ianik7755 Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Весела Коледа на всички. Ами в общи линии това е, когато загрее антифриза до към 85 градуса двигателя гасне,не винаги но в повечето случаи да.После паля и карам понякога пак гасне но много рядко. Колата е ауди 100 2.0 16в куатро . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Започни с друг датчик хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianik7755 Публикувано 26 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Мс. за бързия отговор Между другото колата има газ но гасне и при двете горива,така от около месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Когато на мен ми замина датчика на Хол, беше така : карам, гасне, спирам, чакам 4-5 мин., паля и те така ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianik7755 Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Ок.Ще го сменя. Има ли връзка че гасне когато е загряла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Гасне в движение (на обороти) и после не пали или просто са ти нестабилни ниските обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianik7755 Публикувано 28 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Гасне в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 Имаш ли газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Мс. за бързия отговор Между другото колата има газ но гасне и при двете горива,така от около месец Имаш ли газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 (Редактирано) Проблема може би е от олекващата клапа на дебитомера, докато караш на газ. Ако е гърмяла, може да е крива/пропаднала клапата и затова на бензин да гасне. Провери гофрирания маркуч на инжекциона да не е сцепен/хлабав/напукан. Замери т-датчика на ЕКУ-то какви стойности дава като загрее на 90С двигателя. Редактирано 4 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianik7755 Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Термодатчика който е отзад на главата? Честно да си призная не съм много наясно с мултицета а мисля че не беше много скъп. Мисля да го сменя и по друга причина, сутрин като запаля всичко е ок, но с покачването температурата на двг. започва да прекасва(това на бензин) и мирише на суров бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 А случайно да си въртял шестограма 3-ка на инж. глава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 (Редактирано) Не е задължително да е шестограм може и торкс, както и изобщо да няма достъп(дупка) до въпросния винт. Редактирано 5 Януари 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianik7755 Публикувано 6 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 Има достъп но, не съм въртял винта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 Значи е време за реглаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 (Редактирано) Не се занимавай с датчика на хол, ако той беше причината, двигателя изобщо нямаше да запали. Нов струваше около 80 лв. Направи както Веско каза, да ти регулират горивната смес на газоанализатор. Бензиновата помпа работи ли, докато караш на газ? Редактирано 11 Януари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianik7755 Публикувано 11 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Да, бензиновата помпа върти, колата не е гърмяла, клапата не е крива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 При мен с този проблем се оказа Датчик на Хол . За около 65 лв. ми излезе, По добрия вариант е с цяла букса , тоест да не е от тези дето има видими кабелчета надолу към корпуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 (Редактирано) А бе вярно ли трябва да се върти "шестограма" за сместа???? Я да ви питам защо:-Кое се променя че да трябва да се върти? -Налягането от бенз. помпа винаги е едно до дефект на същата.-Въздуха дето минава винаги е същия(щото отзад го смуче същия мотор).-Аз пък все си мислех че това е "базова" настройка и немеца я е направил с идеята да смениш едни дюзи, т-датчик, горивен филтър, л.сонда, и САМО да се возиш да не пипаш къде не ти е работа. И как и да го гледам това последния проблем на кола вървяла до последно.... -Явно е по-добре да ровиш базови настройки на мотор с проблем...Нали все пак после като просто просто сложиш маркуча на инж. като хората трябва да се чудиш що тва АЦЕ е такъв кенев и не работи добре. Никой не искам да засягам, ама е логично бе хора! Ако излезе едно вакумче и колата е с изтрит потенциометър и застава точно където прекъсва потенциометъра...Като врътнете винта знаете ли какво става??? Става от кола кенев, защото после като мине през още 2-3-ма и я до регулират тва и господ не може да го оправи. Редактирано 31 Януари 2015 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Ако беше предвидено сервизно да се пипа там щяха всички да имат дупка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 сервизно да се пипа там щяха всички да имат дупка Повечето имат отвор,но този който върти шестограма е нужно да знае накъде да го върти,защо го върти и когато го завърти какво трябва да се промени и защо се променя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 (Редактирано) Първо името не е шестограм, а "Имбус" второ не е задължително главата да е "Имбус" има ги и с "Торкс", трето има опция първо да трябва да направиш дупка, че да видиш с какво трябва да въртиш Както каза "Vankata_84" щом си стигнал да пипаш там значи има причина!Като влезна в тема за механичен инжекцион и прочета шестограм не знам какво ми става, интересувайте се преди да си купувате коли имали кой да ги поддържа и какви са цените за услугите и новите части.Този механичен инжекцион се лекува с нови части и да въртите настройките все ще е някакъв компромис! Аз лично двигател с такава система повече никога няма да си купя заради фантастичната цена на нови части или ще предприема радикални мерки с изхвърляне от колата. Тази система е не рентабилна за поддържане в 20 годишен автомобил! Редактирано 1 Февруари 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) А бе вярно ли трябва да се върти "шестограма" за сместа????....Вярно е да, за да се регулира сместа се върти оттам. А защо и какво променя това въртене има тонове литература и информация в интернет, просто иска четене .. Редактирано 2 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Колегата VBI е прав, като се върти там, трябва и "някъде" да се мери с мултицет, за да се знае какво става. Не се прави на слух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Вальо не си ме разбрал. Казвам че винта не се пипа, а се търси проблема на колата! Казвам също и че да въртиш винта на кола с проблем и да чакаш тя да се оправи си е откровена глупост. Също така че като се размести позицията на този винт дори при всичко НОВО колата пак няма да работи добре. Коко60 - Принципно така дават да се направи настройката, ама трябва всичко да е изправно и здраво! Иначе както пиша, не се пипа. Това все пак е последния проблем на кола мех.инж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване