Jump to content

Проблем 1.8т+чип


Recommended Posts

Не сме изяснили надува, защото чакаме кулера и час за генерация. Не знам какъв е тавана на тази турбина и дали с някакъв по-сейфти чип няма да изкара 250-те коня. На 1.3-4 холд не знам какво ще покаже диното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги не се ли отмествате много от темата? Някой да има по-добро предложение от моето (без да караме човека да сменя изпарителя, дюзите, компютъра, тръба и нивомер ф8) и да се чуди и мае как точно да я настрой... По-оптимален вариянт някой да се сеща и да е във Варна? Да помогнем на колегата вече

integrale45 и ти си от Русе, заповядай да ми обясниш за чиповете и това онова (в двора на Дапа)

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със специален турбо изпарител вероятността да има проблеми е минимална. 

Аз предлагам да се монтират три "турбо изпарителя",каквото и да означава това понятие.. :D

Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пуснал темата, да се появи и да внесе още малко яснота. Има само 2 негови коментара за 3 страници. на колко ома е газовата рейка? желателно е тръбата за газта да е осем милиметра.ако има някакъде спукан маркуч, също може да се получи хълцане. При мен беше цепнат маркуча за маслени пари,който излиза от двигателя и влиза във всмукателя от долнатта част близо до дросела

angeltsankov,не се занимавам с чипове

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето два почти еднакво изглеждащи изпарителя, но единия е турбо вариант. Този конкретно е тестван на 270 кс., 1.5 бара бууст с дюзи Hanna Gold.  Настроен на 1.2 бара налягане на газа, при бууст пада до 1.1. 

http://www.agsiedlik.pl/product,1224,kme-reducer-360hp-turbo-gold-filter-valtek-type-92.html

http://www.agsiedlik.pl/product,1171,reducer-kme-gold-filter-vt-92.html

 

Ето още един за турбо коли.

http://nagaz24.pl/landi-renzo-ig1-turbo-reducer,s,1445,p,en.html

 

Този по-долу е тестван в тандем на 2 бара бууст, 300 к.с на колелата и до 7000 оборота падът на налягането е в рамките на 0.1 бара. 

http://www.ac.com.pl/en/produkt/307/reducer-ac-r01

 

А защо почти никой не ги слага...ами просто газаджиите търсят висока печалба, клиентите искат ГИ за 700 лв.  Това няма как да стане с изпарители за по 200 + лева и дюзи за 50+ лв бройката. 

 

А какво е предимството на турбо изпарителите - възможността да загряват бърз поток от газ. Ако нямаше разлика между различните компоненти, дали щеше да има толкова много теми как на хората не им вървят колите на газ в комбинацията с двигатели с принудително пълнене? 

 

Според мен за перфектната настройка трябват и качествени дюзи, отлично работещ МАР сензор и широлентова сонда за прецизна настройка във високите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека нали има вече ГИ да не предлагате да си го смени за да кара с чип? Някой по-запознат да може да предложи 100% работещ вариант?

 

integrale45 След като сподели "този коментар над мен е едно голямо недоразумение" останах с впечетлението че си на ясно с нещата. Мини да обменим информация все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се колега,но много се подразних от тези думи и затова написах,че е недоразумение

Не е ли глупаво да си сложиш чип и да караш на газ? Ако искаш мощност, карай си на бензин. ГИ се слага за икономия не за ТУНИНГ.

........................... върви поработи, изкарай някой лев без да се тормозиш с такива неща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е истината, ако не ти харесва е друга тема... Виждам че имаш един проет на една гаранционна 1.8т и си пристрастен. Би ли сподели ти колко германеца си видял с чип и на газ? Клиена вижда в едни ГИ икономия на гориво и го интересува само къде е бутилката, зарядното и копрето. Човека сигурно се занимава с търговийка, а тук му се приказва за изпарители и капацитен на дюзи.... И да ви попитам защо като се сложи ГИ било то на 150к.с. , 180к.с. или 225к.с. дори с ф6 тръба без да я бутан софтуера върви без проблем? Бутне ли някой там и става мазало...  (имал съм случай когато след чип няма такива аномалий!!!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нямам идея колко ф са тръбите, имам известно желание да премахна този чип, защото като чета това което пишете филма става много голям, имате ли представа къде и какви пари струва тази интервенция, за да си я карам на 150кс и да нямам такива проблеми? Доколкото прочетох въпросния чип е прецакал всичко, понеже колата си идва от Италия вървяща и понеже му е дошла мудна на предния собственик е решил да я чипоса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при Тони Келеша, няма кой друг да ти оправи драгстера във Варна.

Няма да си първия с ампутиран  при Келеша "чип".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирани при Келеша чипове никога не сме имали проблеми.Има доста колеги от този форум на които сме монтирали системи и най добре е е да вземат отношение по темата и споделят опита си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според подадената инфорамция, колата няма никакъв проблем с "чипа".

Проблемът е, че на автомобил с ГИ впоследствие се монтира чип. Логично е майстора да се опита да настрои ГИ, а ако инсталирания хардуер не позволява - да смени част от него.

Става дума за 15 годишен масов двигател. Във всеки среден сервиз трябва да могат да погледнат дали няма аномалиии в бензиновите времена и да преценят каква да е следващата стъпка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............имам известно желание да премахна този чип..................

 

Според подадената инфорамция, колата няма никакъв проблем с "чипа"............

Може и да няма, може и да има, във всеки случай Келеша само може да помогне, независимо от изхода с махане на "чипа", или ъпгрейд на ГИ, човека помага и при такива ситуации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже  много категорично се изказват колеги, че няма как да стане "хем да ти върви повече колата, хем да е безпроблемна на газ" , ще се намеся и аз : А6-цата ми(1.8Т Куатро Авант) е с турбо-кит на Ланди Ренцо от сервиза на Ботевградско шосе в София- колегите на landir. Първоначално беше с К04-023 на 1.4 бара и имаше малко проблеми с настройките на газ, но това беше следствие от ремапа и въпреки това се настрои колата да върви без грижи на газ при 1.4 бара налягане и 260к.с. на мотор с 440сс бензинови инжектори като бензиновите довпръскват за 2 милисекунди. 

 След това сложих Гарет ГТ2560 и във Варна колата показа 185КВ на колела на 1.4 бара с 550сс инжектори. Веднага след ремапа минах на настройки на газта и по думите на газаджията, този ремап бил " доста по-добър от предишния" и нещата станаха по-лесно колата вървеше без грижи на газ като довпръскването на бензиновите беше направено за 3 милисекунди. При последния ъпгрейд турбото беше заменено с ГТ2871 и по моя вина колата беше настроена във Варна на газ , защото забравих да я прехвърля и я оставих на тунера така, а човекът се е мъчил и накрая извади 200КВ на колела на газ на високо налягане 1.7 бара и около 170КВ беше на ниско налягане 1.2 бара. Като държа да подчертая, че колата върви на газ без никакви проблеми прекъсвания и т.н. и на високо налягане. На бензин с тези настройки показа 220КВ на колела. Колата се кара здраво на газ 

 Така че, има начин да стане с правилния хардуер  и с добри настройки първо на бензин , за да може да стане после и на газ. 

За баровците, които съветват с чип да се кара само на бензин ще кажа, че колата при здраво настъпване в града дава разход 17л/100км газ и 14л/100км при леко каране градско и даване на газ извънградско. На бензин  съм я засичал единствено докато разработвах двигателя извънградско и разходът беше около 11л/100км със 100 октана  и като се сметне разхода изилиза, че на газ е два пъти по-евтино. Ами естествено , че ще я карам на газ , щом може да се направи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако просто иска да махне чипа, колега може да се обърне към фирмата, която го е сложила. За няколко минути ще му налеят обратно оригиналния софтуер.

Не виждам причина, да се връща оригинален софтуер в сервиз с диностенд:). А и се съмнявам във Варна да са толкова зле газаджиите, че да не могат да преценят дали изобщо има нужда от промяна на "чипа".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според подадената инфорамция, колата няма никакъв проблем с "чипа".

Проблемът е, че на автомобил с ГИ впоследствие се монтира чип. Логично е майстора да се опита да настрои ГИ, а ако инсталирания хардуер не позволява - да смени част от него.

Става дума за 15 годишен масов двигател. Във всеки среден сервиз трябва да могат да погледнат дали няма аномалиии в бензиновите времена и да преценят каква да е следващата стъпка. 

 

Подкрепям напълно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз какво казвам: :flehan:

 

Особено ми хареса това: "Не виждам причина, да се връща оригинален софтуер в сервиз с диностенд", :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирани при Келеша чипове никога не сме имали проблеми.Има доста колеги от този форум на които сме монтирали системи и най добре е е да вземат отношение по темата и споделят опита си.

 И аз съм с чип друго тутбо(к03-073) и ГИ Ланди Ренцо. 215к.с. Нямам никакви проблеми. Нямам и намерение да си махам чипа, защото било глупаво да си сложиш чип и да караш на газ...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравление за избора на ГИ, обаче... защо не минете на метанче :) Да спортувате икономично поне

(изключвам случайте в който има подобления по мотора и се НАЛАГА софтуерна намеса)

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...