Marto7777 Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Ще права колата около 350-60к.с на мотора и ще ми трябва нов съединител. Четох за маховик и притискател от Голф 3 ГТИ АБФ мотора или нещо такова + керамичен съединител.Другото мисля че беше от ВР6 голф, но незнам.Какви са вариятите според вас ? С демпфер или без ? и керамика ли или феродов ? Още нямам никаква яснота, но няколко добри отзиви четох за бездемпферен маховик по добре се усещала колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Според мен най-добрия вариант за тези коне е едномасов маховик(твърд) + усилен притискател + обикновен феродов диск и не би трябвало да имаш проблеми от към издръжливост. Не съм сигурен, а и аз също се интересувам от каква кола може да се вземе твърд маховик(ако въобще има такъв вариант), но варианта с Голф 3 АБФ мотор отпада, поради причината, че там съединителя е 228мм., а на нас в случая ни трябва 240мм. Този вариант е добър за 1.8Т с 5 степенна трансмисия, но не и в този случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Маховика на АСЕ /228 мм/ дали ще свърши работа или е различен от този на АБФ, и още нещо да попитам, кои Аудита,освен 5 цилиндровите имат 240 мм маховик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 За напречен мотор, май маховикът от ACE няма да свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) Към колегата integrale45 - 1.8Т с 6 степенна скоростна кутия са със 240мм.(S3/TT/Leon) и 1.9тди 131/150к.с. също са с 240мм. За други нямам информация или поне не се сещам. Редактирано 8 Януари 2015 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Значи махам моя маховик и притискателя и ги заменям с твърд маховик и усилен притискател а диска го запазвам същия така ли ? И откъде да ги търся маховика и притискателя от някой модел кола ли или ... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Усиления притискател няма какво да го мислиш от къде и от каква кола/модел да го търсиш. Имаш два варианта - или да дадеш на някой да усили твоя сегашен, но колко ще държи и колко ще изкара не знам, или да си вземеш усилен притискател на Sachs Performance, Spec Clutch(като и при двата варианта има цели комплекти твърд маховик + усилен притискател + феродо/керамика) и т.н. Щом си тръгнал по този път няма смисъл да ти казвам, че тези неща са си цифра и няма как да се мине тънко... Ако минаваш на твърд маховик, е хубаво да сложиш феродов диск с пружини(понеже сега е обратното - пружините са на маховика, а феродовия диск е твърд). Може и да има вариант да се вземе втора ръка твърд маховик от някаква кола, но поне на мен не ми е известно от коя марка и кой модел точно, така че някой ако е минал вече по този път и има информация, няма да е лошо да сподели. Вече стана ясно, че от ACE и голф 3 ABF не може да се ползва при напречен мотор с 6 степенна кутия както в случая. А от голф вр6 как стои въпроса, някой знае ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 9 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A3-S3-quattro-Solid-Flywheel-Clutch-Kit-Only-210-bhp-03-1999-04-02-AUT14S-/281216649976?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAudi%7CCars+Type%3AS3+quattro&hash=item4179d18af8 Това добре ли е и да се търси отделно твърд маховик ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Това като го гледам си е съвсем обикновен комплект притискател + феродов за твърд маховик, не е с усилен притискател... Като знам обикновения притискател как лесно се предава само в кобинация на quattro-to + чип, този едва ли ще държи на 360к.с. Като гледам си тръгнал да търсиш "по тънката лайсна да минеш", но така малко съмнително дали ще се получат нещата. Само усилен притискател на Sachs Performance e 700+ лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 (Редактирано) Усиления притискател няма какво да го мислиш от къде и от каква кола/модел да го търсиш. Имаш два варианта - или да дадеш на някой да усили твоя сегашенкак се усилва притискател? Карам с надлъжен мотор, но питам тук за да не пускам нова тема. От 2 дни турбото ми като надуе над 1 атм на 3,4,5 предавка,гледам как стрелката на оборотомера отива към финала си, усеща се ускорение но и буксуване при скорост 100+ км/ч. Обаче не мога да разбера гумите ли пробоксуват или съединителя, защото е леко хлъзгав пътя все още при тези температури. Двигателят е AJL+ чип,quattro и с комплект съединител сакс за АСЕ на около 30 000 км. Не усещам мирис на феродо, но днес ще е по топло и ще пробвам отново. Редактирано 10 Януари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Никой не казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Нямам представа как се усилва притискател, но знам, че фирми като Uniflex Motorsport(а със сигурност и други) са го правили това упражнение, а сигурно и продължават да го правят. Какъв е крайния резултат и колко ще държи и изкара също не знам. Аз реших, че по-добрия вариант е да не се занимавам с това и ползвам готов усилен притискател на Sachs Performance. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Мисля, че "готовият" е по-тежък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 (Редактирано) Вече стана ясно, че от ACE и голф 3 ABF не може да се ползва при напречен мотор с 6 степенна кутия както в случая. А от голф вр6 как стои въпроса, някой знае ли?вр6, абф и г60 са с 228мм. До колкото си спомням май бяха и идентични по кг или ако има разлика най-тежък е на абф.А като най-усилен бил диска на вр6 ааа мотор. Но всичто това за 228, за 240 не знам донора Редактирано 13 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kali4a Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Според мен най-добрия вариант за тези коне е едномасов маховик(твърд) + усилен притискател + обикновен феродов диск и не би трябвало да имаш проблеми от към издръжливост. Не съм сигурен, а и аз също се интересувам от каква кола може да се вземе твърд маховик(ако въобще има такъв вариант), но варианта с Голф 3 АБФ мотор отпада, поради причината, че там съединителя е 228мм., а на нас в случая ни трябва 240мм. Този вариант е добър за 1.8Т с 5 степенна трансмисия, но не и в този случай.Това ли е горе долу варианта за който става въпрос?http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-S3-1-8-TURBO-SINGLE-MASS-FLYWHEEL-SACHS-CLUTCH-CSC-COMPLETE-KIT-/360703208859?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AAudi|Cars+Type%3AS3+quattro&hash=item53fb962d9b#vi-ilComp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване