kosio85 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Разхода на газ при мен е около и под 10л. извънградско до 110км./ч., а магистрално към 12л. когато карам с около 140км.\ч., градско 12-14л. с клима.Другия момент е, че турбо мотора има нужда в даден момент(при много газ) от голямо количество гориво.Забелязал съм, че при културно каране тази грешка не я набива, започна ли да раздавам газ и се появява.Това означава само едно, че не достига горивото във високите обороти.Дали проблема е в газовото или другите хубавини, си трябва време, шофиране в различни режими и правилна диагностика за да се разбере.Имам кабел, но лятото ми е много натоварен сезон и не мога да се занимавам с диагностика, дори диодчето за чек енджина ми е изгоряло и нямам време да му обърна внимание .Мога да услужа с кабел и комп., ако имате нужда от диагностика и ви се занимава.Иначе дебитомера трябва да изкарва около 120 единици при скоро сменен въздушен филтър(да отбележа,че и той е от голямо значение за вървежа, особенно в ниските до 2500 оборота).А за ламбда сондата има теми като тази http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114492Грешката при вас временна ли е.... т.е. intermitten ,поне при мен така излиза, затова и не прибягвам към някакви действия.Ето и за разхода статистика http://www.carspending.com/bg/vehicles/4713-audi-a4Същото е и при мене. Грешката излизаше при повече раздаване на газ, иначе не. След като смених дебитомера спря да излиза бая време и сега при последното закачане пак беше излязла. Според мене има връзка с дебитомера. Аз сложих втора употреба и незнам дали не е тръгнал и той. След като ми го почистиха, колата почна да върви осезаемо по-добре и сега незнам дали пак я е записало грешката. При мене чекове не светкат обаче, коеот значи, че грешката не е постоянна и компа не и обръща чак такова внимание май. Ламбдата ми е на 6, вакууми са сменени, PCV клапан също. Или е нещо с дебитомера или с настройката на газта. Аз на бензин не я карам грам и може и това да и влияе. Може да се записва и при свършване на газта, защото аз на пример редовно я засичам на системата празно-празно и я оставям да свърши тотално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashov Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте , при мен грешката същата. Само , че колата ми спира да върви и все едно съм без турбо, след като изчистя грешката , колата тръгва много добре докато не дам газ 2-3 пъти и пак светва чека.Колате А4 1.8T BFB мотор. Някои има ли идеи? Редактирано 30 Септември 2015 от sashov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Провери си картерната вентилация за пропуск на въздух. При запален загрял двигател, на ниски обороти трябва като развиеш капачката за маслото да почне да подскача. Ако стои като залепена за капака значи имаш проблем с картерната вентилация и затова не надува турбото достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashov Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Ок, ще проверя , но защо като изтрия грешката колата тръгва да върви и като я настъпя както трябва 2-3 пъти и пак забива, докато пак не изтрия грешката, да не е софтуерен проблем? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Влиза в авариен режим, понеже има проблем с налягането на турбината, провери всички въздуховоди покрай нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashov Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) гледам съм ги , даже и турбината ходи в Real Turbo и по нея всичко е ок, колата като е изчистена грешката върви много добре. Чудя се дали да не е нещо от чипа да се бъзика софтуера Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Ама тука има повече грешки. При нас излиза само за втората - 17536. А тая третата не е ли за катализатора или аз бъркам нещо? Ако си с чип разкарвай тоя катализатор, че ако е запушен прави ебати backpressure-a отзад. Редактирано 1 Октомври 2015 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashov Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Тя тази грешка не се показва всеки път, ама ще го махна и него, ама не мисля ,че ще оправи проблема Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Ако махаш имай впредвид, че трябва първо да провериш дали с чипа са ти изключили втората ламбда сонда. Ако не са ще трябва да отидеш да ти я изключат, иначе нов проблем Тоя чип ти ли си го слагал или така си взел колата? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashov Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Така е взех и не знам какво е правено по нея Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Мое мнение е да я върнеш в сток вариант и тогава да се гледат записаните грешки.Не бих избързвал с махане на катализатора.Моя кош е на 280 000км. и катализатора е добре.Не се знае кой какво е пипал по софта и ще изпаднеш в някакъв затворен кръг, дето оправия няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashov Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Ами аз от доста време търся проблема. Тези дни ще слагам оригиналния софтуер и след това не знам и аз какво ще правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16804/P0420/001056http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665Предполагам си проверил в Ростех, за възможните причини за тези две грешки.Общо взето, възможни варианти доста.Ламбда сонда, DV-клапан, скапан катализатор(малко вероятно, но възмжно), пробив във входящи или изходящи въздуховоди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Наистина най-добре я върни в сток състояние първо. После, както ти е казал Боби, ако пак вади същите неща ги почваш едно по едно, но отиди при някой, който може да види в реално време параметрите на сондата и другите неща. Аз не изключвам и катализатора да се запуши. Пипа ли масло колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashov Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Гори го , ама се усеща само на дълъг път като се кара в обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 (Редактирано) Еми значи е напълно възможно да се запуши кат-а. Виж първо да оправиш софтуера, пък после вече ако не се оправи, ще го мислиш Редактирано 2 Октомври 2015 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Моята го пие на големи глътки, но няма проблем с катализатора, така че ако се кара със синтетика мисля няма голяма опасност да е запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 (Редактирано) Ми аз моя като го свалих си беше чист, не изглеждаше запушен. И мойта си пипа масло - към 2л. на 10000 км., но пък моя като раздавах пълна газ смърдеше яко на сяра и затова го разкарах. След това миризмата изчезна, но сега си смърди на газ/бензин отзад като стара кошница Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoaudi4 Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Здравейте ,колеги. Моето AUDI е с двигател ALT 130 к.с. бензин(нямам газова уредба).Проблема ми е следния: постоянно ми излизат 3 грешки накуп 1 богата горивна смес 2 бедна горивна смес 3 механичен проблем със спирачки (вакуум) Зачиствам ги и мине от 150 до към 500 км и пак светва чека. Вече се чудя кво да правя.Ако някой е имал подобен проблем ,нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 И аз да се оплача, при моя дръгел АЛТ,на всеки 200~300 км ми излиза грешка за богата смес. От какво може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Преди 13 часа, ivoaudi4 написа: ... 3 механичен проблем със спирачки (вакуум) ... От тук може да ти идват всички проблеми - ако имаш пропуск на вакуум (сцепен маркуч, повредено серво и т.н.) влиза неотчетен от дебитомера въздух и съответно сместа става некоректна и записва грешки. Първо оправи тази грешка - прегледай всички вакуумни маркучи и тръби и вероятно и другите две грешки ще изчезнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoaudi4 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Това и ще направя,след празниците ще проверя всички маркучи по вакуум и ще докладвам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraimorskiq88 Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 На 21.05.2015 г. at 14:02, bobitovn написа: Ако става въпрос за тази грешка fuel trim bank 1 system too lean , то проблемите може да са доста.Започва се от газовото, караш само не бензин 200-300км. и ако не се покаже пак, то проблема е ясен... кофти настройка на газовото. Другите възможни проблеми са описани тук http://www.obd-codes.com/p0171 Общо взето, заподозрени са бензинова помпа(ниско налягане), спукани вакуумни маркучи, дебитомер, мудна ламбда сонда(причината за което може и да е запушен катализатор) и все такива хубавини.При мен тая грешка се появява като временна и въобще не съм се занимавал да я търся, понеже колата върви прилично и не мени обороти.Понякога за 2000км. не се появява, друг път за 100км. се появява. Ако грешката ти е постоянна трябва да се обърне внимание, започвайки от спирането на кранчето на газта за няколко дни и каране само на бензин.Ако излезе пак... проверка на вакумни маркучи и PCV клапана, проверка налягане на бензинова помпа, проверка на дебитомер и показания на ламбда сонда.Ако е мудна и имаш катализатор.... евентуално махане на катализатора, или тест с работеща сонда, за да не го махнеш напразно. Това си е работа за разбиращи хора с опит, а не гаражни монтажници, които разчитата предимно на уменията с чука. Колега аз смених първата ланда ,и сега пак ми излиза тази грешка Catalyst system ;bank 1 P0420-001Efficiency Below Threshould i втората грешка fuel trim bank 1 system too lean ,съмнява ме че ми е запушен катализатора мотора е 2,0 alt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 При мен на S4-ката излизаше грешката за смесите заради неработещ клапан на картерната вентилация (PCV) но общо взето няма откриване, оправя се на принципа проба/грешка със смяна на компоненти до моментът в който уцелиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Аз отново да се включа. Предното ми мнение беше за богата смес. Оказа се клапана за картерна вентилация и вакуумите около него. Смених всички и колата даже заработи по-добре, по-тихо и стана по-интуитивна, но пък неравномерния разход на газ остана, веднъж харчи 10 на сто, после пък 20 на 100. След смяната на въпросния клапан и вакуумите, започна пък да ми дава грешка за бедна смес. Някой може ли да насочи, какво следва от тук нантатък, както и за другите колеги, със същия проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване