Jump to content

Наличие на бяла пяна в мотора - 1.8т AGU


Дроб съм

Recommended Posts

След 2 изреждания на скоростите до пълен оборотомер получих поздрав от лампата за ниско налягане на маслото и това намерих под капачката. Маслото е в норма, на няма и 1000 км, пълна синтетика. Някакви идеи? :huh:

 

 

post-79306-0-86417000-1421445525_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водата е на гости на масълцето и си получил майонеза по капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз доколко е вярно,но на мен за същото нещо майстор ми беше казал,че такава каша се получава по капачката и ако колата се кара на къси разстояния-демек запалиш отидеш до работа ако ти е наблизо и загасиш и после пак обратно до вас вечерта и толкова.И аз така се бях уплашил,че си е отишъл мотора,даже загасих и му се обадих да идва да ме взима с колесар,но той каза,че като се покара на дълъг път примерно 100-200 км и ще се оправи.Направих въпросната процедура и наистина след това нямаше следа от тази каша по капачката.Сега колата още си върви без ремонти по мотора.Сега при тебе вече и лампата за налягането е светнала,което при мен липсваше.Мисълта ми е,че може и само някой датчик да е сдал багажа и да се размине работата.Просто давам мнение на непрофесионалист.Надявам се да няма тежки последствия по колата ти,колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Ако караш на кратки разстояния това е нормално. Има го и на една от семейните коли, която също се кара само на кратки отсечки градско. Не пипа антифриз. 

Ако загрееш майонезата отгоре ще се разгради на вода и масло. Водата е от конденз. Когато двигателят не достига работната си температура поради кратките отсечки се получава това отгоре. Няма да се плашиш ако не ти пипа антифриз.

 

П.с. има писано в мрежата доста по върпоса. 

Пример.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията,първо. Следващият ми въпрос щеше да е именно този. Колата се кара само на къси разстояния, а през последния месец може би веднъж е минала 60 градуса. Днес покарах малко без изпълнения в лютеницата и действително бялата гадост изчезна, но ми се струва, че капачката си стои мокра. Масло и антифриз са в нормата без аномалии във вида им. Маркучите на водата са си меки при загрят двигател, няма изгорели газове от казанчето на антифриза. Ако някой се сеща за други симптоми на глава/гарнитура, моля да сподели. Иначе лампата може би се дължи на цялата газ след този застой, поне предполагам, че е възможно с тази гняс в двигателя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тъй като казваш че караш на къси разстояния, запали един ден колата пред блока и я остави да достигне работна температура. После пошетай из града така 40-50 километра напълно безгрижно, нека и да ти включи перката няколко пъти ако може. Сега времето е по топло и предполагам ще стане. След това вероятно няма да имаш такива гадории. 

Ако колата е смесила вода с масло, като извадиш щеката на маслото и на нея ще има такава майонеза, а не само по капачката + това ще губиш антифриз.

Едно аверче има Голф 2. Миналата зима отворихме капак на клапаните да му сменим гарнитурата щото беше избило маслото през нея. Тва гарнитура на 1000 километра. И като отворихме кво да видим. Причината за избилото масло беше, че целия капак беше пълен с тая същата гняс + отвора за маслените изпарения. Той е с диаметър около 10мм. Така се беше замазало, че се наложи да надуваме с помпата през тръбичката за да го изкараме. Излезе като кренвирш от 2лв килограма. Изчистихме сложихме новата гарнитура и затворихме. След 5 дни махаме маркуча за газовете и пак същото. И понеже неговото разстояние от тях до работа е 3.5км на посока и реално дето се вика и парното му не сработва за тва разстояние, му викам: "Човеко много я жалиш тая кола. Вземи я понастъпвай малко до работа" Извадихме от тръбичката колкото да има отвор без да я почистваме основно и му казах да направи теста. В следващите 5 дни идваше на работа със загрял мотор. Не го знам дали я е цедил или е сменил маршрута, но си загряваше колата до оптимална температура. Отворихме е я и не само че нямаше гадории, а и това в маркуча което бяхме оставили беше изчезнало.

Та в крайна сметка една кола и една жена не ги ли настъпваш почват да правят проблеми. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ,бравооооооо,размина се май сериозната работа,а дано,стискам палци да няма проблеми колата,колега.Радвам се че някак си успях и аз да помогна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма да имам възможността да я изкарам на дълъг път още известно време, за сега просто ще се опитам да й правя по едни 10-тина километра на ден, за да загрява. Все още се образува този чеснов сос под капачката, но във видимо по-малки количества, надявам се да изчезне скоро проклетията, преди да запуши без това деликатните маслени магистрали... Благодаря отново на всички отзовали се, инфарктът се отлага за сега :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 8P модела и аз го имам това по капачката за наливане на маслото....Наистина се получва само ако караш на кратки разстояния.....В началото и аз като тебе се бях шашнал като го видях това....и добре че мина един съсед да ме успокои като го видя...Било нормално и при него така било..Просто при по-студено време се получава конденз и при смесване с масло...това е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е лошо да си погледнете капачките за наливане на масло,ако гумата е мн остаряла сменете ги ,за съжаление тези които се продават се чупят и трудно се намира читава алтернатива.От капачката духат пари при празен ход,но при подаване на газ се създава вакум,ако гумата е остаряла ще прониква влажен и студен въздух,който с удоволствие ще се смеси с топлите пари и ще направи бялата боза,не си цапайте моторите с тая боза ,отлаганията може да ги види всеки който си свали капака на клапаните,просто сменете капачката.На по старите 2.6 мотори,може да забележите във маркучите  за картерна вентилация  на  дясната глава за 2 пъти и повече от същото мляко за разлика от лявата глава,причината е именно в капачката.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на баща ми едно време му се е случвало на колата, караше я на газ и на късо разстояние, нямаше никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е напълно нормално зимата колеги, защото колите се карат на късо разстояние и се получава конденз, но тва не е проблем ;) Газ д ламарин'Та да е леко на машин'Та :D  :flipoff:  :flipoff:  :flipoff:  :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава пяна имам от години,като я видях първия път се уплаших,но ми обясниха че е конденз.Проблеми нямам,колата си върви.Като отворя капака за нещо отвивам капачката и забърсвам до колкото мога,иначе при по-продължително каране изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви коли карате, но аз на нито една моя кола не съм имал този проблем. От 8 години работя на точно 5,2км от нас и това е по-дългият от двата пътя, вече с трета кола нямам такива проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...