IceHeart Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 И какво като е двойно по-скъпо? Викаш по-евтино ще излезе да рискува и да му роди мотора? Сериозно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 В тая сервизна книжка дали не пише кое на колко км се сменява.Ако колата има ясна история аз не бих сменявал нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Колегата в началото на темата е писал, че е 2-ри собственик, и ремъка е още оригиналния на 146к км. Дефакто от 2008г. до сега, това са повече от 5 год. Дефакто си е време за смяна. Сам решава дали да рискува. Но според мен не си струва, заради 2к лева, да си затриеш колата, която примерно струва 20к лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Just now, IceHeart написа: И какво като е двойно по-скъпо? Викаш по-евтино ще излезе да рискува и да му роди мотора? Сериозно ли? Te така раждат мотори на 6 години. Стига с тея филми. Казах , имам кола 91ва година с още здрав заводски ремък. 25 години са това. как не е родила досега? Водната помпа изкара 23. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Ако я караш само до Билла, и то 2 пъти в годината, може и да надживее колата.... Стига с тия глупости. Спирам да пиша, че все повече тъпизми се пишат. Ако ти се свидят 24 лева за ремък и то от най-скъпите, по-добре си купи скейт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 преди 7 минути, IceHeart написа: Колегата в началото на темата е писал, че е 2-ри собственик, и ремъка е още оригиналния на 146к км. Дефакто от 2008г. до сега, това са повече от 5 год. Дефакто си е време за смяна. Сам решава дали да рискува. Но според мен не си струва, заради 2к лева, да си затриеш колата, която примерно струва 20к лева. Началото на темата е от 2014та. Актуалния въпрос се отнася за кола " 2.0 TDI 143 кс. 2010г. април. на 126881км " Тоест тъкмо навършила 6 години и на 80 000км от предвидения лимит. Мислиш ли че няма да се прибере до България ли? Щом са минали 6 години тоя април и ремъка 100% ше се скъса Май или Юни. Цитат Обадих се в порше и ми казаха по номер на рамата,че ремъка трябва да се сменя на 210000!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Да си вкара колата в някое Audi представителство там, да се разходи през деня, взима колата обслужена и знае, че следващите 5-6г. не мисли за нищо, а и се наслаждава на разходката от там до тук. Спокойствието струва пари, а нервите и притесненията никой не ги връща.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Здравейте,колеги! Прибрах се току що,слава на бог благополучно! Благодаря ви за загрижеността! Не разбрах обаче,колко пари да си приготвя за обслужване в Ауди център? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Смяна на ангренажен и канален ремък с ролки, водна помпа и антифриз (комплект) от 1311 лв. с ДДС. http://www.porschesofiazapad.bg/Haendler/B20120/bg/hdlr/eigeneseiten/B20120_A_1455891474045.pdf Направо не знам как си се прибрал... нали @IceHeart каза че ще скъса ремък, ще смели клапаните, ще роди зайчета и други подобни филмчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 (Редактирано) Ами ако включим масло и филтри? Как би изглеждала сметката? Редактирано 16 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zahary_bg Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Добави още едни грубо 500 лв. и готово... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 330лв. е масло и 4-ри филтъра . Всичко пак оригинално на Audi/VW. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Колега Одзаков нали са ти казали от представителството 210000 смяна ангренаж, попитали ги за този срок от 6г, който се споменава тук? Братовчед ми скъса ангренаж на връщане от Германия, още като я бил взел мотора не работел добре, изгасил я на бензиностанция и като запалил мяу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 17 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2016 (Редактирано) Преди 21 часа, olmo написа: Колега Одзаков нали са ти казали от представителството 210000 смяна ангренаж, попитали ги за този срок от 6г, който се споменава тук? Братовчед ми скъса ангренаж на връщане от Германия, още като я бил взел мотора не работел добре, изгасил я на бензиностанция и като запалил мяу. Да попитах,казах на този приемчика с който говорих по телефона,че знам от доста хора за времеви перйод от 6 г. Той ми каза,че нямало значение! Но думите им бяха (За този автомобил производителя дава смяна при 210000км) !!! Не знам дали за различните коли не е различно! А в порше запад,цената за филтри, ремъци ,масло,антифиз,помпа,ролки,оптегачи- пълно обслужване и труд 1708лв. Редактирано 17 Декември 2016 от odzhakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2016 (Редактирано) В тази цена я няма едната ролка, термостатът и маслото е Кастрол или Шел. Също така по програма 4+, по каквато са пуснали тези цени голяма част от частите са от економи серията, която е предназначена само за сервизни нужни и самите части са от рециклирани материали. Порше Запад спестяват тази информация, Порше Изгок, не. Редактирано 18 Декември 2016 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 А какво ви е мнението за този сервиз http://www.overdrive.bg/? Един приятел ми го препоръча,че работели много добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Какво ще рече, че работят много добре? Може да кажеш за някой който прави шпакловка,че работи много добре ама за нещо което може да се свърши по един единствен начин как се преценява, че е много добре.Иначе така като го гледам сервиза и цената ще е добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Ако се отнася само за стрителни работници,че работят добре,няма да има теми от рода(надеждни сервизи и такива,в които не трябва да стъпваме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 (Редактирано) За овердрайв аз говорих с едно момче което работи там, казами че Бербатов и платежни хора от неговия фиансов ранг си правели там суперколите. Незнам колко зимат, но в халето в което влизах всичко беше подредено много добре. Ориентирани са силно в тунинга и имат някаква връзка с интериорния поръчков дизайн Вилнер. А иначе за твоя ангренаж, колата ти е доста масова вече в София и повечето майстори са наясно как се сменя не се притеснявай, та дори и този прослочут балансиращ вал са му намерили бюджетно решение. Мога да ти препоръчам не толкова лъскав сервиз в който ми сменяха съединителя и останах доволен в София Захарна фабрика пиши на лични ако се интересуваш. Редактирано 20 Декември 2016 от olmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 За какъв вал става дума,че не разбирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Това е на маслената помпа. Избор на двигател за А4 В 8 - Page 2 - Как и каквo Audi да си купя? - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) Ако не я бързаш толкова колата,след празниците тук могат да помогнат: Das Auto Service - Продава - други/услуги - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) D-Bros Automotive LTD - Продава - други/услуги - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 На 12/14/2016 at 20:49, Audi_FeN_1 написа: Te така раждат мотори на 6 години. Стига с тея филми. Казах , имам кола 91ва година с още здрав заводски ремък. 25 години са това. как не е родила досега? Водната помпа изкара 23. А само хипотетично си представи че натоварванията които има двигателят от 91 година и супер натовареният 5-6 годишен двигател са коренно различни. Ремък и всичко въртящо на една помпа дюза е едно, а съвсем друго е примерно на вектра 1.6 от '91 година Ако не си разбрал какво ти казвам, няма смисъл да говоря повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 (Редактирано) преди 35 минути, stingray написа: ... Разбирам много добре аз, затова съм си позволил да не сменям ремъка. Щото знам, че върти един вал само с осем клапанчета. Няма никакво натоварване върху него и докато ми изглежда ремъка здрав, без напукване и износване, ще си стои там... Ръждата ще го изпревари вероятно Използвах този мой опит, само за да си подсиля тезата, че колегата нямаше защо да се притеснява да кара със шест годишния ремък. А както виждаме и от Ауди представителството са били на същото мнение и в крайна сметка колата си измина тези 2-3000км безаварийно и аз излязох прав П. С. И мотора на аудито е комън рейл, а не помпа дюза Редактирано 20 Декември 2016 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 (Редактирано) За прочутия шестограм ли става дума? Защото за него ми казаха доста хора, както и колегата Райно ако не греша,че нямало нужда да се притеснявам! Защото времето е доказало,че този проблем не е актуален! А иначе си смених всичко необходимо по Файтона,за да спя спокойно! Поздрави на всички и весели празници! Аз ще тръгвам обратно за Франсето утре -в други ден! Благодаря за отзивчивостта ви!!! Редактирано 21 Декември 2016 от odzhakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Не го мислете този шестограм при Б8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване