Jump to content

Не мога да запаля


Alexander Boichev

Recommended Posts

Здравейте и първо Честита Нова Година на всички, а проблема ми е следния . От както взех колата няма никакъв проблем, качвам се, подгрявам и паля, двигателя върти най-много секунда - секунда и половина според мен, а температурите като я пробвах и взимах бяха най-много -3, минах през Пловдив в една автомивка и снощи се прибрах в София, а колата съм я палил трийсетина пъти без да има признаци за каквото и да е, но тази сутрин - ПРОБЛЕМ. Качих се, подгрях и беше -8, но стартера дори не превъртя. При опит за палене щраква веднъж но не върти, пробвах с кабели и даване на ток, но не превърта, сложихме акумулатора на другата кола ( пежо 206 HDI, но с 60 амперов акумулатор ) , но нещата си бяха същите, неще и неще да завърти. Та да попитам какъв може да е проблема, стартер може би ? И има ли вариант да е акумулатора ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да я дръпна до сервиз и да видим какво ще стане, или е по-добре да се свали стартера ? А това с шалтера какво ще рече ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шалтер/котва това е един прост електромагнит който изхвърля бендикса на стартера за да го зацепи с венеца и щом щрака значи работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сам бих ли могъл да си сваля стартера или няма да мога без канал, защото огледах около двигателя, но не мога да го видя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красимир ти е дал точният отговор. свали го почисти го смажи го маничко смени четките и си без проблеми

Редактирано от S lain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да намеря работещ сервиз днес, някой може ли да ме посъветва къде да закарам колата ? Аз се намирам в Редута и дали някой знае работещ сервиз днес ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой около мен, защото няма с какво да я дръпна до там, а ако е по-близо сервиза ще ида и ще ги питам дали имат кола с която да ме дтъпнат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че на там отиват нещата и утре да я закарам в сервиз Валпе, под моста Чавдар, имате ли мнение за сервиза, аз намерих само положителни мнения ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теб кат те гледам маи незнаеш и да буташ, или нямаш комшии или улицата е безлюдна ....аз ако съм ще го запала и по нанагорнищте ма няма та ти кажа как че да не земеш да ми се расардиш :wall:

Редактирано от S lain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на 10 да се сърдя, щом можеш си пали твоята кола ако искаш и по таван. Един приятел ми донесе нов акумулатор и запали от раз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теб кат те гледам.................

И ти да не се "расардиш", но вземи "иСкарай" един опреснителен курс по правопис в някое основно училище.

 

 

Е нали сте пробвали с добър акумулатор преди? Никак не е лоша идеята да свалиш стартера и да видиш какво става там, това е типично за проблемен изхвъргач поведение, може да работи с дни, после да запецне тотално и накрая пак да захапе случайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвахме с друг, но беше слаб, 60 амперов и другата кола си пали с него без проблем. Може да е просто съвпадение, че е запалила с този нов акумулатор, така ли NIKO ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че 60 Ah си е перфектна батерия за тоя мотор. Разбита лостова система на бендикса се държи така понякога, аз лично бих разФърлил тоя стартер на секундата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата! Това си е стартер,там четки най-вероятно както и да е!! Няма смисъл от по-мощен акумолатор /съвпадение че е запалила/.При следващя път когато няма признак да завърти ще ЧУКНЕШ с нещо по стартера,ако завърти значи ти е проблемен /четки,шалтер,квОТ да е/ прави се,но не бутай на скорост да палиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го вкарвайте човека във филми със стартер. Най-вероятната причина си е акумулатор и той сам си е написал, че с нов такъв си е решил проблема. За да запали колата при температури -6 и надолу си иска здрав поне 70++ аh акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера го играх тоя филм със стартера. Четките са здрави, но зъбните колелета и бендикса бяха чисто сухи, мръсни и ръждясали. След пълно почистване и смазване вече не се чува как върти - като нов е!

Правеше ми същите проблеми като на колегата Бойчев - трудно и шумно върти като е студено, понякога въобще не тръгваше, докато не го прищракам няколко пъти. Акумулаторът е 60ач, зареждах го 2-3 пъти тази есен, защото си мислех, че е от него. Има ток да те убие!

Аз си го свалих сам, но не беше лесно. Ако не знаете какво правите, потърсете майстор по-добре. Откачих компресора на климатика иначе не излезе стартера. Разглобяването също е трудно, а сглобяването още по-пипкаво, но ефекта е поразителен.

Моето мнение: обърни внимание и на трите - стартер, акумулатор и динамо.

Само за статистиката: един колега смени три акумулатора преди някой да му каже да си оправи стартера.

Успех!

Редактирано от pifbull
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...