baha Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Виж, на HI не съм пробвал. Утре ще споделя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 и сега не разбрах.....хубаво ли е да се пуска econ режима или не???? Не е препоръчително да се кара продължително (седмици и месеци наред) с включен Econ. Някои препоръчват дори да се кара винаги с изключен Econ. Лично аз карам основно с включен Econ, но гледам да не минава твърде много време между пътите когато го изключвам и покарвам ден, два или повече без него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Все си мисля,че колата е достатъчно "умна" та сама да си преценя дали да изключва компресора или не...дори и да е натиснат " econ" режима.Ако е много студено и сега си палите колата т.е. още не е загряла , и сте настроили да речем на 21 градуса , и натиснете Econ дали наистина компресора няма да работи???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Нещо или ти си се объркал или не става ясно точно какво имаш предвид. При активиран ECON режим компресорът НЕ работи! Никога!При деактивиран ECON режим компресорът работи само над определена външна температура. Но в случаят аз имах предвид нещо съвсем друго - че дълги периоди в покой не се отразяват добре на компресора и сдава багажа. Счита се, че за него е по-добре да работи редовно и дори постоянно (когато външната температура го позволява). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Хмм...В два сутринта какво правим???Ще взема въобще да не го ползам този Econ...едва ли повлиява толкова драстично на разхода.....Усещал съм обаче как влияе на мощността на количката,особено при нагорнище...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Ти май наистина не разбираш. Компресора зимата работи единствено когато се обдухва предното стъкло, иначе и да искаш няма как да го пуснеш на минусови температури да ти духа студено в колата. Просто няма да се пусне. Компресова в нашите коли работи само за да прави студено (и да изсушава въздуха) не е като климатиците по къщите, които духат и топло. В 2 сутринта и да натискаш и да не натискаш ECON ще си мръзнеш . А когато е пуснато обдухването на предния прозорец колата автоматично си пуска компресора независимо дали ти го цъкаш или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Явно наистина съм в заблуда....Искате да ми кажете,че зимата ако на вън е да кажем 0 градуса , а съм настроил климатроника на 21 градуса...то компресора НЕ работи...Така ли?т.е. с Econ или без той си е изключен....при ниски температури,освен ако не обдухваме само предното стъкло????И сега какво зимата топлината си идва от двигателя.....а компресора е само за лятото да охлажда??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Сега вече го разбрах...кой знае още колко ще научавам за в бъдеще... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 (Редактирано) Точно така! Компресорът не е топлинна помпа (ако сравняваш с някои по-скъпи домашни климатици) и работи само еднопосочно, т.е. за да охлажда! Зимно време не може да е полезен за абсолютно нищо друго, освен за изсушаване на въздуха! До като не загрее двигателя - топло няма (малко изключение е опционалното допълнително нагревателче, за което стана дума по-горе, но то е толкова мижаво, че служи колкото да поддържа основните животоподдържащи функции на човешкия организъм докато двигателят загрее и почне да отделя топлина зимно време (за това и се предлага най-вече за дизели)). Редактирано 15 Февруари 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Ти май наистина не разбираш. Компресора зимата работи единствено когато се обдухва предното стъкло, иначе и да искаш няма как да го пуснеш на минусови температури да ти духа студено в колата. Просто няма да се пусне. Компресова в нашите коли работи само за да прави студено (и да изсушава въздуха) не е като климатиците по къщите, които духат и топло. В 2 сутринта и да натискаш и да не натискаш ECON ще си мръзнеш . А когато е пуснато обдухването на предния прозорец колата автоматично си пуска компресора независимо дали ти го цъкаш или не.При каква температура се включва компресора?Мисля че под 5 градуса не сработва?Да предположим че е 1,2 или -2 градуса,пускаш обдухването на предния прозорец,компресора не би трябвало да работи.При мен копчето ECON е заменено с AC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 От фейслифт-а вместо ECON, копчето се казва AC и е реципрочното - когато свети, компресорът е активен. Когато е изключен (съответно не свети) е аналогично на ECON режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 При каква температура се включва компресора?Мисля че под 5 градуса не сработва?Да предположим че е 1,2 или -2 градуса,пускаш обдухването на предния прозорец,компресора не би трябвало да работи.При мен копчето ECON е заменено с AC.Мисля, че се включва винаги при обдухване на предния прозорец без значение каква е външната температура и дали тя ти позволява да го включиш ръчно ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Та, днеска пуснах но HI градусите и изключих econ- а и на външна температура около 2 градуса, след 3 минути 1 км изминато разстояние топлото почна!!! Чувствам се доста на аванта и е добре, че все пак разбрах, че го имам тоз нагревател! Нз, колко е мижав, защото на 5- тата минута вече перката си духаше стабилно, а стрелката на антифриза започна да отлепя от 50 след 10 тина минути. Та много полезен нагревагел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 При под 5С компресора не се включва без значение дали се обдухва предното стъкло или е изключен екон-а. Ако се включи под тази температура има голяма опсност да се спука изпарителя - точно затова е предвидена тази защита. Така, че при ниски темпетатури (под 5С) зимата няма никакво значение за компресора дали управлението е на Ауто или Екон - просто компресора не се включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Не знам за различните двигатели колко е различно но аз съм с 1.6 FSI и преди 5тата минута не усещам топлинка. А служебната ми дачийка дизеларка след 1 минута грее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Ако компресора не се пуска под 5 градуса, защо при включен econ, стъклата почват да се потят и при изключването на econ- а, всичко се изсушава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Може би отваря по различен начин клапите на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodorko1 Публикувано 17 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Да, най-вероятната причина е да си без фреон.Еми ако съм без фреон няма да духа ни топло ни студено нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Топлото идва от двигателя! Ако си се качвал на кола без климатик от завода трябва да знаеш, че зимата не ти трябва грейка в нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodorko1 Публикувано 17 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Ако до сега всичко е било ок, то вероятно фреона ти е заминал. Закачи я да си сигурен. Махал ли си акумулатор скоро?Да имах проблем с акумулатора не я бях карал дълго време и той умря.Какво имаш предвид? Топлото идва от двигателя! Ако си се качвал на кола без климатик от завода трябва да знаеш, че зимата не ти трябва грейка в нея Така е но си духа топло след 2 3 мин. в този студ а двигателя си е още студен това е проблема Да не е получил грешка когато е паднал акумулатора.Проблема е в това че немога да изключа Eco бутона.Какво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Ако до преди да ти падне акумулатора всичко е било ок, закачи я и направете адаптация. Може да си е загубила настройките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Така е но си духа топло след 2 3 мин. в този студ а двигателя си е още студентова е проблема ...Прочете ли нещо от темата до тук...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 teodorko1, моля те, закарай колата в сервиз. Явно ние няма да ти помогнем.P.S.И после да не "забравиш" като 99% от задаващите проблем, да споделиш и решението. Хората масово като го оправят и забравят да споменат от къде е бил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodorko1 Публикувано 18 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Ок ще пиша какво се е случило.Благодаря на всички все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване