Jump to content

агу на АСЕ двигател 2000 16в 1994г


Recommended Posts

Не е виновен хич даже, перфектен за горивото което е направен друг въпрос е че ние го мъчим на газ ,аз даже на метан  :hilezh:

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тук се говори за 13/100 газ в града с хубави плочки, а не с тия "задушените" от магазина. Да, задушени са и не стават, тогава не знам защо мотора е виновен!

 

Стига бе мой къде ги видя тия хубави плочки, да припомням ли щото мисля че съм достатъчно отдавна в този форум и помня много че ти ги говориш тези неща от камбанарията на човек поиграл си доста и направил си сам плочка.

 

Другите все трябва да си правят и те ли или без да съм разбрал си почнал поне някакво манифактурно производство....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що имам чувството, че ми се караш?!

Каквото мога съм направил, въпреки, че се занимавам със съвсем други неща.  И съм обяснил много добре как се прави. Който не може или го мързи, поне да не говори постоянно глупости във форума. Тук има едни утвърдили се нагласи срещу мех. инжекция и газта. Поне за себе си доказах, че са безпочвени и грешни. За да са верни моите твърдения, не означава, че плочките трябва да растат по дърветата. А като започна манифактурно производство, ти ще разбереш първи, въпреки, че едва ли ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти се карам, само пояснявам че 99% от хората по отношение на механиката са толкова зле че го гледат мотора като голем камик а ти очакваш казвайки че всичко е цветя и рози (и нови пози) да отиде да я метне на някой който ще сложи каквото му е под ръка и после олеле какво стана....

 

Я с ръка на сърцето си признай колко часа пред компа, работната маса и над мотора ти отне перфектната работа на твоите газовици....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт!

Но, няма невъзможни неща.

Ти най-добре знаеш историята на моята кошара, и какво беше положението в началото.

След доста четене и питане сега мога да кажа, че колата работи много задоволително на газ.

Няма треперене на обороти или гаснене, разхода е повече от приемлив за килограмите.

Обяснено с две думи аце не е трудно, просто е специфично.

Трябва да е в добро здраве за да няма драми газовата.

Това го пиша като правя съпоставка с моно-то на което след монтажа съм забравил как му се отваря предния капак.

За осем години никакви драми с газовата, факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти се карам, само пояснявам че 99% от хората по отношение на механиката са толкова зле че го гледат мотора като голем камик а ти очакваш казвайки че всичко е цветя и рози (и нови пози) да отиде да я метне на някой който ще сложи каквото му е под ръка и после олеле какво стана....

 

Я с ръка на сърцето си признай колко часа пред компа, работната маса и над мотора ти отне перфектната работа на твоите газовици....

С ръка на сърцето:

Естествено, че когато се наложи да направя нещо ново, което никой не може да ми го направи, се налага да се поседи на компа и да се почете. Много пъти ми се е налагало, и съм успявал да постигна сериозни неща. Колко часа съм стоял пред компа си е лично моя работа, но след това мога да направя нещо, което много хора считат за невъзможно. Не ми е за пръв път. "Невъзможно е АСЕ-то да върви добре и икономично на газ с обикновена газова, и да няма проблеми и да не гърми". Е, това са митове, които за мен са развенчани, за някои хора може да не са! Пак повтарям, не съм газаджия, моята работа е съвсем друга. Това което направих е между другото. Малко ми е неудобно да давам акъл в област, която не ми е присъща, но като гледам, няма кой.  Газаджийте мълчат във форума, явно нямат какво да кажат по въпроса.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига се би в гърдите защото започвам да се дразня сериозно, имал си бол време вложил си го за да си докажеш нещо толкова по темата. 99% от хората нямат време за подобни неща. Дори да опишеш точно какво си направил пак остават един кубик неизвестни които някой трябва да доправя.

 

Питането е може ли да се направи АЦЕ на газ да работи добре и общо взето безпроблемно отговора е ДА но има няколко малки НО-та:

- трябва всичко по бензиновата работа на въпросното АЦЕ да е в много добро състояние (което не важи за 95%) от АЦЕ-тата. за да се случи това се сипват една шапка пари като почнем от удървения гофриран маркуч и стигнеш до калпави дюзи и изтъркан потенциометър на дебитомера.

- трябва да се монтира газовата уредба от човек който влага старание и знае що годе прави. Да ама 1 на около 35 газаджии може и да се навие да се занимава с тоя туч, като за същото време ще е изкярил доста повече кинти от други коли.

- леко трябва да се направи някой "custom" или иначе казано по поръчка детайл като смесителя например

- след което почва веселбата с настройката защото защото най-точно е да я направи собственика, да ама не я погледнете в началото на поста за грамотните хора

- стигаме до момента че през цялото това време трябва да се ползва за изходна информация така от хора от форума които не са длъжни все пак да 100% от времето на линия.

 

 

И каква стана накрая че за загубеното време и нерви човек ще си вземе друг двигател който предлага много повече и изисква доста по-малко. Да не говорим че въпросното АЦЕ не се слага на коли които да блестят с някаква уникалност за да си заслужават мъките по този морално и физически остарял агрегат не блестящ с нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала пост.Аз също бая вложих в тоя мотор,исках да го направя перфектен и на газ и на бенз,,,е не става,то клати обороти,,то второ трето,,,,да не ми е гърмял никога,,,,ама ми гореше 18-20..ебахти далаверата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от колите с този мотор са в лошо състояние. Моето беше в много добро (нов внос). Н исках такъв двигател, но като го видях на живо, тествах и ми хареса колата.
След това направих малко профилактики - нови дюзи с О-пръстени, ламбда, кабели, капачка с палец и т.н.
Колата бе внесена без газ и така се караше до последно.
Масовата ситуация е с коли, които са с лоша работа на бензин. Монтира им се газ, защото са.. "прежалени" и не се вкарват никакви пари и това е резултата- оплюване на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де,нали и аз тва съм написал,че на бензин с изряден мотор се кара що годе доволно....слагането на газ може само да прецака добрата работа на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не плашите ли малко повече колегите? Аз мисля че има много подобни мотори с обикновени газови и гърмежите идват от лоша поддръжка (не сменят кабели, свещи, капачки и палци). Съгласни ли сте с мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели като не можете да ги поддържате тия коли... карайте колело :hilezh:  Проблемът в такъв случай в газовата ли е? Или газаджията е некадърен? Тия кабели и свещи се сменят, а ХХХ лева не са оправдание (по спомен 20К свещи и 60К кабели). И съгласихте ли се с мен за лошата поддръжка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И съгласихте ли се с мен за лошата поддръжка ?

 

 

Ако не теб 200+ лева за кабели на кофтор дето струва преко сили 1500 лева ти се виждат малко значи си попаднал точно в целевата група мазохисти поклонници на кантара и теглилката....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз поддържам тезата че е безмислено занимавамето изобщо с механичния инжекцион било то каран на бензин или газ . Парнах се веднъж и неща да го вида повече тоз инжекцион . 200 лв. за кабели и после 16-17 газ супер яка кола . Незнам още как Тони (integrale) не е видял темата да се включил да сподели какво мисли за газта на АЦЕ .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове тук не ни питат изгодно ли е или не сякаш? Ако са ти подарили кола с мех. инжекция... по вашата логика и кабелите трябва да са без пари ли ? Не ви знам кантарите и теглилките :) за цената на кабелите аз имам най-малко вина. Истината е че може да се сложи обикновена газова (като ни питат изгодно ли е ви подкрепям 100%). Колата може да гърми от лоша запалителна система и бедна смес, а не защото "не е изгодно да се сложи газ"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се сложи газ на АСЕ и не е някаква драма. Просто трябва да се преправят ниските обороти и ако не е в ред потенциометъра да се изключи. Другото задължително нещо е ако при преправянето на ниските обороти се изключва ст. мотор от куплунга на оригиналната ел. инсталация да се сложи товар 12ома или една малка крушка 12V/5W в куплунга за да лъже ЕКУ-то, че ст. мотор е закачен. Ако това не се направи двигателя ще заглъхва в тези обороти: 1000-2500. Това е всичко. Газовата трябва да е с плочка. АСЕ-то си работи добре на газ, без никакви драми.

До сега не съм сменял кабели на АСЕ или ААД. Тези кабели като някакъв консуматив едва ли не ги изкарват някои хора тук. Дори и да се наложи смяната им е само веднъж - смешно е да се твърди, че се сменят едва ли не със смяната на маслото.

За двигатели с мех. инжекцион, който не е много в ред най-добрата алтернатива е да се сложи газ за да работи нормално двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се надлъгвате не мога да разбера? Ремъци сменяте на 60К или 5 години нали (или те не бяха консуматив :) )? Да кабелите и свещите са консуматив (тези километри не си ги измислям аз, а завода производител... ), ако не ми вярвате поинтересувайте се малко. Към колегата VIB геройство ли е че не си поддържаш автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не скачам на никого... твърдя че има сервизна поддръжка за която съм се интересувал и пропускането на смяна на каквото и да е било е нередно (Защо за вас всеки който се включи с различно мнение "скача на някого" )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега avudi, хвани и прочети малко в книжката на АСЕ-то на колко хиляди километра какво се обслужва, потърси, ама хубаво и ми покажи къде пише, че кабелите се сменят регулярно и на какви километри (със сигурност не е на 50-60000км или със смяната на маслото)? Чак след това можеш да ми обясняваш как си поддържам колите ;).

Сега по темата: 90% от АСЕ-тата по улиците са на газ, а от тях сигурно 100% все имат някакъв проблем с бензиновата горивна система. Когато се слага обикновено АГУ освен ниските обороти (писах по-горе как се оправят) няма почти никаква друга драма, която да е зависима от състоянието на бензиновата система - т.е. двигателя може и изобщо да не работи на бензин и пак ще работи добре на газ. Една от причините да се карат на газ (освен по-ниската цена на газта) е лошото състояние на механичния инжекцион и по-високия разход на гориво породен от това. Реално за да влезе в норма механичния инжекцион и да не създава драми трябва да се смени потенциометъра на дебитомера с нов, л-сондата и 4-те дюзи - това почти винаги решава всички проблеми. Проблема е, че не на всеки му се дават едни 600+ лева накуп и в желанието да си закърпи положението почва да "настройва" мех. инжекцион и съсипва работата на бензин тотално. От друга страна няма никакъв смисъл да даваш двойно пари за придвижване при положение, че можеш да караш на газ. Затова и повечето притежатели на мех. инжекцион слагат обикновено АГУ и си решават проблема - бензина остава само за палене, подгряване и придвижване до газостанция ако свърши газта.

Естествено има хора, които се стараят да поддържат мех. инжекцион в отлично здраве и карат само на бензин защото поставянето на газ рано или късно прецаква дюзите на инжекциона - има много писано във форума защо.

Основния въпрос в темата беше може ли да се постави газ на АСЕ - ДА, може без да се хвърля една торба пари.

Може да се постави и ГИ, но тогава мех. инжекцион трябва да е в ред - излиза по-скъпо, но е по-приятно за каране.

Така, че хубаво и евтино няма - винаги се прави някакъв компромис.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...