Дроб съм Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 След 2 изреждания на скоростите до пълен оборотомер получих поздрав от лампата за ниско налягане на маслото и това намерих под капачката. Маслото е в норма, на няма и 1000 км, пълна синтетика. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 ОмешАла е лубрикантите /васер и олио/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дроб съм Публикувано 16 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Добре де, при това положение не би ли трябвало да има следи от олио в казанчето с васера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peeeeet Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Водата е на гости на масълцето и си получил майонеза по капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 .....и се започва мъката с "майсторите" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Нз доколко е вярно,но на мен за същото нещо майстор ми беше казал,че такава каша се получава по капачката и ако колата се кара на къси разстояния-демек запалиш отидеш до работа ако ти е наблизо и загасиш и после пак обратно до вас вечерта и толкова.И аз така се бях уплашил,че си е отишъл мотора,даже загасих и му се обадих да идва да ме взима с колесар,но той каза,че като се покара на дълъг път примерно 100-200 км и ще се оправи.Направих въпросната процедура и наистина след това нямаше следа от тази каша по капачката.Сега колата още си върви без ремонти по мотора.Сега при тебе вече и лампата за налягането е светнала,което при мен липсваше.Мисълта ми е,че може и само някой датчик да е сдал багажа и да се размине работата.Просто давам мнение на непрофесионалист.Надявам се да няма тежки последствия по колата ти,колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Точно така. Ако караш на кратки разстояния това е нормално. Има го и на една от семейните коли, която също се кара само на кратки отсечки градско. Не пипа антифриз. Ако загрееш майонезата отгоре ще се разгради на вода и масло. Водата е от конденз. Когато двигателят не достига работната си температура поради кратките отсечки се получава това отгоре. Няма да се плашиш ако не ти пипа антифриз. П.с. има писано в мрежата доста по върпоса. Пример. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дроб съм Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Благодаря за мненията,първо. Следващият ми въпрос щеше да е именно този. Колата се кара само на къси разстояния, а през последния месец може би веднъж е минала 60 градуса. Днес покарах малко без изпълнения в лютеницата и действително бялата гадост изчезна, но ми се струва, че капачката си стои мокра. Масло и антифриз са в нормата без аномалии във вида им. Маркучите на водата са си меки при загрят двигател, няма изгорели газове от казанчето на антифриза. Ако някой се сеща за други симптоми на глава/гарнитура, моля да сподели. Иначе лампата може би се дължи на цялата газ след този застой, поне предполагам, че е възможно с тази гняс в двигателя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 При това положение всичко е в норма!! Напълно нормално! Кратките отсечки водят до това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Колега тъй като казваш че караш на къси разстояния, запали един ден колата пред блока и я остави да достигне работна температура. После пошетай из града така 40-50 километра напълно безгрижно, нека и да ти включи перката няколко пъти ако може. Сега времето е по топло и предполагам ще стане. След това вероятно няма да имаш такива гадории. Ако колата е смесила вода с масло, като извадиш щеката на маслото и на нея ще има такава майонеза, а не само по капачката + това ще губиш антифриз.Едно аверче има Голф 2. Миналата зима отворихме капак на клапаните да му сменим гарнитурата щото беше избило маслото през нея. Тва гарнитура на 1000 километра. И като отворихме кво да видим. Причината за избилото масло беше, че целия капак беше пълен с тая същата гняс + отвора за маслените изпарения. Той е с диаметър около 10мм. Така се беше замазало, че се наложи да надуваме с помпата през тръбичката за да го изкараме. Излезе като кренвирш от 2лв килограма. Изчистихме сложихме новата гарнитура и затворихме. След 5 дни махаме маркуча за газовете и пак същото. И понеже неговото разстояние от тях до работа е 3.5км на посока и реално дето се вика и парното му не сработва за тва разстояние, му викам: "Човеко много я жалиш тая кола. Вземи я понастъпвай малко до работа" Извадихме от тръбичката колкото да има отвор без да я почистваме основно и му казах да направи теста. В следващите 5 дни идваше на работа със загрял мотор. Не го знам дали я е цедил или е сменил маршрута, но си загряваше колата до оптимална температура. Отворихме е я и не само че нямаше гадории, а и това в маркуча което бяхме оставили беше изчезнало.Та в крайна сметка една кола и една жена не ги ли настъпваш почват да правят проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ,бравооооооо,размина се май сериозната работа,а дано,стискам палци да няма проблеми колата,колега.Радвам се че някак си успях и аз да помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дроб съм Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 За съжаление няма да имам възможността да я изкарам на дълъг път още известно време, за сега просто ще се опитам да й правя по едни 10-тина километра на ден, за да загрява. Все още се образува този чеснов сос под капачката, но във видимо по-малки количества, надявам се да изчезне скоро проклетията, преди да запуши без това деликатните маслени магистрали... Благодаря отново на всички отзовали се, инфарктът се отлага за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Аз съм с 8P модела и аз го имам това по капачката за наливане на маслото....Наистина се получва само ако караш на кратки разстояния.....В началото и аз като тебе се бях шашнал като го видях това....и добре че мина един съсед да ме успокои като го видя...Било нормално и при него така било..Просто при по-студено време се получава конденз и при смесване с масло...това е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 (Редактирано) не е лошо да си погледнете капачките за наливане на масло,ако гумата е мн остаряла сменете ги ,за съжаление тези които се продават се чупят и трудно се намира читава алтернатива.От капачката духат пари при празен ход,но при подаване на газ се създава вакум,ако гумата е остаряла ще прониква влажен и студен въздух,който с удоволствие ще се смеси с топлите пари и ще направи бялата боза,не си цапайте моторите с тая боза ,отлаганията може да ги види всеки който си свали капака на клапаните,просто сменете капачката.На по старите 2.6 мотори,може да забележите във маркучите за картерна вентилация на дясната глава за 2 пъти и повече от същото мляко за разлика от лявата глава,причината е именно в капачката. Редактирано 19 Януари 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Колега на баща ми едно време му се е случвало на колата, караше я на газ и на късо разстояние, нямаше никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Тва е напълно нормално зимата колеги, защото колите се карат на късо разстояние и се получава конденз, но тва не е проблем Газ д ламарин'Та да е леко на машин'Та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Такава пяна имам от години,като я видях първия път се уплаших,но ми обясниха че е конденз.Проблеми нямам,колата си върви.Като отворя капака за нещо отвивам капачката и забърсвам до колкото мога,иначе при по-продължително каране изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Не знам какви коли карате, но аз на нито една моя кола не съм имал този проблем. От 8 години работя на точно 5,2км от нас и това е по-дългият от двата пътя, вече с трета кола нямам такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване