Jump to content

проблем с парното на 4f


Manniakk

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам малък проблем с парното на а6-тицата, отзад през горните духалки духа ледено студено независимо от настройките на климатроника. Тези под седалките и задната централна си духат с правилната температура. Отпред също. Четох другите теми - за почистването на клапите, но там симптома е с крайна лява или дясна духалка, възможно ли е и при мен да са те, но да се отразяват само на горните задни духалки? Пробвах да пусна климатроника на HI и след това на LO но няма разлика.

 

Ще пробвам с адаптация и почистване на клапите, но не знам дали това ще реши проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отворих и позачистих, нямаше никакви отлагания. Обаче отвих пробката, за антифриза която е до казанчето на спирачките и долях около 300-400мл. антифриз в тръбата, може ли от това да не е имало парно отзад? колата си загряваше и държеше работна температура без колебания... Адаптацията не показа грешки

post-16154-0-27121600-1424002565_thumb.j

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уви след всичко пробвано проблемът си остана, трябва да разгледам малко схеми да видя от къде взимат въздух тези тръби...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем! В тръбите има въздух (дори и след обезвъздушаване) и рециркулационната помпа влиза в грешка, че е преминала максималните обороти.Когато се включи рециркулационната помпа се чува едно къркорене от тръбите. Колата си загрява и си държи температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте едни 20-30 лева да ви допълнят антифриза, обезвъздушат и допълнят масло в компресора. Отделно да се почисти цетката защото там събира гадости и ще си тръгне парното. 

 

 

Аааа и още нещо  ЗАДЪЛЖИТЕЛНО извадете и вижте филтрите в купето! Ако са задръстени с гадости няма да духа грам колата!

Само да вметна, тия филтри в купето в София стават на кенеф за 4 месеца точно. Бях пуснал снимки, направо нереално е каква гняс дишаме :(

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза е допълван и е обезвъздушено.И пак има въздух. Колата си духа перфектно, когато е в движение и си държи 90 градуса. Като спреш на място, почва да духа студено , понеже рециркулационната помпа е изключила и не влиза топла вода в купето. Не виждам какво общо има фреона и компресора на климатика с топлото и рециркулационната помпа. Днес ходих да ми мерят за газове в антифриза и казаха ,че няма. Парите не са проблем. Климатика работи перфектно лятото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сменях двете клапи и помпата  дето са отпред с нови някъде към 600 лв струваха и пак ми прави този проблем от време на време!



http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166461#entry2345808

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи направих адаптация на клапите - нямаше проблем. Изчистих клапите двете отпред  - не бяха зацапани и се движеха свободно. Допълних вода в маркуча до сервото, беше доста празен, но файда и от това нямаше. Интересното при мен е че колата духа равномерно топло отвсякъде освен от страничните задни където винаги е ледено студено (или с външна температура, ако е на ECON), чудя се от къде взимат възхуд тези клапи, защото под седалките и средната задна духат топло. По схемите като гледах би трябвало и те да вземат от същото място, но явно не е така....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

НЕ съм  :hilezh: . Обезвъздушавам , рециркулационната помпа заработва , тръвгвам и карам с пълна газ колата 2-3км и няма проблеми, парното е на 6. И в момента в който спра и оставя колата да работи на празен ход помпата спира и като отворя кранчето за обезвъздушаване пак има въздух.  :hilezh:

Някой да има идея какво се случва?

 

Мериха ми антифриза за газове и показа , че няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно някой маркуч спукан някъде. При мен нещо тая зима почна като пусна парното да издава някакви странни звуци отпред при духалките :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Николай, смени си радиаторчето на парното. На брат ми 3.0 тди Б7 имаше същите симптоми, 3 пъти промивки и нов антифриз, смениха радиаторчето и с спря да губи парно и да има въздух.

 

Да не споменавам в какви филми го бяха вкарали. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nikolay Dekov и при мен е нещо подобно. Мисля да сменя капачката на разширителния съд да не би от там да са получава проблема. Ще пиша дали има някакво подобрение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се капачката да оправи проблема. Гледах разширителния съд, няма следи от спуквания, няма и осезаеми загуби на антифриз. Досега за 2 години съм доливал само след обезвъздушаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Здравейте колеги, да съживя малко темата. Аз имам същия проблем, навсякъде си духа нормално топло дори направо ще ти изгори ръката ако я задържиш на духалката,  но задните стронични духалки направо духат леден въздух, имате ли решение на проблема и от къде е, благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май така ще направя:)лошото е че лявата дори и не спира да духа при затворено положение, незнам електрическа ли е клапата на духалката или е механична да я сваля и да погледна, ако е развалена поне да я оставя на затворено положение че зимата задния пасажер ще се озъби и има да върти

Редактирано от shenti_bul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрическата клапа вижте дали пуска топло навътре в купето.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...