Jump to content

Ауди 100 АЦЕ гасне при 85 градуса


ianik7755

Recommended Posts

Весела Коледа на всички. Ами в общи линии това  е, когато загрее антифриза до към 85 градуса двигателя гасне,не винаги но в повечето случаи да.После паля и карам понякога пак гасне но много рядко.  Колата е ауди 100 2.0 16в  куатро .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мс. за бързия отговор  Между другото колата има газ но гасне и при двете горива,така от около месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато на мен ми замина датчика на Хол, беше така : карам, гасне, спирам, чакам 4-5 мин., паля и те така ! :hilezh:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гасне в движение (на обороти) и после не пали или просто са ти нестабилни ниските обороти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мс. за бързия отговор  Между другото колата има газ но гасне и при двете горива,така от около месец

 

 

Имаш ли газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може би е от олекващата клапа на дебитомера, докато караш на газ. Ако е гърмяла, може да е крива/пропаднала клапата и затова на бензин да гасне. Провери гофрирания маркуч на инжекциона да не е сцепен/хлабав/напукан. Замери т-датчика на ЕКУ-то какви стойности дава като загрее на 90С двигателя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термодатчика който е отзад на главата? Честно да си призная не съм много наясно с мултицета а мисля че не беше много скъп. Мисля да го сменя и по друга причина, сутрин като запаля всичко е ок, но с покачването температурата на двг. започва да прекасва(това на бензин) и мирише на суров бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да е шестограм може и торкс, както и изобщо да няма достъп(дупка) до въпросния винт.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с датчика на хол, ако той беше причината, двигателя изобщо нямаше да запали. Нов струваше около 80 лв. Направи както Веско каза, да ти регулират горивната смес на газоанализатор. Бензиновата помпа работи ли, докато караш на газ?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

При мен с този проблем се оказа Датчик на Хол . За около 65 лв. ми излезе, По добрия вариант е с цяла букса , тоест да не е от тези дето има видими кабелчета надолу към корпуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе вярно ли трябва да се върти "шестограма" за сместа????

 

Я да ви питам защо:

-Кое се променя че да трябва да се върти? 

-Налягането от бенз. помпа винаги е едно до дефект на същата.

-Въздуха дето минава винаги е същия(щото отзад го смуче същия мотор).

-Аз пък все си мислех че това е "базова" настройка и немеца я е направил с идеята да смениш едни дюзи, т-датчик, горивен филтър, л.сонда, и САМО да се возиш да не пипаш къде не ти е работа. И как и да го гледам това последния проблем на кола вървяла до последно.... 

-Явно е по-добре да ровиш базови настройки на мотор с проблем...Нали все пак после като просто просто сложиш маркуча на инж. като хората трябва да се чудиш що тва АЦЕ е такъв кенев и не работи добре.

 

Никой не искам да засягам, ама е логично бе хора! Ако излезе едно вакумче и колата е с изтрит потенциометър и застава точно където прекъсва потенциометъра...Като врътнете винта знаете ли какво става??? Става от кола кенев, защото после като мине през още 2-3-ма и я до регулират тва и господ не може да го оправи. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 сервизно да се пипа там щяха всички да имат дупка :hilezh:

Повечето имат отвор,но този който върти шестограма е нужно да знае накъде да го върти,защо го върти и когато го завърти какво трябва да се промени и защо се променя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо името не е шестограм, а "Имбус" второ не е задължително главата да е "Имбус" има ги и с "Торкс", трето има опция първо да трябва да направиш дупка, че да видиш с какво трябва да въртиш :hilezh: Както каза "Vankata_84"  щом си стигнал да пипаш там значи има причина!

Като влезна в тема за механичен инжекцион и прочета шестограм не знам какво ми става, интересувайте се преди да си купувате коли имали кой да ги поддържа и какви са цените за услугите и новите части.Този механичен инжекцион се лекува с нови части и да въртите настройките все ще е някакъв компромис! Аз лично двигател с такава система повече никога няма да си купя заради фантастичната цена на нови части или ще предприема радикални мерки с изхвърляне от колата. Тази система е не рентабилна за поддържане в 20 годишен автомобил!

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе вярно ли трябва да се върти "шестограма" за сместа????

....

Вярно е да, за да се регулира сместа се върти оттам. А защо и какво променя това въртене има тонове литература и информация в интернет, просто иска четене .. Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата VBI е прав, като се върти там, трябва и "някъде" да се мери с мултицет, за да се знае какво става. Не се прави на слух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо не си ме разбрал. Казвам че винта не се пипа, а се търси проблема на колата! Казвам също и че да въртиш винта на кола с проблем и да чакаш тя да се оправи си е откровена глупост. Също така че като се размести позицията на този винт дори при всичко НОВО колата пак няма да работи добре.  :zustimm:

 

Коко60 - Принципно така дават да се направи настройката, ама трябва всичко да е изправно и здраво! Иначе както пиша, не се пипа. Това все пак е последния проблем на кола мех.инж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...