Jump to content

Качване на обороти - A3 8P 2.0 TDI (BKD)


grande_boy

Recommended Posts

За buzzi ли става въпрос? С уважение към работата му по доста детайли по колите, но не може да се изкаже по тоя начин за масите ако си бил при него. То е повече от логично, че недостатъчно зареждане бърка Central Electric модула. Да не говорим, колко нагледни примера има. Направи ли замерване на изходящ ток при алтернатора и при акумулатора. Това е първото, което трябва да се направи, за да знаеш дали да се ровиш в тази част! От грешни показания на дебитомер е обяснимо, но тук дори температурата не звучи да е с грешна стойност.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами да за buzzi става на въпрос ,без да искам да му правя лоша реклама и тн 

Честно казано питах го и отг беше "Аз личният си лекар не го питам защо това и онова"

Не направи замерване ,каза няма "кво да меря и гледам това с масата е пълна глупост":)Няма да го сменям тогава този датчик преди да съм потърсил мнение на др авто електричар,все пак е 60лв не 6лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме хокайте ,още не е решено нищо,няма да се сменя сензор ,лошото е че колата си държаше обороти и изобщо не даваше признаци за промяна ,после малко повече ми дойде лудницата .Това което не пише колегата е че  намерих за 10 мин беше разкачен наполовина  въздушен маркуч след дебитомера и извадено разтоварващото  маркуче преди дебитомера,ако при мърдането на мотора се е движил въздуховода то дебитомера е давал различни стойности и може да е шашкал компа, на бързо сканиране през кан нищо не мернах по другите модули затова и отхвърлих възможността за  токове,колегата седеше до мен,нищо не е правено без да знае.Точно днес се тормозих с едно тресене ама мн гадно на една помпа дюза,след отхвърляне на почти всичко, мернах  стойност от 90 .4  С на fuel senzora ,разкачих го и колата се успа.по дефолт компа разчита 40 гр. Вероятно сензора увеличава мн бързо  температурата преди сензора на мотора и го бърка .В момента момчето е с откачена букса ,компа е набил грешката ,проверих ,нищо не свети,всички маркучи са закачени и ако не се появи тресенето остава само да се закачи сензора.

на първо четене е това.Никой да не се чувства обиден,през интернет всичко е правилно докато не се намери проблема.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,не отричам ,за откритите други проблеми и за това и казах,че не искам да излиза все едно ти правя анти-реклама и тн ,споделих мнението по -скоро като за намерено решение все пак форума е не само за споделяне на проблеми ами и за това как са отстранени .При откачен датчик пак си вдигна на 1000 като е студена и при пуснато ЕКО и за това и го закачих пак.Иначе да ,не бях забелязал разкаченият въздуховод(въпреки ,че имам навика доста често да си проверявам маслото и антифриза и го дигам тоз капак ама...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, ако си близо до Изток ела да ти замеря тоците. Аз късно си лягам, а и жената днес е командировка. Поне ще знаеш как са!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно по горния ми пост,само да вметна ,колегата с проблема с тресенето на мотора,при който мотора се успокои след откачането на fuel temp senzor,преди малко говорихме,разглобил да изчисти масла около въздуховода около капака на клапаните и след като махнал пластмасовата тръба мернал черен скоч при снопа с кабели в който влиза въпросния кабел.При размотаването по навътре се оказали протрити три  окислени кабела ,почистил ,изолирал ,запалил ,повозил се ,няма и помен от притрисане.Случки всякакви по колите ни.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замерването през ваг е направено14.15 волта на празен ход,помня цифри,може да се сложи скрииншот утре, което на мултицет обикновено е повече измерено на клемите.

При липса на какъвто и да е повод за притеснение от към токове затова и повече не съм ги гледал,пусках компресор на климатик,нищо не помръдна като обороти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при BUZZI пак и човека си е прав ,нямам проблем в тоците,масите и тн

Някъде другаде е проблема,има едно странно свистене все едно е от шума  на "спадаща гума" се чува от около двигателя някъде,поизпушва повече отколко трябва при подаване на газ и понякога вдига оборотите и като е загряла...

Преди около седмица чистих с машина радиатора на парното и в сервиза като запалиха колата и ми казаха ,че според тях от газовете мн им миришело на нафта и ,че според тях имам проблем с дюзите(някоя за смяна или за чистене всичките)Чудя се дали да не ги почистя с ултразвук или първо да пробвам както коректно ме посъветва bUZZI да пробвам с добавка първо,че като гледам почистването не е толкова евтино

Редактирано от grande_boy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем?Забелязах ,че като вдигне обороти и винаги се чува този шум (съскане все едно се спада гума)

Да вкарва въздух от някъде?знам ли ?някой някакви предположения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И все пак, кой го установи. Доколкото си спомням: 

 

замерването през ваг е направено14.15 волта на празен ход,помня цифри,може да се сложи скрииншот утре, което на мултицет обикновено е повече измерено на клемите.
При липса на какъвто и да е повод за притеснение от към токове затова и повече не съм ги гледал,пусках компресор на климатик,нищо не помръдна като обороти

 

А иначе аз още от начало бях убеден в това!!! Е, ако ги бе измерил още в началото (01 Dec 2014), можеше да си спестиш 2 седмици и половина търсене на проблема.

DPF не слагаха ли на 170 к.с.

На мен ми звучи като кофти акумолатор/алтернатор/маси. Колата да си вдига оборотите за да покачи амперите от алтернатора. Baha не бе ли имал този проблем и се оказал от тоците?



 

А това е темата: Проблем със зареждане на акумулатора 2.0tdi BKD

 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак се оказа от масите,нужен е дублаж на 4 места :)

 

Евала! 16 квадрата ли сложихте? Закачихте ли я за грешки? Има ли нещо друго? Стартера как върти след дублажа? А къде 4 места, аз помня 3- купе, скорости, плюс при клемите/ блока. Коя е 4- тата, от алтернатора изходящия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-вероятно от болта на алтернатора му е четвъртата. Аз поне от там си я пуснах при мен, та до блока с бушоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми днес  бях при Мишо от Герман ,за да установи проблема(нямаше материалите в наличност ,за да го отстрани на момента),разбрахме се за Петък,но измери ,погледна всичко и ми каза ,че 100 процента е от това,дава отклонение голямо някакво ,стойностите пак бяха близки доколкото помня като тези които замерихме 1-ят път при друг майстор но ,проблема е в това отклонение което дава, а не трябва да е така(не ги разбирам много много)Каза ,че трябва на 4 места да се направи дублаж и колата ще заспи,16 квадрата ще използва.Като го направим ще потвърдя и резултата вече!Мерси на baha за насоките за майстор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак, кой го установи. Доколкото си спомням: 

 

 

А иначе аз още от начало бях убеден в това!!! Е, ако ги бе измерил още в началото (01 Dec 2014), можеше да си спестиш 2 седмици и половина търсене на проблема.

Ами знам ,но Мишо чак сега се освободи ,а при друг не исках да ходя,за да няма пак гадаене и тн ,много е дразнещо това като проблем и нямам търпение да се оправи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера при bsdnikolov обсъждаха, че може да се пусне маса и до самия стартер.

Както и ще направя. Мерси че ме подсети. Съвсем бях забравил за шпилката на стартера. Утре ще скоча до Ташев да купя още 16 кв. кабел и няколко медни кабелни обувки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо! Мишо си е в час! В петък му кажи да закачи след дублажа и разгледайте къде какво ще излезе. А към стартера може да се пусне, макар че вече отиваме към крайно превантивни мерки.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................................................... А към стартера може да се пусне, макар че вече отиваме към крайно превантивни мерки.  :zustimm:

 

Както казва Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече".

В никакъв случай няма да навреди, напротив. Така че едни още 2 лева инвестирани в кабел и кабелни обувки не вредят. :hilezh:

А аз така и така в момента имам пълен и лесен достъп до навсякъде. Нищо не пречи да сложа още една.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е!  :hilezh:  Слагай по много нявсякъде докато всичко е долу!!! Ако може да влезне и още едно казанче за т. за чистачките, че на мене ми е много малко, още по- добре! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дублаж на масите и нещата за сега заспаха:)няма качване на обороти и колата работи нормално:)та за сега това  беше проблема,който добре ,че го елиминирах ,че ме побъркваше:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте,

моето питане може и да не е за тука, но търсачката ме прати насам и живо ме интересува BKD с какъв акумолатор е от завода?

- мили ампер часове?

- размер?

- плюс и тн?

- клеми и тн?

- май имаше и някакъв друг индекс (пусков ток...)?

Какви кабели да закупя за допълнителни маси?

каква дължина и какви кабелни обувки?

колко пари и кой може да го направи?

За колко време се прави допълнителна маса на стартер, алтернатор, акумолатор и където е необходимо.

Много ми е кът времето, а и от тоци нищо не разбирам - с тоците съм на Вие.

предварително благодаря,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...