Bache Kik0 Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Искам да попитам кой мотор според вас е по добър , някои ми казват .че 2.0 115hp ако трябва да е внесена с газово инжекцион от чужбина защото в България немогат да го догодат .. и казват ,че 2.0 90hp е по добър и по качествен мотор от другия ... Все пак искаш да попитам още някои за мнение така ,че благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Ами има съществена разлика в двата ! Ако търсиш нещо което да не се чупи - моното е добро, но мудно ..Ако пък търсиш динамика - АБК е по-добрият ! Говорим между тези два мотора !По-скоро си търси 2.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bache Kik0 Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Какво имаш напредвид по мудно смисъл не може да върви или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Колега така зададена темата....все едно е пусната преди 6-7 г....има изписано много за тези два мотора. Карал съм 90 коня, моно на служебна кола над 30 000 км...имах 115 к.с. лична за около 84 000 км...двете с газ. Втората върви осезаемо по-добре и е мит, че трудно им се монтира газов инжекцион.....то за някой е трудно да си смени и резервна гума Механично и двата мотора са много здрави. Плюс при по-слабия 90 коня са малко по-дългите скорости, което на дълъг път е от значение.По принцип гледай за възможно по-запазена кола....много трудно начинание с оглед възрастта на автомобилите. Ако те интересуват подробности пиши на ЛС....да не повтаряме тук казвани неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 По-добре не си купувай ауди 80 . Ориентирай се към нещо по-ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 (Редактирано) То всеки иска по-ново, ама е до пари...Б4 е много хубав модел и ако си вземе човека кола дето да се приведе в добро състояние с 500 до 1000 лв. става за возене. Редактирано 8 Декември 2014 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bache Kik0 Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Мерси колеги за отговорите !! ориентирал съм се към малкия мотор за сега , но всеки си има лично мнение ! http://www.cars.bg/c958258 това е колата към която съм се ориентирал за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 (Редактирано) Малиии,да ти имам "ориентирането"!Как точно я хареса таз кола,като нито има снимки,като хората,нито е в добър външен вид?Единственото дето е добро е ,че е "германка" и е на ниска цена,ама то явно има защо да е толкова и ти ще го разбереш съвсем скоро,като я вземеш! Редактирано 8 Декември 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Технически може да е горе-долу добре....кола без газ, карана в София особено....на 100 години, колко да струва. Човека явно не търси музеен експонат, а нещо да го вози. Какъвто и автомобил да се вземе за тия пари все ще има ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 На АБК-то не му ли гърмеше от газта кутията на филтъра , дето по моргите и искат по 250лв ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Гърми , ако е с обикновено газово . С газов инжекцион няма проблеми , както и с обикновено, ако е добре настроено и всичко по запалителната система е наред(кабели ,свещи и т.н.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bache Kik0 Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Значи колеги колата съм ходил да я гледам ! и колата има следи от градушката и някое хлапе доста си е рисувало по нея .. и като сметнем че няма газ няма ел.пакет и със забележките си и годините колко искаш да струва колата ... колата на ходова част е добра има някои тампон за смяна и някой друг накрайник .. обичайните части който се скапват винаги !! и колега не винаги скъпото е по добро !! има случай когато купиш скъпа кола и после се скапе .. и като купиш евтина със забелжки и това онова и изезе по сполучлива !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Колега аз те съветвам да си гледаш 2.0 90кс. която е с малко, но по-евтина поддръжка . Първо е с малкия данък ,второ газта си я слагаш сам за 1 ден без нищо специално за 120 лв. след настройка почваш да си караш и да гръмне трябва нещо хептем да е сдало багажа ,да не казвам че един метан за 300 лв. пак се слага за 1-2 дни без ядове и колата за 1500-2000 лв. става перфектна за всекидневна употреба без големи разходи . АБК е с по-добра динамика и ако е с газ.инж. малко по-нисък разход,но пък палиш на бензин имаш дюзи и т.н. което все някога ще ти създаде леки главоболия . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Значи колеги колата съм ходил да я гледам !Ако толкова си навит вземай я.1500 лв. + 300 за газово и си готов.И ако наистина климатика и работи тя работата е песен.Тоя туч знаеш ли колко нови и лъскави бараки е заровил,а колко още ще прати в моргите идея си нямаш.Поддържаш ли я както си трябва ще я караш вечно,ако си палачор,като мен ще я караш с 5-6 години по-малко от вечното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 (Редактирано) Кажи ми бюджета си за Б4 АБК?Имам за продаване доста гледана 80- ка авант АБК, но е с обикновенна газова с чисто нов изпарител Ловато и нов ключ БРЦ. Климатик, ел.пакет, ДРЛ модул на късите. Чисто нов (рециклиран с нови части) дебитомер, филтърната кутия е като нова, бензиновите маркучи, които текват са сменени с нови. Редактирано 10 Декември 2014 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване