becinko Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Не сме изяснили надува, защото чакаме кулера и час за генерация. Не знам какъв е тавана на тази турбина и дали с някакъв по-сейфти чип няма да изкара 250-те коня. На 1.3-4 холд не знам какво ще покаже диното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 (Редактирано) Колеги не се ли отмествате много от темата? Някой да има по-добро предложение от моето (без да караме човека да сменя изпарителя, дюзите, компютъра, тръба и нивомер ф8) и да се чуди и мае как точно да я настрой... По-оптимален вариянт някой да се сеща и да е във Варна? Да помогнем на колегата вечеintegrale45 и ти си от Русе, заповядай да ми обясниш за чиповете и това онова (в двора на Дапа) Редактирано 10 Март 2015 от angeltsankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Със специален турбо изпарител вероятността да има проблеми е минимална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Дай линкове към такива изпарители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Или поне марка и модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 (Редактирано) Със специален турбо изпарител вероятността да има проблеми е минимална. Аз предлагам да се монтират три "турбо изпарителя",каквото и да означава това понятие.. Редактирано 11 Март 2015 от vaninio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 (Редактирано) Колегата пуснал темата, да се появи и да внесе още малко яснота. Има само 2 негови коментара за 3 страници. на колко ома е газовата рейка? желателно е тръбата за газта да е осем милиметра.ако има някакъде спукан маркуч, също може да се получи хълцане. При мен беше цепнат маркуча за маслени пари,който излиза от двигателя и влиза във всмукателя от долнатта част близо до дроселаangeltsankov,не се занимавам с чипове Редактирано 11 Март 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Ето два почти еднакво изглеждащи изпарителя, но единия е турбо вариант. Този конкретно е тестван на 270 кс., 1.5 бара бууст с дюзи Hanna Gold. Настроен на 1.2 бара налягане на газа, при бууст пада до 1.1. http://www.agsiedlik.pl/product,1224,kme-reducer-360hp-turbo-gold-filter-valtek-type-92.htmlhttp://www.agsiedlik.pl/product,1171,reducer-kme-gold-filter-vt-92.html Ето още един за турбо коли.http://nagaz24.pl/landi-renzo-ig1-turbo-reducer,s,1445,p,en.html Този по-долу е тестван в тандем на 2 бара бууст, 300 к.с на колелата и до 7000 оборота падът на налягането е в рамките на 0.1 бара. http://www.ac.com.pl/en/produkt/307/reducer-ac-r01 А защо почти никой не ги слага...ами просто газаджиите търсят висока печалба, клиентите искат ГИ за 700 лв. Това няма как да стане с изпарители за по 200 + лева и дюзи за 50+ лв бройката. А какво е предимството на турбо изпарителите - възможността да загряват бърз поток от газ. Ако нямаше разлика между различните компоненти, дали щеше да има толкова много теми как на хората не им вървят колите на газ в комбинацията с двигатели с принудително пълнене? Според мен за перфектната настройка трябват и качествени дюзи, отлично работещ МАР сензор и широлентова сонда за прецизна настройка във високите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Кой изпарител е за турбо,и кой е за автомобили над 160кс,каква е разликата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Човека нали има вече ГИ да не предлагате да си го смени за да кара с чип? Някой по-запознат да може да предложи 100% работещ вариант? integrale45 След като сподели "този коментар над мен е едно голямо недоразумение" останах с впечетлението че си на ясно с нещата. Мини да обменим информация все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Извинявам се колега,но много се подразних от тези думи и затова написах,че е недоразумение Не е ли глупаво да си сложиш чип и да караш на газ? Ако искаш мощност, карай си на бензин. ГИ се слага за икономия не за ТУНИНГ. ........................... върви поработи, изкарай някой лев без да се тормозиш с такива неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Колега това е истината, ако не ти харесва е друга тема... Виждам че имаш един проет на една гаранционна 1.8т и си пристрастен. Би ли сподели ти колко германеца си видял с чип и на газ? Клиена вижда в едни ГИ икономия на гориво и го интересува само къде е бутилката, зарядното и копрето. Човека сигурно се занимава с търговийка, а тук му се приказва за изпарители и капацитен на дюзи.... И да ви попитам защо като се сложи ГИ било то на 150к.с. , 180к.с. или 225к.с. дори с ф6 тръба без да я бутан софтуера върви без проблем? Бутне ли някой там и става мазало... (имал съм случай когато след чип няма такива аномалий!!!) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanaspavlov2 Публикувано 11 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Здравейте, нямам идея колко ф са тръбите, имам известно желание да премахна този чип, защото като чета това което пишете филма става много голям, имате ли представа къде и какви пари струва тази интервенция, за да си я карам на 150кс и да нямам такива проблеми? Доколкото прочетох въпросния чип е прецакал всичко, понеже колата си идва от Италия вървяща и понеже му е дошла мудна на предния собственик е решил да я чипоса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 (Редактирано) Отиваш при Тони Келеша, няма кой друг да ти оправи драгстера във Варна.Няма да си първия с ампутиран при Келеша "чип". Редактирано 11 Март 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Монтирани при Келеша чипове никога не сме имали проблеми.Има доста колеги от този форум на които сме монтирали системи и най добре е е да вземат отношение по темата и споделят опита си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Според подадената инфорамция, колата няма никакъв проблем с "чипа".Проблемът е, че на автомобил с ГИ впоследствие се монтира чип. Логично е майстора да се опита да настрои ГИ, а ако инсталирания хардуер не позволява - да смени част от него.Става дума за 15 годишен масов двигател. Във всеки среден сервиз трябва да могат да погледнат дали няма аномалиии в бензиновите времена и да преценят каква да е следващата стъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 .............имам известно желание да премахна този чип.................. Според подадената инфорамция, колата няма никакъв проблем с "чипа"............Може и да няма, може и да има, във всеки случай Келеша само може да помогне, независимо от изхода с махане на "чипа", или ъпгрейд на ГИ, човека помага и при такива ситуации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Понеже много категорично се изказват колеги, че няма как да стане "хем да ти върви повече колата, хем да е безпроблемна на газ" , ще се намеся и аз : А6-цата ми(1.8Т Куатро Авант) е с турбо-кит на Ланди Ренцо от сервиза на Ботевградско шосе в София- колегите на landir. Първоначално беше с К04-023 на 1.4 бара и имаше малко проблеми с настройките на газ, но това беше следствие от ремапа и въпреки това се настрои колата да върви без грижи на газ при 1.4 бара налягане и 260к.с. на мотор с 440сс бензинови инжектори като бензиновите довпръскват за 2 милисекунди. След това сложих Гарет ГТ2560 и във Варна колата показа 185КВ на колела на 1.4 бара с 550сс инжектори. Веднага след ремапа минах на настройки на газта и по думите на газаджията, този ремап бил " доста по-добър от предишния" и нещата станаха по-лесно колата вървеше без грижи на газ като довпръскването на бензиновите беше направено за 3 милисекунди. При последния ъпгрейд турбото беше заменено с ГТ2871 и по моя вина колата беше настроена във Варна на газ , защото забравих да я прехвърля и я оставих на тунера така, а човекът се е мъчил и накрая извади 200КВ на колела на газ на високо налягане 1.7 бара и около 170КВ беше на ниско налягане 1.2 бара. Като държа да подчертая, че колата върви на газ без никакви проблеми прекъсвания и т.н. и на високо налягане. На бензин с тези настройки показа 220КВ на колела. Колата се кара здраво на газ Така че, има начин да стане с правилния хардуер и с добри настройки първо на бензин , за да може да стане после и на газ. За баровците, които съветват с чип да се кара само на бензин ще кажа, че колата при здраво настъпване в града дава разход 17л/100км газ и 14л/100км при леко каране градско и даване на газ извънградско. На бензин съм я засичал единствено докато разработвах двигателя извънградско и разходът беше около 11л/100км със 100 октана и като се сметне разхода изилиза, че на газ е два пъти по-евтино. Ами естествено , че ще я карам на газ , щом може да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Ако просто иска да махне чипа, колега може да се обърне към фирмата, която го е сложила. За няколко минути ще му налеят обратно оригиналния софтуер.Не виждам причина, да се връща оригинален софтуер в сервиз с диностенд. А и се съмнявам във Варна да са толкова зле газаджиите, че да не могат да преценят дали изобщо има нужда от промяна на "чипа". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Според подадената инфорамция, колата няма никакъв проблем с "чипа".Проблемът е, че на автомобил с ГИ впоследствие се монтира чип. Логично е майстора да се опита да настрои ГИ, а ако инсталирания хардуер не позволява - да смени част от него.Става дума за 15 годишен масов двигател. Във всеки среден сервиз трябва да могат да погледнат дали няма аномалиии в бензиновите времена и да преценят каква да е следващата стъпка. Подкрепям напълно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Добре спецове, вие знаете всичко и сте винаги прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Не, "ние" сме минали по този път. И то неведнъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Е аз какво казвам: Особено ми хареса това: "Не виждам причина, да се връща оригинален софтуер в сервиз с диностенд", Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 (Редактирано) Монтирани при Келеша чипове никога не сме имали проблеми.Има доста колеги от този форум на които сме монтирали системи и най добре е е да вземат отношение по темата и споделят опита си. И аз съм с чип друго тутбо(к03-073) и ГИ Ланди Ренцо. 215к.с. Нямам никакви проблеми. Нямам и намерение да си махам чипа, защото било глупаво да си сложиш чип и да караш на газ... Редактирано 12 Март 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 (Редактирано) Поздравление за избора на ГИ, обаче... защо не минете на метанче Да спортувате икономично поне(изключвам случайте в който има подобления по мотора и се НАЛАГА софтуерна намеса) Редактирано 12 Март 2015 от angeltsankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts