Jump to content

Собственик на 2.8 мотор търси други колеги със този мотор за дискусии


margo

Recommended Posts

Или бензинова помпа. Огледай около дебитомера маркучите да няма някой сцепен/скъсан/хлабав, почисти самия дебитомер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 193
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Горивния е сменен с най-скъпия който се предлага(колата е на 100% обслужена), Добре ще проверя състоянието на дебитомера и входната система, спрея за почистване на дросели май не върши работа а? Бензиновата помпа някаква идея как да разбера дали е ОК или в сервиза и нова ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премерва се налягането, което прави бензиновата помпа с манометър и ако не е в норма се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя за един проблем,който ми се яви и решихв рамките на една седмица.Миналата седмица на извънградско на равна газ изведнъж изгубих един цилиндър.Просто до около 3000об единия се губи,след това се изчиства.Смених свещи,кабели и бобини общо за 700лв и в крайна сметка се оказа запушена дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава упражнението е малко по сложно, до колкот знам се сваля рейката и се гледа какво се случва с бензиновите дюзи.

Ако нямаш газово това при V6 доста улеснява нещата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбрахте, че е дюза, че и аз имам едни такива подобни симптоми?

Ами просто след като смених кабели,свещи и бобини,реших да пробвам да изчистя дюзите на ултразвук,защото при палене на студено си палеше на 6 цилиндъра и след малко остава на 5.След първото чистене имаше подобрение и втория път ги оставих 24 часа да се чистят,след което колата заспа.Интересното е,че нямам газ и колата има общо по-малко от 1000км в БГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден правих само ключа и ми взеха 20 кинта и батериите 6лв, а самия ключ и обучението на чипа, ще те излъжа, но мисля че ключаря ми каза нещо от сорта на 80лв. Това е ако имаш поне един здрав ключ ... Това е което мога да ти кажа, но зависи и каква оферта намериш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да сподели или да даде съвет с какъв уплътнител  (различен от силикона на Виктор Рейнц) намазвате гарнитурите на капаците на клапаните ? Разбира се да е нещо качествено , и да не протича след 500..600 км. ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги някой знае точно от кой модел е ламбда сондата на 2.8 АЛГ 1997 ? Помня само от Ваг-Ком че е от тези с волтаж под волт .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се маже с нищо, обезмаслява се и се стяга.

Цитиране на предходно мнение!

 

Маже се и още как. За целта се ползва термоустойчиво лепило или нещо подобно за справка тук как се случва цялата процедура.

Останалите варианти са малко ала бала и с неясен край и водещ до слагането на още един комплект гарнитури обикновенно.

Това, че нямам си става не означава изобщо, че това е начина.

 

 

@strakov_m - Относно ламбда сондите съм присал тук. Аз от както съм ги сменил моите преди малко повече от 3 години нямам ядове.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При правилно полагане на гарнитурите и ако пасват добре,НЕ СЕ маже със нищо.Това важи за всички гумени гарнитури,о–пръстени и т.н.Ако трябваше да се слага силикон,нямаше да са гумени.На моята сложих гарнитури ELRING и вече към 5000км няма проблем,пък колко още ще изкарат.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16067 078906265N 00-05 VW Audi Oxygen Sensor O2 Passat A4 A6 Quattro S4 2.8L 00 01 02 03 04 05 https://www.amazon.com/dp/B00J9YKRFG/ref=cm_sw_r_awd_DN-VvbZ01P6WV Тази ще свърши ли работа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея никаква това дори и производител няма посочен, вземи си сонда на бош според каталога им и не се занимавай с глупости.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги питане от относно кабели и свещи , не съм за смяна още но си поръчах свещи Денсо иридиеви и сега се чудя дали и кабели да си поръчам . Свещите са към 45$ а кабелите са НГК сини за 90$ г/д на какви цени сте сменяли вашите за да се ориентирам дали да ги взимам ?

NGK (57055) VWC036 Spark Plug Wire Set https://www.amazon.com/dp/B001RLZ7S6/ref=cm_sw_r_awd_KVV4vbY2KGR7S

https://www.amazon.com/dp/B001RLZ7S6/ref=cm_sw_r_awd_KVV4vbY2KGR7S

6 New DENSO Iridium Spark Plugs IK16 # 5303 https://www.amazon.com/dp/B003300UW2/ref=cm_sw_r_awd_iYV4vbQWR2CP2

https://www.amazon.com/dp/B003300UW2/ref=cm_sw_r_awd_iYV4vbQWR2CP2

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещите аз карам с NGK модел BKR6EIX имам навъртяни над 20 хил. с тях на газ до сега никакви ядове.

Вземал съм ги от тук

 

Кабелите които взех са BERU ZEF1219 оригиналните имаха леки пукнатини и колата палеше но с малко повече въртене.

С новите кабели паленето се подобри значително най-осезаемо е зимата разбира се.

 

Цените на които съм вземал свещите и кабелите бяха малко по-високи от посочените.

 

п.с. Като пазаруваш от американския амазон нямаш ли занимавки с митници и т.н. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...