Jump to content

няколко проблема при новозакупено C5 1.8T Quattro AJL


Kn0cK3r

Recommended Posts

Ами утре ще го нарпавя това упражнение да видим дали ще се промени нещо..ама си е много дразнещо това..а относно останалите проблеми още повече..колата изобщо никаква я няма и не знам как да разбера кое да сменя, след като нямам данни от ВАГ-а...взех две бобини от един колега и се подобриха за кратко нещата и си отдъхнах че просто трябва дас и взема нови, но след ден два драмата отново беше на лице..дори сега забелязах, че ако карам примерно на 3-та и съм на някакви обороти..да речем 2700-2800 и като си мана крака от газта колата започва да придърпва, хълца и тресе...като върна крак на педала и дори най-малкото подаване на газ отреагира и спира да подскача като див кон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и това четох, че може да оказва влияние ама не знам дали да търся нови..втора употреба..по-големи или същите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доборе по какво да разбера втората ръка дюзи дали няма да пропикаят...те реално от уплатненията ли пропуска или къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително пикаещите дюзи да се отписват напълно. Може да се направи опит да се почистят със специален препарат или флакон на разход под налягане.

Пикаещи са защото нещо като нагар им пречи да затварят напълно или нарушава геометрията на отворите им.

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз (по известен като: "Автора на темата" ) продължаван с мъките. Искам да добавя, че моята кола също не се връзва със всеки ВАГ КОМ и проблема е в кабела, защото някои майстори си ме връзват без никакви ядове,  други немогат  , а дори и аз си купих едни син ваг кабел за 20 лв и той не се връзва с модул Engine....
Така, да продължим по същество. От последното ми закачане и прочитане на живи данни забелязахме, че ламбда сондата през повечето време не работи (показва 0.00% стойности) , а от времем на време като захапе забива на +20~23% или на - 23-24% и така стои без да помръдват процентите, като евентуално след 30сек-1мин отново занулява на 0.00% и така остава. Проблема ми е,че предишната ламбда сонда беше нова (предишният собственик я е купувал) и също не работеше. Аз вземах от морга оригналната сонда и като я сложихме и прочетохме живите данни нещата бяха ок. вярно е, че ги погледнахме много на бързо, но бяха ок. След 2-3 седмици ходих на диагностика при друг човек и там видяхме, че ламбда сондата прави онези номера с забиването и нулевите стойности.  Сега съм пред голяма дилема дали просто съм попадал на кофти сонди или проблема идва от другаде. Някак си не ми се рискуват ~150лв (предполагам толкова) за нова сонда. Забравих да спомена, че преди да сменя първата сонда излизаше грешка, че подгрева на сондата не работи. След като сложихме сондата от моргата , грешката не е излизала. Искам да попитам КАКВИ СА СИМПТОМИТЕ, когато колата е с откачена ламбда сонда, понеже в момента карам с откачена ламбда сонда и имам едно леко нестабилно поведение на двигателя (но пак казвам леко) и като карам на 2ра без газ за известно време после при натискане на съединителя оборотите падат до 400-500 и се вдигат веднага на ~900 и си остават там. Интересува ме това дали ми го прави понеже нямам сонда или проблема е другаде?

Относно паленето сутрин си продължавам да паля с мъките. Но пробвах теста да карам само на бензин и карах цял ден на бензин (със спрян кран на газовата  и изразходена газ по системата). На другата стурин пак трудно запали но продължих да карам на бензин (покарах 10км за деня) и пак я оставих така. И вече на следващата сутрин колата си запаля от ряз. 

Понякога имам онова лопване като отпусна педала на газта и като го натисна. Незнам тампон ли е, от диференциала ли , но не ме дразни толкова.

Към колегата, който ме пита по-нагоре за съединителя. Сложих LUK маховик + съединител. И въпреки, че са нови съединителя пак си отделя една идея малко по-отгоре. Някои хора ми казват, че така са Аудитата, особено пък като съм куатро и малко по го зори тръгването.

Моля давайте съвети.

Редактирано от Kn0cK3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моето скромно мнение имаш дюза/и на газовата които изпускат газ и при първото палене си мамата.

Свещите погледна ли ги в какво състояние са ?

Ламбда сондата играе важна роля аз моите съм ги сменил и двете, Bosh взех ги от колегата buzzi.

За 3 години никакви ядове с тях като карам само на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбдата като не ти работи ЕКУ-то прави зададена смес... колата ще ти харчи повечко, може и играенето на обороти да е заради нея. Проверили ли сте кабелите за сондата да не са прекъснати и от там да прави мизерии? Досега не съм видял ваг автомобил с отделящ долу съединител, а съм сменял и аз съединител :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...