Jump to content

Мнение за конкретна обява A4 B7 2.0 TFSI Avant Quattro


Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Предстои ми покупка на автомобил и един от вариантите, които обмислям е този: http://www.cars.bg/c1043858

Свързах се е продавача, който ми изпрати още снимки, които ги няма в обявата и мога да ги кача тук ако мислите, че това няма да е в разрез с правилата на форума. Имам и ВИН, който все още чакам приятел да ми съдейства за разшифровка и проверка в Ауди. Доколкото разбрах продавача не разполага с детайлна сервизна история. Колата е внесена за него, от познати, но му се налагало да замине и затова я продава. В общи линии това ми обясни.

 

Насочил съм се към бензин с желание да избягам от повечето проблеми, които съпътстват дизеловите мотори втора ръка, като разбира се не съм с очакването, че мога да купя стар бензин, който няма да има нужда от грижи. Прочетох доста в интернет и форума и си признавам, че намерих малко информация за конкретния двигател (повече сухи данни). В статиите по автомобилните списания не е коментиран като проблем подобно на други FSI мотори, или поне аз не открих конкретна информация. Знам, че не се газифицира, или поне не евтино. Разхода по това, което съм придобил като впечатления от интернет може би ще се компенсира от поддръжката, тъй като моето шофиране е около 15-17 хил. на година, от които 12 са градско, на сравнително къси отсечки и в трафик.

Освен мнение за конкретният автомобил, много бих се радвал на каквато и да е информация за модела и мотора, за да мога да направя някаква равносметка (колкото и да е крива) какво бих си купил. Тук имам предвид конкретната комбинация на купе, двигател и задвижване.

 

Благодаря предварително на всички, които ще се включат!

Редактирано от S-Vas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При градско каране на къси отсечки и в трафик не чакай нисък разход от тази кола - от 12-13/100 ще започва, може и повече, няма какво да се лъжем.

Рядък е тоя мотор, което значи, че трудно ще намериш както стопани с отзиви за него, така и майстори, които да имат опит с ремонти по агрегата.

Иначе на снимки колата изглежда никак не зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, колега. Аз също така си го представям разхода. Ако наистина е рядък това с майсторите е по-притеснително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода в трафик (София) е между 13-14 ако колата е достигнала оптимална температура.

 

Комплект ангренаж + 3 ролки ти е 580 лв, водна помпа 160 лв ако върнеш старата, термостат 110 лв, филтри 150, хидравлична+ спирачна течност + антифриз около 80 лв - всичко това са цени от Порше Изток без отстъпка. Колата събира 4 литра и половина масло.

 

Дискове + накладки предни 450 лв ТРW.

 

Майстори има, не е чак толкова зле положението.

 

Колата поне на снимки изглежда доста свежо, а и цената е доста добра.

 

Ако нещо друго те интересува пиши.

 

Във форума се сещам за още 3-4 човека които карат 2.0ТFSI, така че споко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз съм с a4 b7 avant quattro дамо че съм с автомат.ако искаш малко въведение в tfsi темата мисля че едно пдф файлче което намерих ще ти е интересно и полезно,както и на мен.питай ако мога да ти отговоря ще го направя,моята я имам от коледа но все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще се радвам да споделиш тази информация, която спомена, че имаш на пдф файл! Предполагам вече имаш някаква представа от разхода на колата (отчитам, че за всеки град/стил на шофиране, автоматика и т.н. е различно, но поне да потвърдиш, че е около предположените по-горе цифри), както и от поведението й на пътя, градско и извън? и да ти е честита, тя за теб си е още нова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е количката, пъргава, дърпа си доволно, има хубав звук, обезшумена е - на 140 вътре си е спокойно, стабилна е в завой, малко е тежка предницата - недозавива си, ама като цяло е ок, ще останеш доволен, разхода - извънградско - 9-10, а градско 12 - 13, вече ако се буташ по задръствания - може и 14-15. Ако слагаш от скъпия бензин - 98 супер спорт, съм забелязал че сваля разхода с 1 литър в сравнение с 95 октана. Уж казват че гори малсо, ама аз за 5 - 6 000 съм долял 200 грама, което е ок за мен. Гледам че е куатро, което зимата много ще те радва, е и не само зимата де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vaglinks.com/docs/vw/misc/vw.com_2.0l_fsi_turbo_ssp_821503.pdf 

ми и аз за сега 3000 км още не съм доливал,автомат съм и си дърпа добре не е тромава аз лично съм много доволен от представянето на колата.Линка който постнах ми изясни някои въпроси които имах,дано е полезен и на други.А дали ще е удачно да си имаме тема само за TFSI/FSI  :hilezh:


http://www.vaglinks.com/docs/vw/misc/vw.com_2.0l_fsi_turbo_ssp_821503.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, и аз съм ѝ хвърлил око като компромисен вариант, но нямам много свободно време, тъй че дано да отиде при теб. Ако имаш възможност обаче питай защо не се вижда целия преден номер :) Успех :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих я погледнал тази кола.За мен цената е малко ниска,и бих внимавал.Иначе тази комбинация на мотор и задвижване+ ръчни скорости е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, стана интересно :)

Рамката е за малък номер стандарт. Колата няма никаква регистрация, тозиномер го е сложил колкото да не бие на очи. Колата стои в гараж ми каза момчето. Ако успееш да я видиш преди мен ще се радвам на коментар, или пък да се похвалиш :)

Колега Манчоров, наблизо ли си или имаше предвид по принцип, че е интересна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено ми прави впечатление че липсват надписите на багажника.

Другото е без забележки по снимки.

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рамката е за малък номер стандарт.

Това да е проблема,голяма рамка за регистрационен номер може сложиш отгоре.

Като мотор,задвижване и кутия е много добре.

Харесва ми на снимките.

Стои на обява може би от месец и нещо,та ходене и гледане на място трябва,че може да я лъхнат,но коли бол.

 

п.с.-Една В7-ца Авант 3.0TDI ASB S-line+ фулл в Харманли стоеше на обява горе-долу също месец и нещо и изчезна.

Оказа се,че мой познат я е вземал без да е почерпил. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нищо не значи, моята се продава от месец и нещо, имам над 20 запитвания,телефонни разговори и оферти, ама още никой не е дошъл с пари да я види :nixweiss:
Хората ги мързи да обикалят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, нали и аз твоята я загледах, но сметките не излизат :) за всяка си има купувач, аз сега също продавам кола, знам как е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с 2.0T FSI двигател, ръчни скорости и Quattro, само че на А3 8P Sportback. Впечатленията ми от мотора са доста добри, не съм имал проблеми до сега освен че ми харчеше масло, но след последната смяна му сложих Castrol и за 1000 километра не е пипнал нищо (преди го карах с Yacco). Като динамика е доста добър поне на моето купе, което не е от най-леките (1540кг. го дават по книга), нищо че е А3. Един съвет от мен, ако я вземеш я закачете на 1 лаптоп и покарайте, виж турбината дали надува както трябва. При мен имаше проблем с така наречената Diverter Valve или възвръщателна клапа(като blow off клапан е, само че връща в изпускателната система), оказа се че оригиналните който са слагали от AUDI 2005-2006та година са си калпави и след време се къса една мембрана и почти всичкия въздух се изпуска от там, като резултат колата става като атмосферка. Новата клапа струва 70-80 лева, така че дори да е проблемна изобщо не е скъпо да се оправи. :) Иначе за разхода това което са казали колегите си е точно така - извънградско ми гори около 8.5-9 l/100km ако карам нормално, а градско най-ниския разход ми е бил 12.5 l/100km. За цената на консумативите, явно зависи къде ще го обслужваш защото при мен, с отстъпките които ми направиха, цената беше доста по-ниска от гореопоменатите - за 680 лева смених ангренаж с 3 ролки, водна помпа и всички масла за които можеш да се сетиш. Като цяло двигателя е доста безпроблемен, чел съм из форумите, че помпата за високото налягане може да е някакъв потенциален проблем, но не се появява често пък и ремонта и не е кой знае колко скъп. Общо взето това е информацията която мога да дам, дано да е полезна и да съм успял да помогна при избора ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много ти благодаря за изчерпателната информация! Ще го имам предвид да се провери и турбото, то така или иначе е позиция в списъка със задължителните проверки. Безаварийно на теб! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорейки за диагностика, какви стойности трябва да дават дебитомера, турбината, помпата за високо налягане и дюзите на този мотор? На кои канали се гледат и в какъв режим/на коя предавка се гледат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...