Jump to content

Покупка на Ауди а6 2005 от Америка


Recommended Posts

Здравейте, предстои ми покупка на въпросното Ауди, но ме притеснява това, че от Америка и частите с европейските модели може и да не стават. Аудито е куатро 3.2FSI автоматик. Цената прилична 11 500лв и има почти всичко като екстри за тази година, без цветен дисплей на километража и памет на седалките. Дали си заслужава тази покупка или ще бера ядове с частите в бъдеще?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11500 ще стъпи тука с платен, транспорт мито и ддс? Да принципно имам приятел с Витара от щатите и няколко пъти го е ял с частите:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди-то вече е регистрирано в БГ и изглежда на реални 180 000км доста запазено е. Притесняваме ходова част, скорости, двигател. Да не стане така утре нещо да каже мял и да поръчвам от Америка части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В подфорума Ауди А6 4Ф има 1-2-3 с внос от САЩ. Нямам спомени да са коментирали хардуерни разлики,освен табло и светлини. Замислих се с радиата как е,някога американските търсеха честотите различно от европейските.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото си работеше ок. Търсих навсякаде и нищо не намирам относно частите на американски/европейски модел. Моля, ако някой знае някой форум или статия да ме препрати. Чудя се вече дали да не се набутам с 2.7/3.0tdi, понеже за същите пари горе-долу +/– 1000лв може да се намерят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих рискувал. Евтините дизели са с голям пробег. Новия собственик неминуемо го очаква смяна на скъпоструващи части - дюзи,вериги, всмукателни колектори. Често се предават/важи и за бензините/ също много скъпите кормилна колона и компресор на климатика. Това не са недообмислени инженерни решения,т.н. детски болести. Частите просто са изразходвали ресурса си. Вкарваш 5-8-10 000 лв. и условно имаш кола за още 200-300 000 км..

Изведено е като аксиома-на тези коли разходът е най-малкият разход. В този смисъл,бензинът крие по-малко подводни камъни. Ако колата е добре оборудвана и не караш много,не рискувай. Има го и този момент,бензинът е непопулярен/всеки гледа разхода на първо място/ и препродажбата ще е трудна,особено ако държиш на цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ме притеснява евентуална продажба след това. Иначе карам около 90% градско и по мой наблюдения годишно ми навивам около 8000км което е доста смешно. Насочих се към бензина понеже дали 12-14 дизел или 15-16 бензин градско няма осезаема разлика. Дизел не ми се ще точно поради проблеми с дюзи, турбо и т.н. Единствено ме притеснява въпроса с частите понеже имам план да я карам тази кола поне 3-4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,забравих. Немалка част от дизелите са оборудвани с филтър за твърди частици/ДПФ/. Градското никак не му понася. Самопочистващ е,но не до безкрайност и то при каране по-дълго време на по-високи обороти/т.е. извън града/. Подлежи на няколко принудителни регенерации,след което остават вариантите нов и премахване/което не е лъжица за всяка уста и евентуално може да ти създаде проблеми ако пътуваш в чужбина/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем на текущата ми кола, дизел повече НЕ. Относно това ауди гледам двигателят не е измит или почистен, но има съвсем леко омсляване около капаците на главите. Това нормално ли е? И при този двигател има ли някакви неочаквани ремонти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,каквото се счупи трябва да се прави всичко с колите които купуваме втора ръка си е на късмет.Принципно този бензинов мотор е здрав без някакви сериозни проблеми и дефекти,като го обслужиш качествено със качествени части мисля,че няма да имаш никакви роблеми,същото важи и за скоростната кутия със смяна на правилното за нея масло на необходимия пробег.Аз не съм привърженик на автоматиците,защото имам двама познати които имаха Аудита автоматици и като взеха да влизат в драми и филми с тези автомати,просто позакрепиха колите и ги продадоха по най бързия начини,но просто всичко е на късмет сигурно не са случили на добри коли.Не искам да те разубеждавам да не вземаш автоматик или да влизам в споове с други колеги относно качествата и предимствата на автоматика,но това е мое мнение,за последваща препродажбаркола с този мощен бензинов мотор и автомат на вторичния пазар и особено ако е без газова уредба доста трудно ще се препродаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам американка, частите са различни най-вече по екстериора - фарове, стопове, брони, поради различните стандарти в САЩ. Иначе по електроника/механика няма да имаш проблеми с частите от тук. Като цяло бих избрал щатския вариант пред незнайна италианка/германка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американските стандарти за  продажба на коли не включват само различни фарове и стопове(amber lights), както си мислите вие. Задължително например имат въздушни възглавници за краката, система за контрол на налягането в гумите и тн. Извън това като части са напълно еднакви. Предпочитам американска кола карана по магистрали, без много много сняг, отколкото някакъв избочен жабар да я е разцепил от каране.

2. Колата може да е удряна или на повече мили, плащаш си в Carfax и разбираш каква и е историята. Няма как да не е вписано, ако е имала проблем. Карам кола със същия мотор, за сега нямам никакви грижи, минал съм малко над 50 к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Предстои ми да внеса Ауди Кю7 3.0 ТДИ 2013 от САЩ. Доколкотосъм чувал при регистрация трябва да се сменят светлините-мигачи. Може ли някой да ми каже каква точно е разликата и какво да се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Америка, мигачите са червени а не оранжеви/жълти като при нас. Не съм убеден все пак дали се изисква смяната им...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми да внеса Ауди Кю7 3.0 ТДИ 2013 от САЩ. Доколкотосъм чувал при регистрация трябва да се сменят светлините-мигачи. Може ли някой да ми каже каква точно е разликата и какво да се сменя?

 

 

За цвета на мигачите зависи от щата, от който е купена колата. Червени са най- често. При регистрацията ти изискват хомологизация на:

ППС регистрирани извън държавите - членки на Европейския съюз, или друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (Разбирай Швейцария)

Прави се в Dekra или Технотест, струва около 1 000лв (различни са цените на двете места). Изискванията най- общо са: Километраж в км/ч, мигачи оранж, габарити за мъгла, осанката на фаровете да е черта (В Америка се използват) и разни други. Пиши ми лично, за повече инфо :)

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...