Jump to content

Tърся си ауди A4 '02-'04 задължително quattro


Recommended Posts

за тази от НИК АУТО я коментирахме по телефона.

колата не е С-лайн нищо че има безброй много такива елементи.

цената трудно но не и невъзможно ще бъде свалена повече от 300-400лв. а като предположим че си е на 11 години вече ... незнам.

Аз лично имах мерак да я взимам на бартер но ми се видя много доплащането само за 2-3 години по нова кола и при положение че е НОВ ВНОС и имам минимум 2000лв. да я обслужа и пусна в движение да се движи - без да слагаме Газов инжекцион и нещо друго непредвидено ... и това е ...

 

Най много ми хареса в нея:
РНС-Е
Визията
Салона
Цветния ФИС и цвета на колата

Скоростния лост е цигански неоригинален.

Пише че е 4 ел.стъкла а тя е само с две.

И други дребни такива които при евентуален оглед ти ще споделиш.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Защо да не е s-line? Има си вътрешен, само са сложили някаква цигания на мястото на топката за скоростите.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам лайстните по вратите отвън.

И някой други - поне след коментар с колеги дето карат или са сравнявали С-лайн при В6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично клоня към черната с външния S-line пакет(все още продължавам да се чудя, има ли или няма с-лаин лайсни на вратите от шофьорската страна), съвсем различна визия и по-рядък двигател(ще държи по-висока цена при евентуална продажба), за съжаление това че няма снимки на интериора е притеснително, но ако ти изпрати такива, сам ще прецениш дали ти харесва.Черната има газово, което всъщност не знам до колко е +, освен че ще ти отпадне един разход от 1200лв. за монтаж на такава.

За другата колегата горе е споменал топката на скоростния лост, иначе вътре изглежда добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам лайстните по вратите отвън.

И някой други - поне след коментар с колеги дето карат или са сравнявали С-лайн при В6

Има само вътрешен, лайсните са част от външния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този салон s-line ли се води? Моя е същия и не мисля, че е S-line. Това мисля, че се води някакъв спорт пакет с тоя салон. Поне мойта е така. Освен салона, трилъчевия волан и заводския ксенон с пръскалки, окачването е с едни червени амортисьори. Малко по-ниска е от стандарта и по-твърдо вози. Освен това s-line- а е с различни спойлери на предната и задната броня, като на тая врачанската, която е постната първо. Честно казано в тая втората няма нищо s-line според мене..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което се сещам е че ... ВЕХ дето продаваха и май са продали се отвися близо година,той беше на почти 11.000лв.

И той беше с надписани екстри и прочие.

 

Възможно е колите им да са хубави ... предвид факта че ги вкарват от Швейцария и плащат мита и прочие ... но всичко е до джоб и преценка дето се казва.

Както казах за да стане кола и да я пуснеш в движение са нужни едни 2000лв. или минимум 1500лв.

Като добавим и Газовия инжекцион и гуми за сезона и прочие и прочие ... Вие смятайте.

 

п.п Колегата косио85 е споменал какво липсва за да се напише С-лайн в една обява.

Колата е полу такъв ...

 

п.п (1) Салоните при В6 като при В5 ли са 3 вида?

- Седалки табуретки

- Спортни седалки

- РЕКАРО спортни седалки

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа мисля, че изобщо няма общо с S-line. Това си е обикновен спорт пакет с дълбокото рекаро. Не знам при Б6 как е S-line-a , но при Б7 седалките са пак такива отдолу, но нагоре са по-различни и има гравирана емблема S-Line, която присъства и на волана. Мисля, че и при Б6 трябва да е нещо такова. Ако имаше врачанската снимки от вътре щяхме да видим как изглежда може би :) Аз съм на мнение, че парите дето и искат на втората са адски много. Поне аз не бих дал толкова за Б6-ца, по която както каза колегата само първоначални разходи имаш поне 1500 лв, а със сигурност ще изскочат и други, и за ГИ още 1500 и тя си стана......

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така.

При Б6(както и при Б7 и Б8) има 2 вида s-line - вътрешен и външен. Има и пакет s-line+, който е съчетание от двата.

Вътрешен - салон кожа с плат(плата е по-едър), трилъчев волан с перфорирана кожа, топка за скоростите с перфорирана кожа, черен таван, спортно окачване и лайсни с надпис долу вътре на вратите.

Външен - преден спойлер, различни долни решетки, изпъкнали странични лайсни долу вън на вратите, заден дифузьор с решетка тип "пчелна пита", спойлер на багажника(петата врата при комби), ниско окачване.

На тази салона си е 100% s-line, има си надуване и издърпване отпред за коленете, просто на снимките са свити.

Спорт пакета е трилъчев волан с гладка кожа, топка за скоростите(кръгла с хром между нея и маншона), спортен салон изцяло от плат или кожа с надуване и издърпване отпред и по-ниско окачване.

При Б6 има обикновени седалки(само плат или само кожа) и спортни, които може да са само плат, само кожа, кожа с плат или кожа с алкантара.

На S4 B6 вече монтират други салони, които имат и надписи рекаро по тях.

Моята кола е с такъв салон, на Б6 няма гравирани надписи s-line в седалките, салона е малко по-различен от този на Б7(има по-малко кожа).

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая с BEX-а беше добра.Цената и почна от 12500 преди няколко месеца.Видях я когато ходих да гледам с-лайна(още не беще продадена).С-лайна е много изтормозена,имам чувството че е ползвана от дюлгери или за товарна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме успокои че не отидох да се изхвърля и да правя бартер с доплащане.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така.

При Б6(както и при Б7 и Б8) има 2 вида s-line - вътрешен и външен. Има и пакет s-line+, който е съчетание от двата.

Вътрешен - салон кожа с плат(плата е по-едър), трилъчев волан с перфорирана кожа, топка за скоростите с перфорирана кожа, черен таван, спортно окачване и лайсни с надпис долу вътре на вратите.

Външен - преден спойлер, различни долни решетки, изпъкнали странични лайсни долу вън на вратите, заден дифузьор с решетка тип "пчелна пита", спойлер на багажника(петата врата при комби), ниско окачване.

На тази салона си е 100% s-line, има си надуване и издърпване отпред за коленете, просто на снимките са свити.

Спорт пакета е трилъчев волан с гладка кожа, топка за скоростите(кръгла с хром между нея и маншона), спортен салон изцяло от плат или кожа с надуване и издърпване отпред и по-ниско окачване.

При Б6 има обикновени седалки(само плат или само кожа) и спортни, които може да са само плат, само кожа, кожа с плат или кожа с алкантара.

На S4 B6 вече монтират други салони, които имат и надписи рекаро по тях.

Моята кола е с такъв салон, на Б6 няма гравирани надписи s-line в седалките, салона е малко по-различен от този на Б7(има по-малко кожа).

Много точно и ясно обяснено. Мерси за инфото. Смятам, че на колегата ще му е полезно. Моята напълно отговаря на описаният от теб спорт пакет. Значи седалките на s-line са като на спорт пакета, само, че с кожа и плат. Моите са само кожа. Ето тук обаче има емблемка на волана: https://www.google.bg/search?q=A4+B6+S-LINE&espv=2&biw=1280&bih=899&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=uZKRVNi3EoPCywOi_YLIAw&ved=0CB4QsAQ#facrc=_&imgdii=TJHc7U_BgsVceM%3A%3BjMOprsigYXONvM%3BTJHc7U_BgsVceM%3A&imgrc=TJHc7U_BgsVceM%253A%3BfibtAsmkbHc39M%3Bhttp%253A%252F%252Fs3.postimage.org%252F4rjh9slhd%252FSAM_0049.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audi-sport.net%252Fxf%252Fthreads%252Fa4-b6-quattro-project.132749%252F%3B1024%3B576

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два или три месеца в нета немското мобиле имаше един авант.

Но цялостен С-лайн вътрешен и външен,черен с 18-ки джанти от RS6 C5 и всички други глезотийки за модела,пишеше и че е 190к.с но пък и пишеше че е 5 скорости ... което малко е несъвместимо и ме обърка .. а и цената беше 8000 евро. че и отгоре мисля ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така.

При Б6(както и при Б7 и Б8) има 2 вида s-line - вътрешен и външен. Има и пакет s-line+, който е съчетание от двата.

Вътрешен - салон кожа с плат(плата е по-едър), трилъчев волан с перфорирана кожа, топка за скоростите с перфорирана кожа, черен таван, спортно окачване и лайсни с надпис долу вътре на вратите.

Външен - преден спойлер, различни долни решетки, изпъкнали странични лайсни долу вън на вратите, заден дифузьор с решетка тип "пчелна пита", спойлер на багажника(петата врата при комби), ниско окачване.

На тази салона си е 100% s-line, има си надуване и издърпване отпред за коленете, просто на снимките са свити.

Спорт пакета е трилъчев волан с гладка кожа, топка за скоростите(кръгла с хром между нея и маншона), спортен салон изцяло от плат или кожа с надуване и издърпване отпред и по-ниско окачване.

При Б6 има обикновени седалки(само плат или само кожа) и спортни, които може да са само плат, само кожа, кожа с плат или кожа с алкантара.

На S4 B6 вече монтират други салони, които имат и надписи рекаро по тях.

Моята кола е с такъв салон, на Б6 няма гравирани надписи s-line в седалките, салона е малко по-различен от този на Б7(има по-малко кожа).

При B6 стандартния s-line пакет включва описаните от вътре неща + отвън по-ниско окачване, джанти, s-line емблеми и стърчащите лайсни на вратите. Този вариянт с по-широката предна броня, задната с черно/пчелна пита и спойлера на багажника се води Ultrasport. Всички други комбинации май са по женалние на клиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ultrasport е американското наименование на с-лайн пакета. За емблемите и джантите не писах, защото мислех, че е ясно. Има по-стара тема за пакетите, там Райно е обяснил всичко подробно.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B6 S-line отпред:

800px-A4_B6_S-Line_Front.JPG

Отзад:

800px-A4_B6_S-Line_Heck.JPG

Вътре:

DSC_0002-1.jpg

Салон от Б6 с-лайн:

SLineSeatsFrontSeats-vi.jpg

Салон от Б7 с-лайн:

silver_audizine_3.jpg

Пропуснах, че вътрешния с-лайн включва и алуминиеви интериорни лайсни, пепелници и декорация около ск. лост.

Това е общо взето, нека не разводняваме повече темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме успокои че не отидох да се изхвърля и да правя бартер с доплащане.  :hilezh:

Незнам дали някои от къщите четат форумите,но може да го попиташ на каква цена ще ти оценят твойта кола.

Фейслифтова а4 1.8т q казаха че не може да е поскъпа от 2500-2800,защото щели да я пуснат на 3500 с опция след пазарлък да я дадат за 3000. :hilezh:

Това без изобщо да погледнат колата.То при бартера е така де,но чак толкова. :stupid:

По техните критерии требваше да доплатиш едни 6-7000 за с-лайна! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е така,по добре на части да я продава тая В5-ца.

Винаги кола на бартер,ако ще ти я оценя автосалон си вътре.

Пълен смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината цената за моята беше малко по-висока без оглед само по телефона.

Но като сметнах разходите пак пресметнах че не си заслужава бартера.

 

Защото като крайна сметка дърпайки чертата да кажем това В6 С-лайн с регистрации и обслужване и ГИ и на бартер с мойта общата цена щеше да е 14-15.000 лева.
Реших че за 2-3 години по нова кола и едно РНС-Е е неоправдано да се вкарам в такъв преразход.

Мойта нарочно я оставих в продажба до Новата година с цел някой да оцени вложеното,разбрах че това няма да стане и скоро ще я махна.

 

На колегата успех ... с търпение и следене на нета всичко се постига.

 

 

п.п за тези пари които ми поискаха да доплатя щях да добавя към мойта не само:
- Ново турбо с чип и прочие

- ми и РНС-Е
- Пълен комплект S4 външен

- и още и още ... но това е друга тема .... както каза колегата автосалоните не ги интересуват тези неща.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eйй как го видя това бе човек. По кое позна, че е обръщана? Там където таблото допира страничната колонка ли? Евала.

Иначе на мене много гадно ми действа като някой снима кола за продаване и вътре дори не си е направил труда да я почисти малко. Верно, че времето е гадно и няма смисъл, ама поне за продаване като е да я тръкне малко :D

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона за ЕСП и визитника трябва да са отляво. :)

Другият вариант е просто да е сменена централната конзола.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...