров бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до майстор и ми показа на диагностика ,че темп на нафтата е 70 градуса ,а трябвало да е 40,оказа се че е датчика за темп на горивото,като го откачихме  и си показа 46 (колкото трябва да е ).Въпросният датчик бърка пс-то и за това вдига обороти,поръчахме до (56лв оригинален) ,утре или други ден го слагам и ще ви кажа има ли резултат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........................,като го откачихме  и си показа 46 (колкото трябва да е ).

Как откачен датчик е показал температура 46??? Нещо не схванах, сори. След като откачихте датчика, как видяхте температурата на горивото? Питам, защото и при мен темр. на нафтата винаги е вървяла около работната температура на двигателя и винаги съм считал това за нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на PS ми закачи колата и показваше 46градуса и ми каза,че толкова е нормално да е,казах му това за масата ,но ми каза ,че това били глупости и тн ...не разбирам мн мн от коли пък от тоци грам и за това споделям тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е: при откачен датчик G81, как PC-то отчете 46 градуса. От къде взе тази информация???

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам честно казано :) както казах не съм мн вещ в тези неща .Човека ми показа първо данните 67 градуса толкова показваше и на темп на антифриза ,после погледна откачи датчика  и вика ела виж сега ще показва сигурно около 40-45 градуса и наистина беше така :)вика ето това е проблема в датчика ти бърка данните и за това вдига обороти понеже обърква пс-то на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...................................................................................,казах му това за масата ,но ми каза ,че това били глупости и тн ..........................................

ОК, той е "майстора".

 

Само още един въпрос. Колата на място ли работеше, когато гледахте температурата или в движение четохте живи данни. Питам, защото охладителя на горивото е въздушен. Намира се под колата и при движение, горивото което циркулира през охладителя се охлажда. Системата е много подобна на охлаждането на двигателя, но тук "термостата" на охладителя отваря на около 40 градуса. 

Мое мнение, не го натрапвам на никого: Когато колата работи на място, нормално е горивото да не може да се охлажда, тъй като охладителя не се обдухва от въздушен поток (той няма вентилатор, както водния радиатор). Примерно, при кола на която не и работи вентилатора, ако я оставиш да работи на място (без да има въздушна струя, която да обдухва радиатора), големия кръг ще отвори , но след време двигателя ще прегрее. Те е ли подобна логиката пи за горивото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................................................................................Човека ми показа първо данните 67 градуса толкова показваше и на темп на антифриза ,после погледна откачи датчика  и вика ела виж сега ще показва сигурно около 40-45 градуса и наистина беше така :)вика ето това е проблема в датчика ти бърка данните и за това вдига обороти понеже обърква пс-то на колата

 

Извинявай ако ставам досаден. Но съм любопитен. Това са данни от мойта кола, снемани лятото и оставена да загрее на място. Канал 07 - поле 1 е темп. на нафтата, а поле 4 е темп. на антифриза. ОК. Когато откачи датчика, в кое поле видя да пише 46  - на горивото или на антифриза.

Engine_03.png

 

Само да уточня, че аз нямам грам притрисане на място, а темп. на горивото ми е доста над 46 градуса.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на PS ми закачи колата и показваше 46градуса и ми каза,че толкова е нормално да е,казах му това за масата ,но ми каза ,че това били глупости и тн ...не разбирам мн мн от коли пък от тоци грам и за това споделям тук

 

При кой си отишъл, някой от тия дето ти казах? Горе имаш и скрийншот с реална стойност на температурата, какви са тия 45 градуса. Или в главата са му всички фабрично зададени стойности на температурите?!?!? И му кажи на "майстора" щом казва, че масите са глупости, да си принтира фалшив сертификат на пейнт и да си го скъса след това. А това, че след смяна на датчика 99.9% проблема ще остане, мисля че е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж сега аз наистина не разбирам :)за това питам и споделям какво са ми казали,ами да baha този който ми го каза ти е,като му казах това за масата което ти ми каза,започна това са пълни глупости и тн и понеже си неразбирам и стоя и гледам "умно".

Закачихме е на място ,а не в движение.Писна ми от майстори честно

Ако е от датчика има проблем и не отчита правилно и тн  това не би ли трябвало да го покаже на диагностиката като грешка?

Редактирано от grande_boy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...